Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap twee positiebroeken gekocht die ik nu ook weer draag. Te intensief, zo bleek, want vorige week is er eentje gescheurd...tot op de draad versleten dus! Daarom heb ik er nu weer twee bijgekocht, eentje via marktplaats voor 5 euro en eentje nieuw van esprit. Qua shirtjes heb ik e.e.a gekocht bij noppies in de uitverkoop, en die probeer ik zo veel mogelijk te combineren met mijn eigen hemdjes en vestjes. Only en Hema verkopen wel eens langere dingen die gewoon over je buik kunnen, handig en veel goedkoper dan positie! Ik vind het echt onzin om zoveel geld uit te geven aan zo'n korte periode hoor...
ik heb veel in de opruiming gekocht (hoefde toen nog niets te dragen) en veel op internet Zwangerschapskleding en positiekleding online | Positie-Outlet erg leuke site waar je veel vind voor weinig
heb tot nu toe alleen 3 positiebroeken gekocht... truitjes en jurkjes heb zo al wel genoeg van...! vindt het ook wel weer zonde om daar enorm veel geld voor uit te geven... leuke ketting ofzo erbij en je hebt een leuke outfit !
ik heb mn vorige zwangerschap niet veel uitgegeven en ben dat nu ook niet van plan. Vind het ook we zonde, je kan het daarna nooit meer aan. Ik heb nu alleen 2 voedingsbeha's gekocht van de h&m want die is vorige keer goed bevallen. Ik had vorige keer broeken te leen van zus en vriendin en heb maar 1 zwarte broek gekocht. Die wel veel gedragen. zwangerschapsbeha's en vooral slips doe ik niet aan. Mn eigen beha's zitten prima en slips vind ik onzin. Sowieso vind ik slips die helemaal over je buik gaan niet lekker zitten en afschuwelijk lelijk ook nog. Eigen slips zitten prima gewoon onder de buik. Dus ik ga deze keer ook marktplaats kijken en anders in een leuke 2e hands winkel die hier zit, die hebben ook een leuke collectie hangen.
Ik had geluk met 2 vrouwen in mijn omgeving die van hun zw.schapskleding afwilden en het dus aan mij gaven, in de goede maat! Niet allemaal mijn smaak maar het grootste gedeelte is gewoon basic dus prima te combineren. Ik heb alleen zelf een spijkerbroek gekocht, 2 vestjes en wat beha's. Ik heb nu: 3x spijkerbroek 1x spijkerrok 3x vestje 2x jurkje 1x grijze legging 1x zwarte legging 2x grotere beha 7x buikband En dan nog een stuk of wat shirtjes. Ook draag ik vaak mijn gewone shirts/truitjes nog, met een leuke buikband eroverheen. Wat betreft winterjas heb ik er eentje gekocht in een maat groter, met touwtjes net onder de borsten dus kon ik hem aantrekken toen ik nog geen buikje had. Was maar 31 euro en gewoon een leuke lange zwarte jas! Verder raad ik aan om af en toe eens te kijken op www.ikenmijnkind.nl daar had ik zelf 2 vestjes gekocht met flinke korting (bijv. 10 euro ipv 40 euro!) en zitten echt super!
Vorige zwangerschap heb ik 2 spijkerbroeken, 1 3kwartbroek, 2 bh's, wat wijdere shirtjes (ook voor daarna) en leggings gekocht. En tussendoor nog wat kleding wat ik daarna en daarvoor ook gewoon aan zou kunnen. Dus niet speciaal voor de zwangerschap. Ik heb ook nog 2 bh's van een schoonzusje gekregen want die anderen pasten ook al snel niet meer....! Ook heeft mijn moeder een rokje en een broekje vermaakt met een stuk rekbare stof ertussen. Deze keer heb ik nog 2 broeken gekocht in de aanbieding bij h&m voor amen 15 euro! Beetje te groot gekocht zodat ik er langer dan de spijkerbroeken in kan..!
