Wat kopen jullie bij de lidl? Wat is nou echt lekker? Ik rijd er 7 kilometer voor om er pesto te kopen en waarschijnlijk hebben ze er nog veel meer lekkere dingen.
Ik koop er heel veel. Zuivel, vleeswaren, vlees, groente, fruit, eieren, cola, tortilla's, augurken, aanmaak limonade, fritessaus, appelmoes, wcpapier, snackhapjes voor in de frituur, zonnebloemolie, suiker, koffie, thee, bloem, broodmix. Ik vergeet vast wat
- wc-papier - kaas - vlees(waren) - melk - toetjes - frisdrank en sap - groenten en fruit - koekjes - bakboter en margarine en olijfolie - brood(jes) etc.... Heel veel dus. Ik vind het een prima winkel.
Vaatwastabletten, schoonmaakspul, beleg voor op brood, afbakbroodjes en dat soort dingen. Alles eigenlijk wel, behalve vlees, dat haal ik daar nooit.
Als ik er ben: - brood - drinken - zuivel - groenten - fruit - schoonmaakspullen - koffie/thee - koekjes - kattenvoer (toen we nog een kat hadden) - aanbiedingen Super fijne winkel hoor
Groente fruit wattenstaafjes melk yoghurt vla andere toetjes aardappelschijfjes brood en broodjes frisdrank
Alleen groentes. Voor de rest is AH basic even goedkoop en dan kan ik er koopzegels bijkopen.... Jeeeej 6% rente
Koffie en thee Groenten en fruit Zuivel, roomboter, yoghurt, kaas Brood Eieren Wc papier Schoonmaakspul, vaatwastabletten, afwasmiddel, wegwerpdoekjes Vuilniszakken Bloemen (soms) Vlees Ik haal eigenlijk alleen nog broodbeleg bij de ah. (Kokosbrood, hagelslag en pindakaas)
Heel veel. Knäckebrod Peperkoek Pitabroodjes Roggebrood Croissants (heerlijk vers en erg goedkoop) Afbakbroodjes Verse groente Vers fruit Vlees Verse pizza etc etc etc etc.... te veel om op te noemen.
groente en fruit veel zuivel hagelslag frisdrank appelsap en jus d'orange bier pasta rijst kipfilet vaatwastabletten En vast nog wel meer, ze hebben ook vaak schoonmaakmiddelen in de reclame en reinigers die vind ik echt goed.
Helaas hebben wij deze niet in onze woonplaats maar we rijden 1 x per maand erheen en halen er eigenlijk veel!! Haha vind het goede kwaliteit voor een goede prijs.
Brood Crackers Afbakbrood Zoet beleg Hartig beleg Groente en fruit Vlees Alles qua zuivel oa; vla yoghurt kwark melk Cola Ranja Verse amandelen Pasta saus Kip madras etc Schoonmaakmiddelen Wc papier Billendoekjes Wasmiddel Harde worst, grillworst Nootjes en chips Eigenlijk alles dus. Ik ga daarna naar de netto voor dingen die ze niet hebben en ga altijd maar met een paar dingen daar weg.
Van de Griekse weken heb ik ze nog niet geprobeerd. Maar van de overige weken zijn ze wel redelijk te doen. Persoonlijk vonden wij die Thaise week niet zo. De noedels kant en klaar geprobeerd vond ze vrij zuur en dat vonden wij ook van die potten tikka masala en korma. Maar dat is voor ieder denk ik ook weer persoonlijk.