Voor ons ook nog zomervakantie, hoor. Ik zit as we speak zelfs op een vakantiepark op Texel. Maar dat houd mij niet tegen, hoor!
Ik heb een playmobil set van 130 euro op het oog dus sla toe als er een mooie korting is En dan het inderdaad niet eerder open maken als sinterklaas haha mijn zoon is pas 3 dus weet niet hoeveel hij er dadelijk van begrijpt.
Het schijnt een jaarlijkse actie te zijn. Dus misschien is het interessant voor volgend jaar. Als je een bepaalde tijd een bol account hebt waarmee je ook al bestellingen hebt gedaan, dan kan je 10 euro korting verdienen (x6) op Lego items van boven de 20 euro totaal. Als je de bonnen op het juiste moment gebruikt dan kan je voor een vrij kleine prijs Lego aanschaffen. Zo heb ik een hele lading Duplo en Lego ingeslagen.
Ik heb idd ook een aantal sets al liggen via die actie! Uiteraard ook even Brickwatch in de gaten houden of het toch niet elders alsnog goedkoper is. Maar voor alsnog mooie korting kunnen scoren! Duurt nog tot eind september die actie.
Ach wat leuk! Nu wel heel benieuwd welke set dat dan is. Trouwens, in het peuter/kleuter gedeelte is ook een Sint topic! Misschien leuk voor je om die ook nog even te volgen!
Oja Kruidvat had vorig jaar in september een persoonlijke korting (via de pas) die tegelijk kwam met een gewone kortingsactie. Samen gaf dat een heleboel korting om leuke cadeaus aan te schaffen.
Het uitgeven duurt tot eind september. Maar het verdienen van die korting kon ik niet meer vinden. Mijn familie heeft meegeholpen met verzamelen. Ze komen straks om in de Lego Brickwatch heeft ook aanbieders die ik niet vertrouw. Maar als je Amazon in de gaten houd duurt het vaak niet lang voordat bol dezelfde korting hanteert.
Ik heb alle 6 de codes binnen. Vier al uitgegeven, en voor twee andere sets houd ik m’n Bol ‘lijstje’ elke dag in de gaten. Klopt idd dat Bol de prijzen wel vaak aanpast naar die van Amazon, soms op de cent.
Ze zeggen dat het pas bij sets vanaf 20 euro werkt. Maar als je wat dingen combineert werkt het ook. Ik had de Duplo trein met twee uitbreidingen voor iets van 50 euro.
Playmobil Family Fun 70434 Playmo Beach Hotel ik zie dat die nu voor 114 is maar ik wil eigenlijk bij onder de 100 toeslaan. Er is ook nog een luxe villa en een leuke ijssalon die erbij passen en een tikkie bar etc etc ik zal eerlijk zeggen dat ik het zelf gewoon heel leuk vind. Dus als mijn kinderen met sinterklaas uit eindelijk 2 zakken playmobil krijgen en wat pyjama's van Pepa en paw patrol oeps
Ik heb destijds al op tijd het spul vd oudste naar zolder gedaan en kwam jaar later als sint kado naar beneden. Oudste heeft er op 6 jarige leeftijd niks van gezegd
Ik neus heel het jaar rond Maar of het in de kast blijft maar goed alixpress doe ik nu al, daar hebben ze ( ws nep) leuke aanvullingen op sylvanian families stuk goedkoper. dat is voor de 4 jarige dame. voor de 7 jarige pientere jongen weten we het niet!? Zo lastig, er ligt zoveel onaangeraakt of amper meegespeeld in de kast. Zonde om zoveel geld weer uit te geven aan iets wat gaat verstoffen. Denk een switch spel We wilden een teeedehands fiets doen, maar die heeft ie nu al nodig. verder doen we altijd praktische dingen erbij Als pyjamas sokken shirts Afhankelijk hoe de fruitbakjes eruit zien, nieuwe bakjes. Met kerst doen we ook leuke dingetjes, en bij 1 opa oma doen ze kerst en enkel schoenkadootje. Andere opa en oma doen sinterklaas
Ik heb ook al toegeslagen! Laatst bij de kruidvat 50 en daarna 75 % korting. Playmobil kleine set how to train your dragon voor 2.50 Lego kleine set lego movie 1.75! Lego movie auto in de winkel 40 en daar 25! Zonder korting 2 cars auto's 1.25 pet stuk Lego movie schrijset, etui, notieboek 1 euro en paar centen per stuk Toy story forky ik geloof voor 2 euro. Zelf in elkaar zetten Donald duck kersteditie 0.75 kruidvat Boek lego verhaal 1 euro Mok mario zeeman 1.50 Boeken heb ik ook nog. Als nieuw bij de kringloop. Misschien nog eens een lijst maken. Moet ik het wel verstoppen voor dat hij het leest. Een deel is sinterklaas en een deel kerst.