koop er ook veel Vleeswaren Vlees Melk en vla en toetjes Eieren Appelmoes Toiletpapier en keukenrol Frisdrank fruit en groente Friet Pizza Eigenlijk vind ik veel lekker van de lidl behalve de chips koop ik daar niet !
Vrij veel, alleen cola en bier niet. Maar verder tussen AH en Lidl alles: net wat waar in de aanbieding is of waar we net zijn bijv.
Vlees Luiers Groenten vers Groenten diepvries Alle zuivelproducten Bouillon Limonadesiroop Frisdrank Chocopasta Pasta en rijst De overige boodschappen en A merken koop ik bij Dirk
ik ga altijd eerst naar de lidl en dan naar een andere supermarkt. ik koop er frisdrank, groente, fruit, aardappels, vlees, beleg hartig en zoet, creusli, crackers, beschuit, melk, yoghurt, vla, keukenrollen, sausjes, augurken, vlees.
Van die honden strips die zijn vreselijk duur bij de AH of de Jumbo! En verder vind ik de groente en het fruit van goede kwaliteit.
Ik ga vaker naar de Hoogvliet die er naast zit maar koop daar altijd wasmiddel, wasverzachter en vaatwastabletten.
Wij kopen er bijna alles behalve brood ( wel harde broodjes) en kaas, bakboter en smeerboter. Scheelt dat hier over de grens een Lidl zit die coca cola en Pepsi regelmatig in de aanbieding heeft spotgoedkoop. Zelfs mijn maandverband komt er vandaan das een van de weinige waar ik niet allergisch op reageer. Edit : luiers niet van de Lidl die vind ik niet fijn maat gelukkig zit er tegenover een dm drogist die fijne en goedkope luiers, doekjes en andere verzorgings spullen heeft.
Chocola, brood, afbakbroodjes, Zonnebloemolie Strooikaas,cheddarkaas Pindakaas,hagelslag,chocpasta Grillworst,vla yogert, spekjes,hamblokjes Patat mayonaise, Chilisaus,satesaus, dressing, Vaatwastabletten Hondenbrokken Sinas Chips Melk suiker En de weekelijkse aanbiedidingen bekijken
Ik kan beter de dingen opnoemen die ik expres niet bij de lidl haal, dan ben ik sneller klaar. Ik koop er geen vruchtensapjes of icethee, geen chocolade, geen vlees of vleeswaren, geen shampoo, douchegel etc, geen wasmiddel en geen wasverzachter, geen billendoekjes, scheermesjes. Voor de rest echt alles. Het meeste boodschallen wat ik koop, koop ik bij de lidl.
Wij kopen er bijna alles, behalve bier, cola, nutella, zaanse mayo, taartmixen en chips. Verzorgingsproducten ook niet, die halen we eens in de zoveel tijd bij de DM(Duitse drogist) Vaak rijden we dan meteen even langs de Duitse Lidl, die heeft wel A-merken in het assortiment.
Wij kopen er alles, behalve bier als dat ergens anders in de aanbieding is, en Lay's sensations, daar is mijn man dol op. Wij zijn heel blij met de Lidl.. hebben hier verder alleen de Poiezs en Supercoop.
Veel, wij zijn fan van: de ijsthee Brood met zonnebloempitten Garnalen (vriezer) Eend (hebben ze soms in de vriezer) Groente/ fruit Kant en klare wraps wasmiddel wc papier/ keukenrol Chocolade koekjes Koffie cups