Wat kopen jullie voor Sint/Kerst?

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 14 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Wij trekken met sinterklaas lootjes dus dat is nog even afwachten

Voor mijn vriend heb ik al nieuwe parfum gekocht (heel handig met de jumbo zegels ;))
    Ik heb een bon voor een massage (in december heeft hij het ZO druk dat hij daarna gebroken is, kan hij dis even ontspannen) en ik koop morgen het Wie is de Mol spel! Dat kunnen we uiteraard samen spelen. Het spel krijgt hij met sinterklaas en de andere dingen met kerst.

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Voor mezelf:
    - een kapperspop (kan ik oefenen met vlechten en mijn dochters haar een keer mooi maken)
    - nieuwe kleding dus denk een kledingbon
    - make-up

Voor partner:

- elektrische tandenborstel
    - nieuwe kleding dus denk een kledingbon

Lijkt allemaal duur maar we zijn allebei nieuwe kleding nodig dus ik schuif dat gewoon Door als "kado" voor sinterklaas:p

Verder geen idee nog eigenlijk..

Voor onze dochter en baby heb ik al wel een hele lijst.:D

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik ben de week na Sinterklaas ook nog jarig, 30! Dus ik zal wel wat moeten verzinnen. Ik ga denk ik een nieuw geurtje vragen, een mooie fotolijst voor aan de muur.

4. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    iPhone 6S. Ik weet dat vl het al heeft besteld dus krijg hem vast vervroegd 😏. Voor vl apple tv of iWatch (hij kan niet kiezen). Zoon nog geen idee

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Jij ook al? dan zijn we in dezelfde week geboren..

Ik vraag o.a een digitale keukenweegschaal, broodmandje, dienblad, springvorm, kapstokje, handcreme

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Voor Sinterklaas niet zoveel :p. Een chocolade letter ofzo.
    Dochter krijgt een Sassa knuffel en een Zandkasteel dvd-box. Kind is smoorverliefd op Sassa.

Voor kerst krijgt ze iets van zoef zoef en boekjes.
    Man heeft zijn lijstje nog niet doorgegeven maar hoogstwaarschijnlijk krijgt hij een nieuwe telefoon. En zoals elk jaar een zakelijke agenda en een kalender.
    Ik heb een agenda op mijn lijstje gezet, lushproducten, bolletjes wol en platformsneakers :p

Ik heb belachelijk veel zin in Kerst, vooral omdat we nu een open haard hebben, haha.

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Eigenlijk geen idee nog wat ik kopen moet voor mijn man. Het is voor ons ook meer een kinderfeest en we houden het bij kleine kadootjes met flauwe gedichten..
    Vorig jaar heeft onze dochter voor het eerst voor ons ook kadootjes gekocht en dat was vet schattig.

Ik denk dat ik zelf vraag
    Finish this boom (wreck rhus journal was zo leuk)
    Hapjes schaal voor op tafel
    Handschoenen (ik ben die van mij altijd kwijt)

8. kimih

kimih Actief lid

28 feb 2014
    371
    0
    16
    Huismoeder
    belgië
    Geen idee wat ik voor manlief moet kopen , heeft zo goed als alles . Misschien een dvd of een spotify abonnement ..
    Voor ons zoontje is het zijn eerste sint en kerst .. Misschien een speeltje , nog even uitzoeken ..
    familie : kaders met foto van de kleine , douchepakketjes ,...

9. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Met Sinterklaas geven we elkaar niks
    Behalve de kinderen natuurlijk ;)

Met kerst ook niet echt iets speciaals
    Ik geef vriend alleen een scheerapparaat :)

Zelf geen wensen, en eigenlijk zijn we ook niet echt
    Van de cadeaus geven in de familie :)

10. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Ik doe alleen wat kado's in de zak zodat het niet teveel gaat opvallen voor de kinderen.Voor mezelf paar bolletjes katoen en voor mijn man sokken en chocolade. Geen dure dingen, geef liever mijn kinderen dan wat meer.

Kerst doen we niet aan. Naja een gezelschapsspel maar dat is voor het hele gezin.

11. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij gaan met sinterklaas met de 'grote mensen' (ook nichtjes van 15, 11 en 10 doen mee) lootjes trekken incl surprise maken (idee van die 3 hiervoor) en denken aan iets van rond de €15 pp daarbij voor het cadeau. Maar ik heb echt nog geen idee wat ik daarop ga schrijven. Misschien wat lekkers te snoepen of een lekkere douchegel.

Verder doen wij hier sowieso voor iedereen een chocoladeletter, wat erop neer komt dat iedereen die 3 krijgt.

Maar cadeautjes weet ik echt nog niet, vind dat zo lastig, het enige wat ik al gekocht heb is voor zowel mijn man als mijzelf een nieuwe electrice tandenborstel en die houd ik mooi achter voor de sint.

Kerst doen wij niet aan.

12. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik vind het heel lastig dit jaar, heb ook weinig te wensen eigenlijk. Maar tot nu toe:

Bruisballen van Lush
    Een tulband bakvorm

Mijn man heb ik laatst een playstation 4 cadeau gegeven dus die krijgt een spelletje en verder ben ik er nog niet over uit..

13. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Wij hebben nog geen flauw idee wat we gaan doen. Verder heb ik geen wishlist voor cadeautjes. Voor onze zoon zal ik ook goed moeten zoeken die vind namelijk niks leuk.

Deel Deze Pagina