Zeker leuk! Junior variant is dan idd beter, denk ik! Die lijkt mij trouwens ook de leukste van de twee.
https://www.amazon.nl/KreativeKraft-badbruisballen-wellnessset-badadditief-aromatherapie/dp/B07PF1626C/ref=sr_1_52?__mk_nl_NL=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&crid=1QIAIGPFUC38U&keywords=adventkalender+kind&qid=1664182492&qu=eyJxc2MiOiI1Ljg5IiwicXNhIjoiNC45OCIsInFzcCI6IjMuNTgifQ%3D%3D&sprefix=adventkalender+kin%2Caps%2C305&sr=8-52&tag=lijstjenl024-21 Bij deze!
- Heeft ze al strijkkralen? Hier vond zoon vooral de glow in the dark fantastisch. - Elk jaar krijgt hij nieuwe stiften.( Tekent heel veel) - pons. - vilt leuk om zelf vormen te knippen. - kralen voor armbandjes. - washi tape. - googly eyes. - chenille draad. - ding om pompom te maken. - foam stickers. - waterverf met water penseel ( zit het water in het penseel)
Dit leek me ook leuk https://www.bol.com/nl/nl/p/minecraft-beestenbende/9200000128227753/?bltgh=tWLRG-WnyNgpCwEHve5G4A.2_6.7.ProductPageUrl#modal_open
Omdat ik twijfel over de Minecraft scène hem net laten zien aan m’n zoon, hij vond hem wel aardig, maar werd er niet heel enthousiast van. Dus ga hem maar niet bestellen. Hoop dat ie zelf nog wat verzint. Denk dat ik voor Sint wel een eind kom, maar we hebben z’n verjaardag ook nog.
Het speelgoedboek van Toychamp is uit, en ook online te bestellen: https://www.toychamp.nl/sint/grote-speelgoedboek En hier online in te kijken: https://publish.folders.eu/api/embed?token=afb710699effc86e7b02db2aca1dbf49&doc=2287064
Zoon krijgt een playstation 4 (die kopen we over van een goede vriend) met allerlei controllers, VR bril, stuur, pistool en weetik wat nogal meer. Voor dochter heb ik een lijstje maar nog niets effectief gekocht.
nee man… ze hebben nog steeds niet alle boeken door gebladerd, hebben ze geen zin in. Komende maand wil ik hem rond hebben.
Geen idee, er zijn veel pakjes binnen gekomen, maar heb totaal geen overzicht meer. Hahahahaha. Maandag als de kinderen weer naar school zijn de kasten leeghalen, sorteren en kijken waar er nog wat mist. En de verlanglijstjes voor de verjaardagen moeten nog, ik probeer altijd voor iedereen specifiek wat uit te zoeken, zodat ze precies krijgen wat ze willen. En familie niet zelf hoeven te denken. Zijn ze niet zo goed in. Denk dat ik voor m’n dochter wel genoeg heb. M’n zoon z’n verjaardag nog niet. Maar sinterklaas en kerst denk ik wel, als ik de laatste bedachte dingen kan scoren volgende week.
Ik heb ook totaal geen overzicht meer Als ze straks weer naar school gaan kan ik alles even rustig uitzoeken Voor m’n oudste dochter moet ik sowieso nog wat dingen erbij maar vind het lastig
Bijna. Moet nog wat voor de oudste, maar ze heeft genoeg wensen, als ik verder niets kan vinden krijgt ze een nieuwe rugtas (degene die ze heeft is gewoon nog goed, maar ze vindt hem 'stom', daardoor vind ik een nieuwe niet zo nodig en zij wel ). Hier is het wat ingewikkelder dan anders met cadeautjes ‘verstoppen’, maar ik houd alles gewoon bij in m’n telefoon zodat ik een beetje overzicht houd. Als ik weer mobieler ben ga ik alles uitzoeken en inpakken ed.
Voor iedereen die geen overzicht heeft: ik maak een lijstje in mn notities (ik ben van de lijstjes). Daar noteer ik per kind wat ik voor pakjesavond en wat ik voor de schoen wil kopen. Komt een groen vinkje als ik het in huis heb Maar hier is het vrij simpel 3-4 schoencadeautjes en 5 cadeautjes op pakjesavond dus het is niet heel ingewikkeld hier.
Het lijstje is het probleem niet. Dat ik teveel leuk vind wel, ik neem steeds weer kleine dingen mee als ik wat in de winkel tegenkom. Hahah. En heb hier ook beide verjaardagen erbij.
voor baby nog een pakje of pyama ofzo. Voor de jongens nog allebei een cadeau “wat ze willen” maar dat weten ze nog niet
Heb ook niet zoveel,ongeveer net zoveel wat jij hebt maar ik moet het wel op eenlijstje zetten want soms vergeet ik cadeautjes omdat ik ze zo goed verstopt heb
Ik heb alleen het lijstje. Wel al een paar dingen in huis. Maar moet nog overleggen met vriend wat we kopen en nog met sm wat zij van het lijstje wil kopen. Het is ook nog lang geen sint en kerst, dus nog tijd genoeg.