Vind hij lego technic ook niet leuk meer? Mijn zoon is daar gek van. Hij bouwt het wel alleen in elkaar en dan staat het voor de sier. Maar hij is maar wat trots op al die stoere auto's in zn kamer.
Mijn 11-jarige (en echte puber) zet nog steeds graag Lego in elkaar. Lego Minecraft vindt ze nog leuk. Maar ze bouwt ook met gemak al 16+ dozen. Maar als ze er weinig interesse in heeft, dan zou ik het niet doen.
Ik heb alles denk ik. Voor Sint een air up fles, ook voor mezelf dus Sint komt voor zoon en mij dit jaar Een stoer dekbedovertrek waar hij al een maand voor zeurt. Hopelijk is het ook echt mooi, is van shein en nog nooit een dekbedovertrek gekocht daar. Een lampje met gaming op. En dan haal ik nog een Nintendo kaart voor v bucks. Voor kerst van die gekleurde led lampjes voor op zijn kamer en ook maar weer een Nintendo kaart. Verjaardag (begin januari), ik denk een bureau met bureaustoel en zo een lamp waar een houder aan is voor je gsm ennnnnnnn waarschijnlijk weer Nintendo kaart Deze maand of volgende maand ga ik ook zijn slaapkamer verven dus hopelijk heeft hij tegen januari zijn slaapkamer zoals hij in gedachten heeft
Jongste: Een mario- spel voor de switch Een headset Boek: deel 5 van de Costa banana-serie Oudste: een game update voor een spel wat hij heeft. Een semi-officieel oranje shirt (en dan hopen dat ze er niet uit liggen met de 1/8e finale ) Voor beiden: gravitrax uitbreidingset Voor mij: theepot en wijnglazen Voor man .... geen idee nog Voor de katten: nieuwe krabpaal En natuurlijk allemaal een chocoladeletter. In de schoen: Pepernoten, choco-sint, pakjesavond-aftelkalender (hadden ze zondag), laserlichtje voor katten, puzzelboekje, ....
Mijn 16 jarige heeft de afgelopen maanden voor rond de 600 euro aan Lego friends gekocht/gekregen, dus ja hoor. Tot in de brugklas er me gespeeld, toen poosje niets en nu is ze een enorme stad aan het bouwen. Lego kan altijd, itt platmobil, dat is wel sneller saai alhoewel ze daar wel tot in de brugklas mee speelde ook. Hier gisteravond cadeautjes uitgedeeld, hadden dringend een positieve activiteit nodig en had alles toch al in huis. Vond zelfs nog pakpapier achter het luik. Oudste had 3 Batmancomics, een heel mooi boek over jim Henson en een doos lego. Er komt nog 1 ander boek van Jim Henson met de post morgen. Jongste de Brittanica kinderencyclopedie, de maanbasis van Lego en 2 knuffels van animal crossing. Hij had al een boek gekregen van andre kuipers vorige week, beetje lullig om dat te bewaren terwijl hij het tijdens een ontmoeting met hem kon laten signeren. Dus hier is de druk er weer van af, heerlijk Ze zijn 7 en 16 en geloven uiteraard niet meer.
Wat gaat hij dan doen met die nintendo kaarten allemaal als ik vragen mag? Zoon heeft ook een nintendo dus misschien kan ik dat ook doen
Je kan er spellen mee kopen maar hij gebruikt het voor fortnite, om v-bucks te kopen en de battle pass
Dr eureka is super leuk. Je werkt met reageerbuisjes en daar zitten gekleurde ballen in. Je moet over en weer gaan om de kleuren goed te krijgen die op het kaartje staan. Klinkt als of je makkelijk van je kind wint maar dat valt best tegen Regenwormen (junior) Kinderen van catan. Ticket to Ride mijn eerste reis. Max de kat is een coöperatief spel dat ze bij onze zoonmop school speelde. Similo Er loopt nog een topic over spelletjes
Wij zijn fan van coöperatieve spellen. Nu vind ik 6 alleen net een lastige leeftijd...Boomgaard en Max de Kat zijn 'op het randje' qua kinderachtigheid (of er soms misschien al overheen) en spellen als Pandemic zijn dan nog te ingewikkeld... Misschien dat bv. Ufo of Potomec wat is...maar die ken ik zelf niet. Hamsterbende ziet er ook leuk uit, maar ken ik ook niet. Misschien heeft iemand anders een goede suggestie voor 6-jarigen of kun je d.m.v. google wat geschikts vinden.
Iemand tips voor een leuk spel (bord- of kaart maakt niet uit) voor een bijna zes-jarige die dol is op rekenen? Liefst iets met vermenigvuldigen of delen of rekenen met geld ofzo...
monopoly vind ik zelf vreselijk haha maar wel een goeie. Rummikub hebben we, maar doet ze weinig mee.
Hier ook een 10jarige dochter. Lego vind ik nog wel kunnen hoor. Mijn dochter heeft pas van der eigen geld een lego set gekocht. Maar indd spelen doet ze er niet echt meer mee. Mijn dochter krijgt met pakjes avond: 3d puzzel eiffeltoren Doosje met kralen (ze maakt veel armbandjes) Leesboek van rutger en Thomas Een tekenboek (mijn dochter tekent heel graag) waar bij je van alles leert tekenen. Ze had er nog 1 uitgekozen maar even kijken hoe deze bevalt anders krijgt ze die andere met kerst Lego dots Bij opa en oma Creachick stempel set Stempelkussen Gelpen wit
Ik ben eruit! De oudste van 12: 2 persoons dekbedovertrek van daarum Ragnarok game voor de playstation 5 Jongste van 10: Lasergame set Ballie Samen: Fifa 23 voor de playstation 5 Extra controller voor de playstation 5. En natuurlijk nog chocolade letters. Dit jaar dus super weinig kadootjes, maar beter weinig duurdere dingen waar ze wel wat mee doen, dan veel goedkope dingen die in de verpakking blijven liggen. Met kerst krijgen ze nog een lol surprise bal en een bioscoopbon, een boek en misschien nog een ledstrip voor hun kamer.