Wat kopen jullie voor Sint/Kerst 2022?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door chantal1985, 30 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Grote avi boeken, zoals die van Paul van loon. Die lopen op in niveau, dan heb je er wat langer aan.
    Stinkavi’s deed het ook erg goed bij m’n zoon. Ze hebben nu ook griezelavi’s dacht ik.
    M’n dochter is momenteel helemaal gek op de ik leer lezen stickerboeken. Dan kan je na ongeveer elke 2 zinnen een sticker plakken ipv een woord. En een grote stickers als je de bladzijde af hebt. Motiveert heel erg.
    Moppenboeken doen het ook goed bij m’n zoon.

Kruidvat heeft ook vaak leuke avi start en m3 boekjes staan, voor 1,50 euro.

(verder zou ik niet teveel avi start nieuw boeken kopen. Die zijn vaak zo saai, en ze zijn zo snel door het niveau heen dat ze niet meer gepakt worden)

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.365
    10.318
    113
    Wij hadden het boek van piet en riet die gaat in niveau omhoog. Wat was hij trots toen hij het hele boek uit had!
    Vos en haas zijn ook op niveau.

3. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

15 oktober!

Fristi2012 vindt dit leuk.
  4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.225
    23.298
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja die gok nemen we dan maar, hier in ons kleine dorp ;)

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.225
    23.298
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Jammere aan leesboekjes geven dat ze in no time weer een niveau omhoog gaan. Ik vind nieuw kopen dan echt zonde. Kun je beter lid worden van de bieb.

6. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Ik heb voor het eerst geen inspiratie.
    Dochter speelt niet met speelgoed. Alleen spelletjes, knutselspullen en (leer)boekjes. Voor haar ga ik het in die hoek zoeken. En dingen als Pokemon kaarten in de schoen. zoon krijgt geld of een Bijenkorf bon.

chantal1985 vindt dit leuk.
  7. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Zouden moppenboeken nu al kunnen? Dan ga ik daar ook even naar kijken :)

lid van de bieb zijn we al, zeker! Ik ga even kijken naar de tips. Scheelt dat er nog een jongere zus achteraan komt met leren lezen dus de boekjes worden nog een keer gebruikt.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

dochter is helemaal weg van het moppenboek van de zoete zusjes! Bij de kleine boekhandel zag ik ook een moppenboekje speciaal voor kindjes die net leren lezen!

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.365
    10.318
    113
    Er zijn speciale moppenboeken voor gr 3.

Vero0504, NiekeKris en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.897
    5.207
    113
    Home

Hier idem
    ze heeft de wereld aan speelgoed maar het liefst speelt ze buiten of knutselen
    vind het ook lastig iets te verzinnen
    Enige wat ze echt heeeeel graag wil is een
    Make Up koffer

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
  12. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.225
    23.298
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, hier die van De Zoete Zusjes populair! Ik heb nog wel een ander moppenboekje in avi start. Doen we niks mee en is als nieuwe. Als je die wil, stuur me een pb. Stuur ik m op voor alleen verzendkosten. Kan de naamgenoot van mn dochter er ook nog plezier van hebben. :roflmao:
    Edit dat is degene uit @Fristi2012 dr linkje.

Dubbelgeluk en Fristi2012 vinden dit leuk.
  13. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Die van de Zoete zusjes zie je hier ook geregeld voorbij komen ja!

@Liekje81 wat lief! Ik denk dat het best in de smaak zal vallen (bij allebei :D) dus ik stuur je een pb! :thumup: Dat zal ook voor de feestdagen al gebruikt worden gok ik want sinds gisteren leest ze alles wat los en vast zit (inclusief vandaag het Intertoys boek :p)

Athina, Liekje81 en owly vinden dit leuk.
  14. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.875
    113
    Mijn jongste dochter heeft me overgehaald, ze wil al ruim een jaar zo enorm graag een air up… Ik vind het onzin, maar ze blijft het er over hebben. Net dus toch een besteld voor Sinterklaas. Ben nu voor haar wel klaar. Ze krijgt een balk (voor turnen), twee boeken (serie over TikTok), een slijmadventkalender dan een air up. Verder nog een chocoladeletter en ik vermoed nog een adventkalender met chocolaatjes. En vast nog wat dingen van opa en oma.

Voor de oudste heb ik twee boeken en een essence adventkalender, voor haar moet ik nog twee cadeautjes, maar die ga ik in overleg met haar bestellen. Gezien wat ze me de laatste weken appt wordt dat waarschijnlijk kleding en mogelijk een knuffel. :roflmao:

Knuffelmonster, owly en chantal1985 vinden dit leuk.
  15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    2 pubers hier in huis.... dus érg lastig... waarvan de één nog eerst jarig is...
    op de lijstjes hier bij de 11/12 jarige:

badbombs van de action
    paperclips (action)
    uitwisbare pennen
    laptopstickers
    papierklemmen (action)
    draadloze oortjes (action)
    deo van rituals
    klein tasje wat ze om kan als ze gaat skaten voor haar telefoon

bij de oudste van 14:
    Deo van Rituals
    laptop stickers (ter decoratie van haar chromeboek en scouting tonnetje)
    gatenplant guirlande voor om haar bed ( https://www.xenos.nl/gatenplant-guirlande-260-cm?utm_campaign=Xenos.nl&utm_medium=affiliates&utm_source=tradetracker_24006&Lijstje.nl&utm_content=linkgenerator_Deeplink)

warme sokken voor in de avond
    zachte pantoffels
    schmink zal er nog wel op komen
    ze krijgt: schminkkoffer
    verzwaringsdeken vandaag besteld bij de action -ooit één voor mezelf gekocht van 5 kg - ik vond het niets - meiden vonden het geweldig. De jongste kreeg 'm uiteindelijk... en nu de oudste dus ook

16. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    owly, Neskio, chantal1985 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. chantal1985

Goede tip, ik heb 'm besteld!
    Houd deze ook even in de gaten voor die van Toychamp: https://www.toychamp.nl/sint/grote-speelgoedboek
    Vorig jaar was deze ook te bestellen en werd thuisbezorgd. In de winkel zeiden ze vorige week dat ze niet wisten of dit weer zou gebeuren. Wel kreeg ik een folder mee met de link.
    Vanaf 15 oktober in elk geval op te halen in de winkel en online in te zien. En vanaf dan (tot 30 oktober) hebben ze ook 2+1 op speelgoed van de bekende merken. (onderaan de link, en stond op de folder ook aan de andere kant)

sabagirl en Fristi2012 vinden dit leuk.
  18. chantal1985

sabagirl, Fristi2012 en Neskio vinden dit leuk.
  19. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    17 oktober, vanaf dan op te halen bij de AH (staat op de pagina)

20. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.008
    113
    Stond in de lobbes eentje, maar ik heb de kruidvat net geplunderd voor datzelfde doel. Blush en oogschaduw is meer dan zat wapentuig. Lipstick en nagellak houden we nog wel ff onder curatele. :roflmao:

Voor man een lord of the rings boek. Nu ukkepuk R nog wat bedenken.

Anna009 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina