Wat kopen jullie voor Sint/Kerst 2021 topic

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door chantal1985, 26 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butchke

    Butchke Niet meer actief

    Ik volg het topic om inspiratie op te doen, altijd leuk om andere ideetjes te zien.

    Dit jaar wordt Sinterklaas bij ons voor het eerst anders. De jongste weet sinds februari van het grote geheim. Daarom hebben we in overleg met de meiden besloten niet zo uit te pakken als voorheen, maar er vooral een gezellige avond van te maken met tapas, spelletjes etc.

    Uiteraard worden er wel cadeautjes gekocht, dit zullen voornamelijk zaken zijn die ook nodig zijn:
    Beiden een nieuwe set ski's (al binnen)
    Nieuwe skihelmen
    Snowboots (besteld)
    Lounge/huispakken (besteld)
    1x Playmobil (besteld)
    1x Leesboek

    Kerst wordt dit jaar iets groter uitgepakt:
    2x Nintendo switch spel
    1x set playmobil voor de jongste
    Abonnement op Donald Duck
    Abonnement op Tina
    Voor beiden een verkleedset voor Carnaval
    Make-up /beauty pakket voor de oudste.
    Nieuw en groter zwembad (op het oog een ovaal exemplaar 610x340 ) Huidige zwembad nl. is lek.....
    En dan nog wat kleine prutsels zoals knutselspul, kleding/pyjama/sloffen etc.
     
    wishfulthinking en chantal1985 vinden dit leuk.
  2. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Wij zijn nooit gestopt met vieren. Toen mijn zus en ik beiden niet meer geloofden zijn we gewoon verder gaan vieren. Surprises enz blijven leuk, maar wij deden ook een uitgebreide pakjesavond. En daar dus mee door gegaan toen ik een kind kreeg.
     
  3. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.967
    7.895
    113
    Vrouw
    Tot nu toe heb ik voor kerst:
    6x zakje Lego Mario figuurtjes
    Lego Mario frutsel
    Lego camper
    Lego bouwplaten
    Lego city rails
    Lego friends setje
    2 Ticket to ride spellen

    De lego tafel op trofast kasten zijn we toch maar aan het opbouwen.
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  4. meintje

    meintje Fanatiek lid

    9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Ik denk dat ik er voor de kerst al wel uit ben. Dit jaar kopen we de Xbox series x met wat spellen. Normaal koop ik een heleboel losse cadeautjes voor iedereen, dit keer iets groots voor samen en dan nog een kleinigheidje...
    Mijn kinderen zijn jarig in december en begin januari en ik moet namens de hele familie cadeautjes voor iedere gelegenheid verzinnen. Nu ze ouder worden heb ik steeds minder inspiratie...o_O
     
    Mapje en chantal1985 vinden dit leuk.
  5. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.153
    2.238
    113
    Vrouw
    Ik heb net bij kruidvat 2 clementoni science doosjes gekocht voor 2,99 per stuk voor in de schoen. Normaal zijn ze 10-15 euro, dus leuke deal!
     
    Mapje en chantal1985 vinden dit leuk.
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Bedankt voor de tip, ik ga straks kijken!
     
    MnnW vindt dit leuk.
  7. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.333
    113
    Stel je er niet teveel van voor. Ze zijn wel leuk, maar voor 15 euro had ik ze nooit allemaal gekocht.
    We hebben hier ondertussen alle versies in huis.

    Maar ze zijn zeker leuk om erbij te hebben. En misschien dat jouw zoon het al helemaal zelf kan. Dan is het nog wat leuker.
     
  8. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Ik heb gekeken maar ze zijn zeker geen 15 euro waard. De enige wat me wel leuk leek was de vulkaan. Alleen dat was een plastic model met kleurstof en bakpoeder. Dan leek het me leuker om de vulkaan ook zelf te maken:roflmao:

    Ik heb wel een Lego setje gekocht en een Lego polybag. :D
     
  9. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.333
    113
    De vulkaan vinden ze hier wel geweldig. Maar die uitbarsting kan overal in, heb je niet zo’n ding voor nodig.
    Er is er ook een met een kompas, we hadden nog geen kompas, dus daar lopen ze ook veel mee rond.
    Ik heb de laatste ook alleen gekocht omdat ik dan de serie compleet had. Voor die 2,99 per stuk is dat wel leuk.

