O toch Nederlands? Op de foto staat alles in het Engels. Moeilijk zoeken op die manier Ik zal ook bij de Lidl gaan kijken, kan ik meteen even de stevigheid "testen". *edit* ik zie dat ie alleen online te krijgen is. In dat geval zal ik eerst bij Toychamp kijken en zien hoe het zit met de stevigheid van de bollen die zij verkopen. Op basis daarvan zal ik dan beslissen welke ik uiteindelijk koop.
Wij hebben er eentje in het Nederlands, deze: https://www.bergenbraam.nl/Kinder-globe-dieren?gclid=EAIaIQobChMIxdv6_uTC7AIVlKl3Ch3Gpw4sEAQYAiABEgK36fD_BwE Stevig ding! Is wel gericht op de dieren in de wereld, zit ook een opzoek boekje bij waarin je de dieren op nummer kunt nazoeken en er meer over kunt lezen.
Weet iemand of er nog kortingsavonden oid zijn? Voorheen was dat altijd eind oktober, en later ook wel eens online 15% korting op alles bij Intertoys. Hier helaas geen Intertoys meer in de buurt dus kan het niet navragen. Bij Bol.com of Top1Toys nog leuke aanbiedingen?
Niks over gehoord Nu zitten er wel stickers in het intertoys boek Amazon kan soms ook interessante prijzen hebben
Groot succes! Wel zorgen dat je degene met 2 delen hebt. Zoontje van 5 pakt hem regelmatig en dan weet hij weer wat nieuws te vertellen.
C&A en Next hebben Minecraft pyjama’s in die maat. Ik heb deze liggen voor m’n dochter: https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/minecraft-pyjama-biokatoen-2-delig-2106991/1?q=Minecraft
Heeft 1 van jullie koters toevallig ook een telescoop? Vanaf welke leeftijd is dat leuk? Ik kan er nu 1 via de airmiles shop gratizzz bestellen, maar zoon woedende februari pas 5. Staat geen leeftijds indicatie bij...
Een (goede) telescoop is best lastig nog om goed in te stellen. Mijn dochter heeft er eentje gekregen met 7 jaar. Ze is nu 9 jaar, en heeft nog wel een beetje hulp nodig af en toe. Kijk je naar die van National Geographic (junior)? Dat is dezelfde die wij hebben.
Ja die inderdaad! Recensies zijn nl best ok. En hij slaapt op zolder. Speelgoed ed hebben we echt in overvloed en met heel veel wordt weinig gedaan. Meer van hetzelfde wat hij wel leuk vindt, vind ik toch beetje zonde. maar ja, hij is nog maar 5 dus das dan misschien wel te jong
Ik ga morgen als de kinderen een dagje bij oma zijn (herfstvakantie hier) beginnen met inpakken van de schoencadeautjes. Ik vind dat inpakken altijd zo leuk! Ik ervaar het als een soort "voorpret". Heb ik jaren geleden, in m'n studententijd bij de Intertoys gewerkt en het vlot en netjes inpakken van "rare vormen" ben ik gelukkig nooit verleerd. Versieringen liggen hier ook al in de kast. Ben alleen nog op zoek naar zo'n kartonnen nep schoorsteen om de schoenen bij te zetten.
Kadootjes moeten we nog bestellen heb enkele her en der via mp en fb al gescoord die schoorsteen heb ik niet gezien bij xenos. Wellicht oproepje op fb? Mss wil iemand hem kwijt
Hier vallen de Mario-spellen altijd erg in de smaak, vooral Super Mario Maker, Super Mario Odyssey en Super Mario Kart worden heel veel gespeeld. Onze 9-jarige is verder dol op Legend of Zelda: Breath of the wild. Onze 6-jarige vind Raymann Legends en Yoshi’s Crafted World heel erg leuk.
Wij hebben ook de wereldbol van tip toi @Feye Moet wel zeggen dat wij hem al een jaar of 3 hebben. Lekker maar t blijft een succes. Word nog regelmatig mee gespeeld en zoon leert ook nog steeds nueuwe dingen. De jongste van 2 begint t nu ook leuk te vinden, hij zoekt de dieren op en die maken geluid.
@chantal1985 en @Mamavan2SE: C&A hier had niets, Primark wel. Er liggen dus twee pyjama’s klaar (was een set van twee die ik het leukste vond) voor Sinterklaas voor de oudste. (y)