Voor grote broer: Slap met mouwen! Voor mama een jurkje! Voor de mini: Verschoonkussen, knuffellapje, melkpoeder torentje, starterflessenset, 2 pakken a 3st hydrofiele luiers, lodger wrapper motion, romper (kleine broer), rammelaar wipstoeltje en 1 waskussenhoes (rest wordt door oma gemaakt)!
Wij hebben gekocht; maxi cosi, kinderstoel met verkleiner, vogelhuisje voor haar kamer en een shirt en vest voor mij. Maar ik vond de service bar slecht, en de dame achter de kassa was zeer onaardig en liet mij met dikke buik en bekkenproblemen zelf de zware doos van de kinderstoel op en van de kassa tillen (man was de auto alvast halen) en ik ga er dus echt niet meer heen!
Was leuk shoppen Een box met boxkleed, maxi cosi, voedingskussen, campingbedje met matrasje, wipstoeltje, tripp trapp met beugeltje.. Wat kleding voor mezelf en wat spulletjes voor de kleine.. Neutraal helaas omdat we nog niet weten wat het wordt, dus zodra we dat wel weten kunnen we de rest aanschaffen
Weten jullie of de volgende mmdagen weer in sep zijn? Volgens mij wel he! Ik ben nu pas bijna 5 weken dus nog iets te pril wil heel die tent leegkopen haha
Bedankt voor het antwoord! Volgens mij idd in september weer mama mazzel dagen. De babydump past de prijzen dan ook weer aan, ideaal, want de dump is dichterbij voor mij!
Zie fotoalbum uitzet lijst heb het één en ander gekocht met de Mama Mazzel Dagen. Alleen staat de box en boxkleed er nog niet op.
Hoi. Ik heb zondag een bestelling gedaan online bij Prenatal. Bevestiging meteen ontvangen. Maar nog steeds geen bericht dat de bestelling verzonden is/onderweg is. Heeft iemand anders hier ook last van? Dat het best lang duurt?
Ik heb ook op zondag een bestelling gedaan en heb net een mail van de post gekregen dat mijn pakketje vandaag wordt bezorgd Ik denk dat het ivm de drukt van de mama mazzeldagen gewoon wat langer duurt dan gebruikelijk.
Zo raar had wat gekocht met mama mazzel dagen ga ik het vandaag ruilen omdat het te klein is moet ik bij betalen. Vind het echt raar ??
Had ik ook, maar ben ertegen in gegaan en kreeg het uiteindelijk voor de lagere prijs. Anders hadden ze het echt kunnen houden, rotwinkel.