    Ennnnnn Lego heb je nooit genoeg. Heb laatst ook al twee zakjes bij de action meegenomen. De speed en creator.
    En er ligt al genoeg in de kast te wachten. Haha.
     
  10. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Haha nee dat snap ik. Maar ik weet dat hij daar lol mee heeft en dan in de kast ligt.
    Betreft Lego heb je gelijk je kunt nooit genoeg hebben. Ze zeiden dat je geen korting op Lego had tijdens de koopavond maar het systeem vond dat ik toch korting mocht hebben, mooi meegenomen.

    Ik heb de 31111 meegenomen. Een creatie met soort robot/mech ding dus die gaat hij super vinden.

    Polybag is een helikopter wat ook kan schieten. Was het laatste zakje de rest was allemaal Lego Friends.

    Bij de action hebben ze inderdaad ook wel polybags maar bij ons was het voornamelijk Friends,
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  11. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.913
    3.333
    113
    Die is ook cool!
    Hier heb ik onder andere nog Avengers Thor liggen (spiderman, iron man, Miles Morales en captain America heeft ie al. Haha) Dan mist hij alleen nog Thanos, maar die is uit productie.
    Hij wilt heel graag 76175 hebben. Maar we hebben ook al een Lego trein voor hem klaar liggen. Wie weet trapt opa er wel in.
    We hebben nog even voor het december (en januari z’n verjaardag) is.
     
  12. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Hier krijgen ze sowieso altijd met Sinterklaas een adventskalender. Denk dat het dit jaar voor beide eentje van Barbie wordt.

    Verder moet ik nog even kijken wat ze graag willen. Ik hou iig mijn oren en ogen al goed open :)

    Normaal deden we zelf geen cadeautjes met kerst, maar in de lockdown wel gedaan, omdat we geen cadeaus met de familie deden.
    We hebben toen vooral cadeaus voor het gezin gedaan en dat vonden we wel heel leuk, dus denk dat we dat er in houden :)
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  13. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Dan ben ik blij dat we thanos al hebben, Spiderman heeft hij ook al.

    Die set is ook cool! Maar door het thema is hij gelijk ook aan de prijs!
    Dan is de trein leuker:D daar kan Spiderman ook op klimmen en over nemen:roflmao:
     
    Fristi2012 vindt dit leuk.
  14. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    leuk! Waar heb je die gekocht? Dat zou Mijn jongste dochter ook geweldig vinden.
     
  15. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
    Ik hoorde gisteren van een vriendin dat speelgoed duurder zou gaan worden en ook mogelijk slechter verkrijgbaar komende maanden. Ik kon dit artikel daar over terugvinden. (zou trouwens niet alleen gaan om het speelgoed van Action, maar alles dat uit China komt (en dat is best veel bij speelgoed)) Is dat iets waar jullie rekening mee houden met inkopen (door bijv. eerder in te gaan slaan)?

    https://www.rtlnieuws.nl/economie/business/artikel/5249730/speelgoed-action-duurder-prijsstijgingen-zeecontainers-vervoer
     
    Baileyy vindt dit leuk.
  16. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Bedankt voor het delen. Ben blij dat ik bijna klaar ben:)
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  17. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.381
    113
    Nee hou ik totaal geen rekening mee
    Ik denk dat het met sommige dingen vast zo zal zijn. Maar uiteindelijk met alles valt het vast mee. Er zijn tegen die tijd ook altijd veel aanbiedingen. Of bijvoorbeeld Black Friday..
     
    chantal1985 vindt dit leuk.
  18. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Voor ouders van kinderen die van Lego houden:
    Waar halen jullie die verrassingszakjes (minifig) voordelig? (dus niet de polybags)
     
  19. chantal1985

    chantal1985 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.581
    835
    113
  20. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.977
    8.779
    113
    Action heeft ze maar of ze daar echt goedkoper zijn weet ik niet.
     
    zigzag vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina