Ze hebben het niet echt slim gedaan trouwens. Een week later komt de kinderbijslag. Dan gaan de meeste toch kleding kopen.
Voor de mensen uit omgeving groningen..... De babyplanet naast prenatal heeft een mooie aanbieding voor de tripptrapp. Inclusief newborn set voor 179 euro...
Ah, Miss c....nou ik ben eind oktober begin nov uitgerekend....je snapt dat ik de boel niet pas 3 of 4 weken van te voren wil af en klaar wil hebben......maxicosi scheelt nu geloof ik 80 euro.....neemt ook niet erg veel plek in....misschien dat ik dan toch even ga kijken!
Wij gaan denk ik voor de Tripp Trapp... We azen er al een poos op, maar omdat we hem dus niet direct kunnen gebruiken wachten we er iedere keer mee... Dit is echter wel net een mooi prijsje, dus ik denk dat wij 'm een dezer dagen halen of bestellen.
Weet iemand of er nog extra korting van de newborn set van stokke afgaat?of van de bekleding? Wij gaan zaterdag even kijken.
Net geweest, Nuna Sena campingbedje met matras gekocht en wat kleine hebbendingetjes zoals autospiegel, boodschappenhaak, leuke blouse voor ons mannetje.
O ga ik ook kijken bij de babydump! Ik wil graag de bugaboo Sahara ....en dan dus ook een bruine maxicosi.... Nou dat wordt speuren op het internet! Thx
Dames heb hier een box bas te koop van babydump, zie http://www.zwangerschapspagina.nl/boxen/430230-box-bas-lade-babydump-koop.html
Vandaag inkopen gedaan bij de prenetal. Een blousje en broekje, flessenrager, difraxfles, waskussenhoes en doos voor de natte doekjes.
Ik denk dat ik de parasol, maxi-cosi adapters en een XL-boodschappennet voor onze Joolz wagen ga halen, scheelt toch al gauw een euro of 30 bij elkaar nu, en dat is best de moeite! En verder... hebben we niet zo heel veel meer nodig, ja... beddengoed, misschien dat ik daar toch ook nog maar voor moet kijken.
wij hebben gekocht: * manicure setje * bad eendje * spuug doekjes * flessen reiniger * digitale thermometer * geur builtjes * 3 lakentjes voor ledikant * 3 aerobed hoeslaken * 2x waskussen hoes * familyfix * waskussen * doomoo swing * doomoo seat * slofjes * 2x kruiken zak * hydrofiele washandjes * 3x hydrofiele luiers * dr brown's fles 240 ml * dr brown's fles 120 ml * woezel en pip box mobiel * woezel en pip speelgoed bal pluche * en heel veel kleding (allemaal mt 50 en 56)
Zojuist een nieuwe Stokke Tripp Trapp gekocht Kleur walnut. Wel bij de Babydump i.v.m. de terugstuurgarantie (ja, we zijn nog steeds een beetje voorzichtig tot de 20wk echo). Maar goed, die was niet zo goedkoop geweest zonder de MMdagen Wil er ook graag de babyset bij kopen, maar daarvoor gaan we op marktplaats kijken of wachten we nog even de mm-dagen van sept. af
Wij zijn al geweest. Heb een dekentje, lakentje, hoeslaken, broek, kleding setje voor baby en dat was het wel gekocht.
Ik ben vandaag ook ff geweest heb een schattig rood broekje van nijntje, een bad eend en aankleedkussen en hydrofiel luiers. Valt mee rest ga ik bij baby dump halen is goedkoper.