Een spelletje? Toen vond zoon nijntje verstoppertje heel leuk. Een houten keukentje was hier een super hit. Je hebt naast de ikea keukentjes ook kleine die je als koffer in kan klappen. Is het ook geen grote sta in de weg. Bij speelgoed wat ik niet zeker wist of het een succes was zocht ik het op marktplaats.
Wij zijn nog aan het kijken voor een spel voor de oudste. Wat speelde jullie toen hij een jaar of 6 was? We denken nu aan de zoektocht naar el dorado.
Wij speelde de volgende spellen. Ticket to ride mijn eerste treinreis. Berenpark Verboden eiland, dat is een cooperatief spel Dr eureka, super leuk Duizend bommen en granaten Regenwormen (junior als de cijfers lastig zijn) Schaken Similo (verschillende thema's) Sushi go (kaartspel) Vanaf gr 3 in verband met het rekenen. Cahoots, ook een cooperatief spel en spelenderwijs bezig met rekenen. Dit waren toen wel de meest gespeelde spelletjes. Nu zijn er nog veel meer bij gekomen
Gewone ticket to ride deden we vorig jaar al met dr. Dus die is niet uitdagend genoeg. Berenpark heb ik gezien, maar wij hebben zelf al burgers zoo en dat is vergelijkbaar voor mn gevoel, maar nog niet met A gespeeld. Regenwormen hebben we, schaken is ze pas net op school aan het leren. De rest zal ik eens naar kijken, bevragen ons af of el dorado niet net iets te ingewikkeld gaat zijn, is vanaf 10
Berenpark is wel anders. Op youtube knoxspellenzolder krijg je een goed beeld. Die is heel duidelijk. El dorado is denk ik wel pittig maar die hebben zelf niet. Als ze uitdaging zoekt is stenentijdperk, cahoots, kwakzalvers en camel up ook aan te raden.
Hier zijn ze 5 december om 12 uur uit school. Snap ik het nut ook totaal niet van. Lekker lange zit tot pakjesavond voor die kleintjes. Maar goed, hier twee die niet meer geloven dus we vieren voor het eerst geen pakjesavond. Wel een gezellige avond, gourmetten, spelletjes en sowieso allebei een adventkaldender om af te tellen naar kerst. Dan wel pakjes onder de boom. Kinderen zijn in deze periode net voor sint ook jarig dus verschuiven naar kerst komt ons heel goed uit,
Hier geef ik momenteel graag spellen die je ook makkelijk mee neemt als je gaat vliegen. - moddervarkens - boonanza - lama dobbelspel of gewoon lama’s - beverbende - keer op keer 1 (2 is lastig voor een 6 jarige) - quixx Overigens is keezen hier momenteel echt de favoriet, maar wel een grotere doos. Catan vinden ze ook leuk, net als ticket to ride en monopoly.
Qwixx en lama hebben we. Keer op keer hebben we de junior variant, en die vindt ze nog steeds wel leuk. Maar ik zoek dus een iets langer spel. En ook wat meer tactiek gebaseerd dan geluk. Ik ga kijken naar de rest, bedankt voor de tips.
Onze dochter van 7 jaar is nu helemaal weg van deze boekjes. Zie link. Er zijn er een paar van. Kan ze helemaal aan creativiteit in kwijt. https://www.intertoys.nl/topmodel-dress-me-up-stickerboek-4
Ik was net aan het kijken naar Cahoots. Is het echt rekenen? En hoeveel rekenen dan? Zoek een spelletje met iets meer uitdaging voor de jongste, ze kan t/m 20 rekenen maar dan wel met behulp van verder tellen op haar vingers. Zou Cahoots dan leuk zijn?
Wij hebben vandaag code names voor het eerst gedaan met de 6 en 8 jarige en dat ging verrassend goed. Voor kerst doen we altijd een gezinsspel onder de boom en ik wil niet meer investeren in de junior varianten want daar vind ik zelf echt heel weinig aan… het wordt cluedo dit jaar
Hier 2 zonen 1 en 3. 2 kisten vol met duplo. Veel boeken puzzels enz. Voor zijn verjaardag van oudste en jongste hebben we playmobil 123 gevraagd. Kunnen ze samen mee aan de gang. Voor sinterklaas krijgen ze de zoo (aanbieding) verder op t werk heb ik smartmax voor de jongste gekocht. Autos we hebben al trein en safari dieren. voor oudste playdoh klei wheels. Ik vind smartmax en playmobil 123 erg leuk omdat ze er van 1 tot 5 samen mee kunnen spelen. En wil ook niet teveel speelgoed met batterij of knoopcel erin. Ga meer voor houten speelgoed. Maar dat hebben ze ook al erg veel. ik ga dan voor pakjes avond echt voor bruikbare dingen sokken hemd boxer kleurboek ses klei prikblok . en 1 grote doos playmobil of duplo het zijn meer bruikbare dingen zodat we niet verzuipen in de spullen. jongste was 2 weken terug jarig dus een tafel vol met kadoos.
Playmobil 123.. Smartmaxx... Of keukentje. Lidl had vorig jaar voor 15 euro. Klein keukentje. Zoon speelt er veel mee. Ik wilde ook geen grote maar de onze staat in onze veranda. Ik denk ook als jij dat ze er beide mee moeten kunnen spelen. En je kunt t uitbreiden en mochten ze er niks mee doen kun je t makkelijk verkopen. Het is erg populair. en gaat niet snel kapot. Het is alleen jammer dat t zo duur is. Playmobil 123 valt mee en he hebt aanbiedingen maar Smartmax is vrij prijzig. mijn 1 jarige heeft hier meer aan danbijv 5 vormenstoven
Ze spelen hier veel het spel woordzoeker. Ik heb monopoly al een tijdje in de kast liggen voor Sinterklaas, speelde dat zelf vroeger vaak dus heb er helemaal zin in. Ik zoek nog iets voor mijn dochter van 7, zat aan een nagelstudio te denken. Nagels lakken vindt ze erg leuk. Iemand ervaring mee? Lees erg wisselende recensies op internet en rond de 25 euro voor iets wat snel stuk gaat vind ik zonde.
Ja, als je zoon op de Nintendo speelt wel. Ik koop dan Nintendo kaarten en als je dan via het spel v bucks wil kopen gaat die automatisch naar de Nintendo store om daar dan het geld van af te halen en dan krijg je je v bucks
Het enige waar ik nog naar op zoek ben zijn ideeën voor goedkope cadeautjes voor de rest van de familie. Ik heb er al pokemon kaarten opstaan. Beetje categorie onder de 10 euro.