Wat kopen jullie voor Sint/Kerst 2020 topic!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door chantal1985, 26 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    Ik kijk ook allang om me heen

Als ik in Nov voor alle 3 moet kopen tikt dat lekker aan

chantal1985, Zonnestralen en owly vinden dit leuk.
  2. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Mijn zoon wordt in januari 7 jaar en zit nu in groep 3. Denk dat dit het laatste jaar zal zijn dat hij erin gelooft.
    Scheelt veel geheimhouding maar eigenlijk gaat de tijd veel te snel....:cry:

3. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik deed dat eerdere jaren absoluut niet... maar dit jaar heb ik gewoon in september dus alles al in huis :D

chantal1985 vindt dit leuk.
  4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik dacht dat ook, maar heel groep 4 geloofde ze ook nog. Ik heb het deze zomer verteld en toen gaf ze wel aan dat ze het wel een beetje wist (ze zag als peuter al duidelijke verschillen tussen sinten en bleef dat ook altijd benoemen, ‘die sint heeft een andere baard dan de sint op tv...’ en ‘die sint heeft een heel andere stem dan de sint op school...’) maar ze had bv nog niet bedacht wie dan wél de cadeaus geeft ;)
    En nu ze het allemaal weet, is het eigenlijk ook super leuk :)

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nou... groep vier hier ook nog hoor! Maar dat was wel met hangen en wurgen hoor! Veel vragen stellen enzo.

toen in februari van groep 4 gingen we bij elkaar logeren en toen ben ik het gesprek erover begonnen en haar antwoord: ik wist t! Ik wist t! T klopte al niet! :roflmao:

Theezeefje vindt dit leuk.
  6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh ik heb trouwens net wel wat gezien in een krantje. Voor 8 jaar en ouder... Bekijk bijlage 663409

Theezeefje en owly vinden dit leuk.
  7. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Deze vanochtend meegenomen. Ik denk dat het al wel eerder kan dan die 7/8 jaar, als kinderen erin geïnteresseerd zijn.
    Heb hem meegenomen voor m’n zoon die 5 wordt januari. Wilde eigenlijk die met vulkanen maar die was er helaas niet.
    Die met licht was ook leuk, met een prisma en tolletjes volgens mij.

Bijgevoegde bestanden:

owly vindt dit leuk.
  8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    leuk! Ik wilde er ook een meenemen voor mijn dochter van 6. Denk dat t wel kan. Ik kan alleen pas zaterdag gaan ben bang dat t allemaal weg is

Fristi2012 vindt dit leuk.
  9. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Athina vindt dit leuk.
  10. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    Hier geloofden er in groep 5 altijd nog een aardig aantal. Bij ons op school is surprises om die reden ook vanaf groep 6.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja bij ons ook vanf groep 6! Vind ik wel goed zo. Tegen de sint tijd geloofden er niet veel kids meer maar dat tussenjaar is fijn. Hier deden ze een spel met cadeautjes meenemen.

12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.607
    8.358
    113
    Vrouw
    Ik heb de stapel liggen uit de 50% korting van het Kruidvat. Misschien loopt het niet zo hard als je verwacht.

puzzelstukje en Fristi2012 vinden dit leuk.
  13. Venelientje

Venelientje Niet meer actief

Ik heb net een grote kast uitgemest nadat de planken het begeven hadden ;) Kwam de hele stapel tegen plus nog veel meer van dit soort wetenschappelijk speelgoed van jaren geleden van zijn zus. Gaat de jongste prachtig vinden.
    Sinterklaas tip: zelf stuiterballen maken (kwam ik ook tegen in de kast:roflmao:)

owly en puzzelstukje vinden dit leuk.
  14. Venelientje

Vwndaag bij de flying tiger een geweldig sinterklaas cadeautje gevonden: een mammoet die je kan opbouwen inclusief ingewanden enzo, net als zo'n menselijk lichaam. Kostte me maar 3 euro en hij is gek op de prehistorie tegenwoordig :thumup:

owly, puzzelstukje, Athina en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Ik heb vandaag voor allebei de jongens een sticker/doeboek gekocht van hun favoriete thema voor pakjesavond en een magisch tekenblok (Action) voor allebei voor in de schoen. Ook heb ik op de site van de H&M leuke pyjama's gezien voor ongeveer 15euro. Daar ga ik er ook voor ieder 1tje bestellen.

Voor de oudste heb ik een dolfje/weerwolfje bek gekocht en voor de jongste wil ik ook nog een leesboek kopen, maar die zit nu net in groep 3 dus even afwachten hoe ver hij tegen die tijd is met lezen, zodat ik ook een boek koop wat een beetje bij zijn leesniveau past.

puzzelstukje en Fristi2012 vinden dit leuk.
  16. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.027
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Bij de concurrent (Kruidvat) stonden ze 2 weken geleden voor dezelfde prijs in de folder en die hadden er gisteravond nog een heleboel.

17. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik ben heel even gisteren gegaan tijdens mijn pauze. Bij de trekpleister hadden ze er nog maar een paar. Ik heb die van vulkanen meegenomen en van H2O. Die van vulkanen was de laatste.

daarnaast hadden ze bij de kruitvat leuke sleutelhangers bij aankoop van bepaalde producten. Hippe sleutelhangers voor wat oudere kinderen, dus die heb ik ook meegenomen.

18. Patatje1982

Patatje1982 Actief lid

31 dec 2014
    449
    229
    43
    Vrouw
    Ik ben ook los gegaan bij de Kruidvat. Vandaag wordt er een doos bezorgd met oa Lego Dots, Lego Friends en Play Doh. Ik had al een Paw Patrol puzzel en racebaan. Ga hierna nog voor een grotere doos Lego Friends en Playmobil brandweer of politie via Marktplaats. Voor dochter in groep 4 nog een leuk boek.

Ik wil ook graag alles op tijd klaar hebben voor de Sint. Ik ben dan zelf jarig en mijn kids met Kerst, dus het is elk jaar weer een organisatie o_O.

19. Venelientje

Nou hier zijn we rond hoor:rolleyes::roflmao:
    Gisteren kwam het Lobbes sinterklaasboek en hij is direct aan het knippen en plakken geslagen. Was niet te houden! En wat is hij heerlijk te sturen, als ik iets aanwijs is het ook leuk, zo handig:roflmao:
    Bestellingen bij Lobbes en Amazon zijn onderweg, en dan alleen nog wat kleine dingen als sinterklaasbadschuim etc voor in de schoen tzt. En voor puber, maar dat zal wel een switch game, een boek en sieraden of kleding worden.

De jongste (jongen van 5) krijgt dus:
    Toy story lego met forky
    Gekleurde kapla
    Stuiterballen maken
    Zelfbouw mammoet
    Kaarten voor playmais
    Zonnestelsel knutselen
    Airhockey schijf voor op de grond
    Een toverstok
    Kwartet menselijk lichaam
    Een Lego woordenboek (prijs bij bankgiroloterij, kost normaal 25 euro)

In zijn kerstvakantieoverlevingspakket komt een boek van Molletje, kaarsen maken, kersterige badmeuk, en waarschijnlijk nog een dvd, klein Legodoosje of -zakje uit de voorraad en wat knutselspullen.
    Voor oudste dan waarschijnlijk een boek, dvd, potloden/verf, douchegel/luchtje etc en veel chocola:thumup:.

Sinterklaas kost ongeveer 100 euro per kind, kerst tussen de 25 en 50 euro. Kijk niet heel precies naar de bedragen, en al helemaal niet naar aantallen cadeautjes, dat is niet te doen met het leeftijdsverschil.

chantal1985 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina