Bekende Nederlanders

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 17 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik was er wel benieuwd naar of jullie weleens te maken hebben met BN-ers. Misschien zit je kind bij het kind van een BN-er in de klas. Of werk je in een winkel en komt er vaak een BN-er aan je kassa. Of is je familie-lid een BN-er.

Ik vroeg me dit af nadat een bn-er een foto plaatste van zijn zoon die naar school ging. Toen dacht ik ineens dat jullie kinderen er misschien wel bij in de klas zitten.

Brand maar los! :D

2. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Ha, nee. Mijn dochter zat in de klas met de dochter van de burgemeester maar daar blijft het ook bij ;)

3. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    leuke topic :)

hier geen bekende Nederlanders,Oh wacht jawel
    ik heb ooit dries roelvink gezien op een terras in amsterdam maar de plek waar dat was, was niet gek (pc hoofdstraat)

oh en ik heb Christopher Haddad en Geert Hoes ooit een handje geschud op een kermis, maar goed dat was dan georganiseerd ;)
    heb er nog foto,s van :D

mijn zus woont in amsterdam en kwam bij de albert heijn katja schuurman-romer wel eens tegen :)

maar wat jij vraagt, nee zover ik weet geen kinderen bekende Nederlanders op de school van mijn kind

ben erg benieuwd of er leuke reacties komen

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik had als student Sanne Hans (Miss Montreal) als buurvrouw, ze was altijd ook zo heerlijk toegankelijk en een stapelgek mens haha. We dronken zelfs een biertje in de zomer :D Achteraf bleek mijn stiefmoeder haar ook te kennen en kwamen we uit hetzelfde dorp.

Verder werkt mijn vriend heel veel samen met bekende mensen via zijn werk, maar dan geen BN'ers, maar bekende Engelsen haha. Zo gaan ze binnenkort geloof ik iets voor Fifa doen met allemaal grote voetbalsterren. Da's dan wel heel tof!

5. nicole90

nicole90 Lid

22 dec 2014
    37
    0
    0
    Ik heb in een supermarkt gewerkt en toen heb ik een keer Jim Bakkum aan de kassa gehad :p

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb jaren geleden stage gelopen op een KDV in Amsterdam Oud-Zuid. Op mijn groep had ik het zoontje van Peter van de Vorst, op andere groepen zaten ook bekende kindjes.. Zoals de kinderen van Tooske.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Alleen maar van een keertje te hebben gezien op het werk of in het OV en dergelijke; maar niemand waarmee ik dagelijks mee omga of tegen het lijf loop ofzo :D

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Adelinde cornelissen in 2 jaar mijn mentor geweest.. 3e jaar ging voor ons helaas niet door omdat ze besloot fulltime voor de paarden te gaan :) (met succes)

9. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Mn man heeft als kind met dirk kuyt gevoetbald. Tijdje terug kwamen we hem tegen en hij zei hoi tegen mn man. Helemaal trots was ie haha. We wonen in hetzelfde dorp waar dirk ooit woonde

10. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    hihih zie het voor me,

mijn vriend zoeits met een dj (weet naam niet meer) vroeger was met haar weleens op feesten en nu draait ze dus zelf, dus laatst had met een collega erover en zei ja die kende ik persoonlijk, hij helemaal trots ;):D

11. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Ik woon in het dorp bij Frans Bauer en O'G3NE.
    Pas geleden een tijdje met Frans gekletst in de wachtkamer bij de dokter. Toen was z'n vader nog niet zo lang geleden daarvoor overleden.
    Hij had z'n hondje bij zich, dus meteen een mooie aanleiding voor een praatje, haha.

12. goblins

goblins Fanatiek lid

27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Geen dagelijkse omgang, wel heb ik Marc Overmars geholpen in de winkel, net als Jacco Eltingh. (voor de wat jongere onder ons, Marc is een voetballer die destijds voor belachelijk veel geld is verkocht, in die tijd nog nooit zo'n hoog bedrag geboden voor een voetballer en nu financieel directeur bij Ajax, Jacco Eltingh is een oud-tennisser die veel dubbels speelde met Paul Haarhuis).

jacco heb ik wel is geïnterviewd voor een schoolkrant OMG wat een lekkere vent...

edit, Marc Overmars is eigenlijk maar een tuinkabouter, wat is die klein.

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hij wordt ook regelmatig gespot bij de Mac daar in de buurt ;) Vriendin werkt daar.

Mijn ouders gaan altijd in een vaste maand op vakantie naar een vaste bestemming waar Frans dan ook altijd is. Ook Dirk Zeelenberg (Divorce) was daar!

14. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil niemand aanvallen of. Maar ik vraag mij af in hoeverre je mag gaan met vertellen wie je bijvoorbeeld Door werk de kinderen of bekende Nederlanders heb je ook zoiets als beroepsgeheim. Ik denk ook dat ALS er eventueel bn-ers hier zou zijn. Die genieten van de anonimiteit die je hier op zp heb.

15. appelpie

appelpie Actief lid

15 jan 2015
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor warrige taalgebruik. ...Smartphone 😯

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Amy van O'G3NE werkte als kapster waar ik altijd naar de kapper ga, ze heeft wel eens mijn haren gewassen. Ze kwam me ook al zo bekend voor toen ik haar op tv zag ;)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Volgens mij worden hier geen schokkende dingen verteld en degenen die discreet moeten zijn, zijn dat vast wel.

18. penseel

penseel Niet meer actief

Altijd leuk om z.n topic te volgen. Nee ken geen bekende bn ers.

O ja heeeeeeeeeeeel lang geleden 1987 was ik bij de grote meneer kaktus show. In die tijd een heel bekend kinderen programma.
    Daar heb ik Sien van Sesamstraat gezien en Peter jan Rens natuurlijk maar of je daar nu zo blij van moet worden NU hwhaa.

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Inderdaad Appelpie! :)

Toch wil ik wel even reageren, door beroep van vl hebben komen wij regelmatig in contact met 'bn'ers' zoals ze dat zo mooi noemen.

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Uhm.. De dochter van eefje's juffrouw is een fotomodel (victoria's secret) en vroeguh veel dj's gekend toen ik nog een puppy was :)

Deel Deze Pagina