Ik ga 1x in de zoveel tijd (als alles bija op is, zo'n 1x per anderhalve maand) naar de aldi, en dit neem ik altijd mee: 1 tree melk 1 tree chocolademelk 1 tree yoghi 3 pakken toiletpapier 2 pakken keukenrollen Toetjes Soepgroente Paar blikjes energiedrink Samson koekjes De rest vind ik of niet lekker of duurder dan bij de albert heijn.
brood koop ik altijd bij de lidl (0,99 of 1,09). Voorheen kocht ik dit altijd bij de AH, maar dat brood wordt zo snel droog bah. Brood van de lidl blijft vers en is lekker. Koffiepads van de Aldi zijn heel goed, heb hier alleen geen aldi in de buurt.
ik zit een beetje met hetzelfde dilemma Er is een lidl gekomen bij ons in de buurt, maar ik vind niet alle dingen even goedkoop en ook niet alles even lekker. Ik ben ook nog zoekende Ik vind de kaasjes in elk geval wel lekker van de lidl .. maar het brood vind ik vies .. en de groentes zijn volgens mij niet perse goedkoper.
@ Cowgirl: Nee, ik denk ook niet dat de groente en het fruit echt (veel) goedkoper zijn. Bij de C1000 en AH hebben ze toch ook vaak de groente en het fruit in de aanbieding. Maar bij ons bij de C1000 was vooral de groente een tijd echt slecht. Van die halfgare sperziebonen en broccoli met bruin plekken bijvoorbeeld. BLEGH! Bij de Lidl zag het er altijd een stuk beter uit!
Oh en wat ze bij de Lidl ook veel en lekker hebben: chocolade in allerlei vormen en maten. Slecht voor de lijn, maar zo lekkerrrrrrrrr. Het is maar goed dat ik uit luiïgheid nu alleen nog maar naar de C1000 ga, omdat ik geen zin meer had om naar 2 winkels te moeten elke week .
ik koop in ieder geval producten zoals houdbare melk, koffie broodbeleg en andere houdbare producten bij aldi. echt groente dat verschilt per keer. ook toiletspullen en badartikelen. eigenlijk bijna alles nu. t scheelt mij behoorlijk in de kosten. voor enkele dingen ga ik naar dekamarkt of ah. liever ah maar deka is in de buurt. ah euroshopper is ook niet duur.
Ik ga veel naar Lidl Ik koop: Groenten en fruit Wasmiddel mozarella, zalm vis uit de vriezer vuilniszakken en boterhamzakjes eieren bloem verse broodjes (weet niet of ze dat ondertussen overal hebben maar ze hebben het hier verbouwd en nu verkopen ze chocoladebroodjes, croissantjes etc uit van die bakken met grijpers) sap
Wij hebben de lidl in de achtertuin...... Ik koop er; Brood, groente, fruit, vlees wat weleens in de aanbieding is, snoep, koek en dergelijke. Ook stokbrood, worstebroodjes, sinas, 7up, pastasaus, toetjes, macaroni, spaghetti, beleg zoet en hartig, ijsjes, frituurspul. En dan bij de emte haal ik nutrilon en wat dingen die daar dan af en toe in de reclame zijn. Ook de ''echte'' chips van croky of lays. Bij truus.nl heb ik laatst kei goedkoop wasmiddel, shampoo en tandpasta gehaald. Weet eigenlijk niet hoe goed dat is van de lidl.
Bij de Aldi halen wij eigenlijk hetzelfde als dat we normaal bij de Plus halen. Alleen voor de melk gaan we echt speciaal naar de aldi, en voor de luiers en de billendoekjes.
Ik ga 1 x in de week naar de Lidl en daar koop ik in principe alles. Ik ben vaak tussen de 60 en 70 euro kwijt dit is incl. luiers en billendoekjes voor 2 kinderen. Ik ga dan nog wel naar de C1000 voor babyvoeding en sommige dingetjes zoals melk, tandpasta, boter voor op brood bijv.
Ik vind de vleeswaren voor op brood erg goed bij de Aldi, de gewone melk (dus niet houdbaar) is erg goed. Heeft een lange houdbaarheidsdatum. WCpapier vind ik daar ook goed (en goedkoop!). Wasmiddel en afwastabletten koop ik daar ook, merk niet echt verschil met andere merken.
bij ons zijn ze een aldi aan het bouwen en vroeg me daarom dus af of het nou echt goedkoper is. als die aldi klaar is ga ik weleens een beetje kijken wat ik daar nou kan gaan halen.
Aldi: Krieltje zijn idd erg lekker! Smoothies Makreelsalade!!!!!!!! (OEI, krijg er nu al zin in!) Portie sate Kipnuggets Potgroente o.a Haricot vers, erwt worteltjes (Meestal voor door een gerecht, los bij de aardappelen heb ik liever vers.) Vlees vind ik erg goed, verse worst, sla,- en rundervinken, gemarineerde kip. Toetjes met chocoladevlokken, of balletjes. Potten stoofvlees met bier, (met bier?! ja bier id! dat is me toch lekker!)
Hier koop ik veel bij de Lidl. Aldi vind ik geen fijne winkel en zit hier ook niet vlakbij. Wat ik bij de Lidl haal: groenten en fruit; echt een aanrader, eigenlijk altijd goed van kwaliteit (alleen met exotisch fruit even goed op de rijpheid letten) en zeker niet duurder dan ergens anders, vaak zelfs goedkoper met name als het in de aanbieding is en dat is heel vaak broodbeleg zoals kaas en kipfilet en rookvlees kip uit de koeling melk wc papier luiers soms groenten uit de diepvries (van die pakken gemengde groenten, altijd handig om in huis te hebben) wasmiddel blikjes vis crackers beschuit en wat ik nog meer tegenkom . Het valt eigenlijk nooit tegen. En bij de kassa is het altijd weer een leuke verrassing, in tegenstelling tot de AH waar het meestal altijd weer schrikken is