Persoonlijk vind ik de diepvriesvis van de Lidl erg slecht! Vooral die zakken. Dat wordt zelfde substantie als dikke snot. Of we het nu roerbakken, bakken, paneren; het maakt niks uit. Blegh. Ik ben erg tevreden over de bakboter van Lidl. Vind m net zo lekker. Maar tijdens het bakken ruikt ie wel anders dan Blue band. Maar het gaat uiteindelijk om de smaak toch hihi
Niks, vind t een rotwinkel. Ik kwam er eerst wel vaak maar ben er nu al een halfjaar niet binnen geweest. Ook is de AH goedkoper (vooral als je niet vies van euroshopper bent en er hamsterweken zijn) Er is bij lidl vaak iets op, heb nu al een aantal keer vlees gehaald dat na een dag bol in de verpakking stond of bruin geworden was, luiers lekken door. wasmiddel is wel goed maar goedkoper bij de hema (en die is dichterbij). Wel moet ik toegeven dat ik die straciatella yoghurt van de lidl geweldig vind. Maar om daar nou 15 minuten voor heen en 15 minuten voor terug te rijden.... Nee
kom er niet zo heel vaak, heb 3 andere winkels om de hoek.. maar ik ga er heen voor: - pastasaus - kerriepoeder - schoonmaakdoekjes - zakdoekjes en als ik er dan toch ben neem ik melk mee! (is vaak langer houdbaar dan andere supermarkten en met dop!)
Heel veel, maar de producten die ik boven die van andere supermarkten verkies zijn: Doorzichtige vuilniszakken, scheuren nooit Vaatwastabletten Wasmiddel Fruit en groente W5 wegwerpschoonmaakdoekjes Wc reinigingstabletten Hazelnootpasta
Brood, stokbrood, verse witte bolletjes, beschuit, beleg, melk, eieren, verse groente, fruit, sommige soorten vlees, toetjes, koffie filters, koffiemelk, schoonmaak spul, ice Thea zonder prik, frietjes, voorverpakte worsten zoals salami, snoep, koek, en sommige soorten chips. Wat niet; blikgroente, snacks(zit amper smaak aan) wattenstaafjes want die watjes laten los, peperkoek niet, want Beer wilt alleen pijnenburg en prik limonade omdat we die echt alleen merk drinken.
De lidl is tegenover mijn huis dus ik doe al mijn boodschappen daar. Ook de diepvriesvis vind ik lekker maar je mag hem niet eerst laten ontdooien en op een klein vuurtje bakken dat blijft hij wel stevig. Alleen voor speciale dingen die ze niet hebben ga ik naar de Hoogvliet of AH
afbakbroodjes groente fruit jam hagelslag koeken energy drank frisdrank appelsap (pakjes) vlees vleeswaren kaas krieltjes knoflook boter eieren bakboter toiletpapier keukenrol tissues haricot verts bonen pasta saus spaghetti, macaroni, penne wraps augurken papieren zakdoekjes scheermesjes voor mijn man scheerschuim voor mijn man vuilniszakken kruiden (kerrie, peper, zout, paprika) yoghurt/vla slagroom ananas in blik een heleboel dus
ik koop er geen(dan ben ik sneller klaar): chips vlees (wel vleeswaren voor op brood) frisdrank bitterballen pizza's, waarom weet ik eigenlijk niet... goenten in blik en het allerlekkerste van de winkel vind ik, de kruidenboter!!! in het vierkante bakje, ik kan echt nergens een andere vinden die ook zo lekker smaakt. Ik ga dus speciaal naar de lidl (10 minuten lopen) als ik kruidenboter wil
nu ik dit lees denk ik aan mijn man! die vind de kruidenboter van de lidl het lekkerst. Had al een hele waslijst neergezet.. en toch dingen vergeten.
Uh bijna alles. Alleen chips niet, en het luxere vleesbeleg niet. Oh als tip, de witvis is prima te doen. Ik ontdooi hem altijd op een bord met een stukje keukenpapier eronder. Strooi er voor het bereiden een beetje zout over, word ie lekker stevig van.
Brood (polderbruin, lekker!) Melk Vla Vlees Groenten Fruit Cola 0% Vaatwastabletten Wasmiddel Suiker Koffiemelk Diepvriessnacks en friet Koekjes/chocola/nootjes Energy drank blikjes Misschien nog wel meer ook, maar dit is wel het meeste.
Vriendlief doet de boodschappen maar even denken wat hij er haalt: Vlees Verse broodjes (hebben een versafdeling) Snoepjes Hagelslag/pindakaas/muisjes/chocopasta Vleeswaren Kaasplakjes Melk Yoghurt Cola zero Sapjes Appelsap kleine pakjes Yoki kleine pakjes Chocolademelk Boemboes (nasi/bami etc) Tortilla's "Nibbit" chips van Lidl zelf