Bedankt, die krijgt ze al van oma En onder andere: een poppenwagen en een microfoon op standaart en een schoolbord van ons en een schoonmaakset van leifheit (voor kinderen) van mijn zus Duplotrein van hello Kitty van vrienden, dus op zich heeft ze genoeg 'grotere' dingen. Was meer op zoek naar wat kleiners en 'knussers' en iets educatiefs vandaar mijn vraag over de spelletjes! Lijkt me erg leuk om met haar te doen! Vandaar de vraag naar tips voor spelletjes oid!
Verstop Nijntje (heet die geloof ik. Hebben ze ook in ander versies) Nijntje moet je verstoppen en roept dan en dan kunnen kinderen hem zoeken.
Je hebt van spelletjes verschillende varianten "... speelt verstoppertje". Die kun je kopen in een favoriet tv-figuur van je kind. Is hier een groot succes Caitlyn heeft hier voor haar verjaardag het ikea-keukentje gekregen, (marktplaats!) en dat is een groot succes Thirza kreeg toen duplo, ook erg leuk. Verder poppenspul, klei, verf, little people... @TS: zo'n auto, daar zijn ze met 2 echt nog veel te klein voor en als je juist bezig bent met grenzen stellen, doe dat dan ook naar jezelf en koop niet alles wat maar leuk lijkt voor je kind Je doet ze er echt geen plezier mee, met enorme hoeveelheden speelgoed. Echt niet
Hij krijgt inderdaad echt de leeftijd van lekker prutsen of kleuren, mijn jongste vind stickertjes nu helemaal geweldig, kost niks en ze ze zijn er zo zoet mee! Zoiets is er vast voor jongens ook.
Bedankt allemaal voor de tips. Dora verstoppertje spelen heb ik gewoon nog liggen van haar eerste verjaardag .. Toen was het nog niet interessant nu misschien wel idd! Doen jullie al memory met julllie 2 jarige? En wat is hondje waf?
Hondje waf is een bordspel. In plaats van met de dobbelsteen te gooien moet je op de moederhond drukken. Die blaft 1,2 of 3 keer. Zoveel stapjes mag je dan zetten. Je moet de botjes in je eigen kleur bij elkaar zoeken. Wie ze als eerste alle 3 heeft wint. SnelSpel.nl - Bordspellen | Hondje Waf Mijn dochter speelt memory op de iPad. Als je het zo speelt heeft ze het geduld niet om maar twee plaatjes om te draaien Nijntje kiekeboe is ook een geheugen spelletje. Je hebt 5 verschillende kleuren dopjes waaronder je verschillende plaatjes legt. Dan ga je gooien met de kleuren dobbelsteen en moet je proberen te herinneren wat er onder de gegooide kleur ligt. Als je het goed hebt mag je hem hebben en gaat er een nieuw plaatje onder de kleur.
Ik sluit mij aan bij de meerderheid. In je andere topic vertelde ik al koop klei goed koop leuk en vaak veel lol ook jongens. Neem knipboekjes waar ze in kunnen knippen is ook goed voor hun motoriek. Stikkers is hier altijd favoriet geweest. Treinbaan ook super leuk van ( hout) geen dure dingen gewoon die simpele banen super leuk.
Nou koop deze Bruynzeel 8 waskrijten | Blokker en geef m een stuk papier of een boekje. Mijn dochters deden dat met 1,5 jaar al.
Vingerverf met kliederschort,krijtbord met krijtjes,wasco kleurtjes... Bij de Action hebben ze leuke kleurboeken op poster formaat. Een loopfiets? Duplo blijft altijd leuk,klei doet het hier ook goed.
Hier krijgt hij van de sint altijd nog wat nuttige dingen.. Warme flanellen pyama,sloffen,warme sokken... Kijk altijd even wat hem nog past deze winter,of wat hij nog nodig heeft zoals wanten,een sjawl en wintermuts....
Heb ooit bij het Kruitvat een leuk spel gekocht. Is een krokodil waar je met een dobbelsteen om de beurt moet dobbelen en dan de kleur die je dobbelt op de krokodil moet leggen. Zijn gekleurde staafjes in 3 maten,zo leren ze balans,op de beurt wachten en de kleuren.. Erg leuk spel wat niet te lang duurt voor de kleintjes....
Dierenvrienden spel is ook echt al leuk voor kleintjes... En dan niet altijd volgens de regels spelen natuurlijk... Dat lukt nu pas 3.5
Bij ons zijn Nijntje bonte ballonnen Nijntje voert de dieren Nijntje verstoppertje En kleurentorentjes helemaal een hit
Knipboeken voor een kind van 2? Hmm mijn dochter is net twee, die laat ik nog niet met een schaar spelen. Zelfs geen kinderschaar. Ik geef zowiezo kleurboeken, misschien nog iets leuks voor haar keukentje erbij. Voorleesboekjes. Kleine dingen in ieder geval, ze is net jarig geweest en toen al goed uitgepakt. En ik koop misschien nog een leuk jurkje of mooie sjaal voor haar. Ze is dol op uitpakken, maakt nog niet zoveel uit wat erin zit.
Als hij veel heeft, zou ik denken aan buitenspeelgoed. Skippybal, loopfiets, bal, enz. Of wat meer educatief: lottino, puzzels, memorie, loco bambino. En natuurlijk kleding, pyjama's, enz.