bij de Lidl: - cola en ik wil daar de wasmiddel gaan proberen bij de Aldi: - luiers ( stukken goedkoper dan die van de kruidvat ) - kaas ( vind ik gewoon erg lekker ) - sapjes - wc- / keukenpapier - potgroenten Zullen vast nog wel meer dingen zijn, maar kom ik zo niet op. Ik vind het wel schelen in geld
Lidl Nep-chrystal-clear Hagelslag Koffie Spaghetti Ongeveer alle houdbare dingen die we nodig hebben. Bij de Boni haal ik de verse producten. Al haal ik als ik bij de Lidl ben ook wel het eten voor de avond hoor.. daar niet van.. maar vooral de houdbare dingen. Bij de Aldi haal ik toetjes, salades voor toastjes en brie.
lidl komen we eigenlijk nooit, ligt niet echt op de route voor ons. Aldi Golden power River sport drink (blikjes een soor aquarius) billendoekjes cookie dough is ook heel lekker van de aldi, hebben hem gister voor het eerst op! koekjes voor de kinderen neem ik er wel is mee. De rest halen we bij de emte en c1000 en vers bij de boer,bakker,slager.
Ik haal bij de lidl Cranberry Sap en brie, kaas, blikjes makreel en tonijn en koekjes. Mijn vriend is niet zo'n fan van de overige artikelen. De overige boodschappen haal ik bij AH of C1000
Wij hebben sinds 2 twee weken een lidl hier vlakbij. Is in de plaats van super de boer gekomen. Ik ging erg graag naar mijn super de boertje maar ben nu toch ook niet ontevreden over de lidl. Ik heb veel versie groente en fruit gehaald (zag er erg goed uit), ook kippevleugeltjes (die in zak voor in de oven, waren erg lekker), melk, yoghurt, hutenkase, noten in zak, broodbeleg en pasta meegenomen. Heb niks gehad waarvan ik dacht; dit is echt niet lekker. En de prijs was beter.
Wij ook En wat ze er niet hebben haal ik bij de plus...zit namelijk naast elkaar wel zo gemakkelijk! Liefs
De luiers en de wasmiddel waren een paar jaar geleden op tv ,ik denk in Radar of kassa beste getest ,kwaliteit van de wasmiddel beter dan de duurste merk . Helaas zit de l lidl hier niet in de buurt :x
Ik koop groente en fruit bij de lidl, aanmaaklimonade, luiers en billendoekjes (tot voor kort dan, kleine meid is zindelijk, hoera ) en kwark en yoghurt, en wasmiddel. De rest haal ik eigenlijk allemaal bij de c1000, er zit geen ah in de buurt..
we kopen bijna alles bij de Lidl. Alleen vers fruit en vaak groente halen we bij de AH en ze hebben niet alles wat we willen hebben. Maar volgens mij zijn de meeste producten we wat goedkoper. hangt ook af van welke merken je anders koopt natuurlijk. Daarnaast vinden we de producten ook gewoon erg lekker
Ik koop bij de lidl mijn groenten en fruit.. fruit is niet persé goedkoper maar wel langer vers. Groenten scheelt wel ontzettend en het aanbod is best divers. ( bieten, witlof, sla, paprika, courgette, spruiten, prei, boontjes) hagelslag appelstroop koffiemelk. volkorenbeschuit chocolade sinas light ( is erg lekker) kaas & vleeswaren ( kalkoen en light salami vind ik erg lekker) verse zuivel luiers toiletpapier ( met de schaapjes) augurk zilveruitjes snacks voor de frituur flesjes water
De meeste boodschappen doen we hier bij de AH. Bij de aldi haal ik meestal: tree ijsthee wasmiddel wasverzachter
hoe zijn de luiers van aldi of lidl? Ik kom er niet vaak, zit hier niet zo in de buurt. De enkele keer dat we er komen halen we toetjes en flesjes drinken. Tis verder ook niet goedkoper dan euroshopper dus niet meer reden eigenlijk om verder te gaan rijden.
Luiers van de Lidl zijn goed, wij gebruiken ze nu sinds 2 weken en hebben tot nu toe nog geen last ervan gehad (niet meer dan we ook hadden met de pampers) En het scheelt enorm veel geld! nu 44 stuks voor 7,19 en bij Pampers 29 voor 9,95!
Wij hebben zowel een aldi als een lidl in de buurt. Bij de Aldi haal ik altijd luiers, ik vind ze super fijn en ze zijn helemaal niet duur. Soms haal ik ook wel wat kleine boodschappen bij de Aldi, maar niet veel. De meeste boodschappen halen we bij de Lidl en wat ze daar niet hebben halen we bij de Digros of AH. Wij zijn over het algemeen heel tevreden over de prijs kwaliteit verhouding van de Lidl.
Aldi: koffiefilterzakjes thee ranja sinas/cola/cassis, ligt eraan waar ik zin in heb perssinaasappels witlof pak ice tea af en toe een pak chocolademelk suikerklontjes koffiemelk (eventueel in die kleine cupjes) suiker slagroom yoghurt zalm (heeeeeel soms) mayonaise/curry/ketchup wasmiddel yoghurtdrink bierworstjes (voorverpakt, 4 voor 1 euro) croissantjes (4 voor 0.56 dacht ik) ribbelchips (heerlijk) chocoduo`s toiletpapier hairgel patat frikandellen/loempia`s boontjes (in pot) nou ja dit was het zo ongeveer. Je snapt wel dat bovenstaande niet iedere week gekocht wordt, maar als ik het nodig heb koop ik het bij aldi. Ik besteed bij Aldi iedere week ongeveer 10 euro
Pakjes drinken, cola, redbull, brood, jam, hagelslag, boter, olie, snoep, koek, luiers, doekjes, danoontjes, fruit, groente, afwasmiddel, wc- en keukenpapier, koffiepads, koffiemelk, suiker, slagroom, soep, beschuit, crackers
Hier kom ik wekelijks bij de Aldi (soms Lidl) en daarnaast de AH. Hier ongeveer dit van Aldi - cola - appelsap - soms andere fris - koffiepads - deels groente/fruit, net wat er is en hoe 't eruit ziet - vleeswaren - kaas - koekjes - chocola - yoghurt (roeryoghurt is er erg lekker!) - wc papier - luiers (bevallen hier erg goed! Lidl niet vandaar meestal naar Aldi) Ik heb 76 luiers voor 11,49 in 4+ - Patat/frikandellen - Mayonaise - Ketchup - volkoren beschuit - afbakbroodjes - erwtensoep in blik
Vrijwel niets. Ga kiever voor c1000 of poeisz, die hebben veel bekendere dingen/merken. De kleine reepjes chocola van aldi zijn wel mjam!! En die bakjes chocolade- en aardbeienijs!