Ik ben nu 22 weken zwanger en draag nog gewoon m'n eigen kleren (zit ook nog 5kg onder m'n startgewicht). Ik heb gister wel voor 17 euro een positiespijkerbroek gekocht,omdat ik verwacht dat ik mn eigen broek binnenkort niet meer zal passen... Maar ben niet van plan om heel veel meer te kopen eigenlijk... behalve nog 1 of 2 leuke buikbanden, maar meer voor de leuk. Ik hoop met 1 broek te kunnen doen... Na de zwangerschap heb je 't toch nooit meer aan...en ik heb zelf sowieso veel shirtjes enzo die wel lang/wijd zijn...
Dat is veel geld voor die paar dingen!! Ik had al heel vroeg 2 positiebroeken gekocht bij de Prénatal, zeer voordelig in de aanbieding (iets van 15euro de stuk) Heb bij de h&m nog een spijkerbroek gehaald (die zit echt heeeeeerlijk omdat hij heel laag al overgaat in de buikstof. Normale tshirts van Vero Moda pas ik nog altijd en zal iedereen ook met 9 maanden nog kunnen passen, want die zijn zo heerlijk lang! Verder nog een spijkerrokje en wat topjes, vestje en jurkjes via Wehkamp.nl (ruime keuze ) Wat ook nog leuk is om te doen: Bij de hobbyshop een mooi lint kopen (kost geen drol) en die boven je buik binden. Maakt iedere outfit net wat leuker
Ik heb 4 maillots van Noppies. Ik draag eigenlijk geen spijkerbroeken meer omdat ze gewoon niet lekker zitten. Ook die van mama licious vind ik niet fijn zitten. Ik heb een aantal bh's in een grotere maat bij de Hunkemoller gehaald. Van Noppies wat ondergoed en van de Hema. Één buikband, die draag ik niet omdat ik toch te smal ben voor een maatje S. En verder draag ik veel tunieken en jurken icm maillots en joggingsbroeken (als ik thuis ben).
Ik heb in het begin ook een fortuin uitgegeven aan zwangerschapskleding. Ik denk in totaal wel 800 euro. En ik moet bekennen, ik heb er geen moment spijt van gehad. Ik vind het fijn om te kunnen afwisselen. En ik denk ook, hoe eerder je het koopt, hoe langer plezier je er van hebt. Bovendien ga ik er niet vanuit dat ik na de bevalling mijn normale kleding meteen aan kan. Dus ik draag deze kleren gewoon nog even door. Ik heb: 8 positie onderbroeken 2 bh's 2 spijkerbroeken 1 groene broek 1 spijkerrokje 3 jurkjes 2 lange vesten 1 kort vest 4 shirts (die combineer ik dan weer met de vesten) 3 leggings 1 winterjas 1 hemd 1 positie bikini Meeste dingen zijn van noppies, fragile, love2wait, queenmum en sommige van mamalicious, miss etam of prenatal.
Ik heb ook ontzettend veel geld uitgegeven aan positiekleding... Heb een winterjas van love2wait (erg blij mee, draag 'm elke dag) en veel jurkjes en vesten van fragile gekocht. Dat is een duur merk, maar vind de jurkjes heel erg leuk, en ze zitten lekker. Ik zeg steeds maar tegen mezelf "het is de eerste dus in een evt volgende zwangerschap hoef ik niet veel meer te kopen" (prima smoes) Verder heb ik wat shirtjes van mamalicious en noppies, en een spijkerrokje van prenatal. Ik heb 2 broeken gekocht maar draag ze weinig, ik vind jurkjes en rokjes veel lekkerder zitten... Ook voor de feestdagen super gave zwarte jurk van noppies gekocht, was ik erg blij mee. Vind trouwens prenatal heel betaalbaar en voor basics best leuke dingen.
Ik heb nog helemaal niks gekocht. Denk wel dat ik binnenkort ff twee broeken aanschaf. Heb genoeg bovenstukken die nog prima passen, omdat ze allemaal wijd vallen.