Zou sparen voor mijn borstvergroting. Ipad is trouwens de grootste miskoop ooit voor mij, wat een kut ding zeg
Ik zou het lekker op mijn spaarrekening zetten, tot ik het nodig heb of een keer echt heel graag wat wil hebben...
Vakantie Sieraden Camera Mooi schilderij voor in huis Nieuwe pannenset Oeps, ik kom tekort aan 500 zie ik!
Ik zou in eerste instantie kijken: heb je iets nodig waar je normaal het geld niet voor hebt? Als dat niet zo is, zou ik kiezen voor iets blijvends en persoonlijks, een sieraad bijvoorbeeld of een kunstwerk. Het gaat toch om een erfenis, zou dat het liefste besteden aan iets waar je echt nog heel lang plezier van hebt - waardoor je nog even aan degene terugdenkt van wie je het geërfd hebt.
ik zou mn tuin aanpakken. glijbaantje of klim speelgoed voor de kleine. misschien rekeningen afbetalen, nieuwe kleding, achter gebleven klusjes in huis afmaken. en natuurlijk even heerlijk uiteten!
Wij hebben vorig jaar en dit jaar een belastingvrije schenking gekregen van een tante van mijn moeder. Dit gebruiken we om ons nieuwe huis van te kunnen inrichten. Hadden we dat niet hoeven doen, had ik het opzij gelegd tot het najaar, en ermee naar de tattooshop gegaan. Ik heb het ontwerp al in mijn hoofd, een verwijzing naar onze (straks 2) kinderen. Nu zal ik daar zelf voor moeten sparen Advies voor jou, zet het op je rekening tot je echt zeker bent van wat je wilt. Kleding is leuk, een mobieltje ook, maar het gaat geen leven mee.
Ik zal het op mijn spaarrekening zetten en wachten tot er iets is waarvan ik denk: ja dat wil ik. Ik ga niet zitten bedenken wat ik eens zou willen kopen.
Ik zou het besteden aan onze bruiloft en anders zou ik het uitgeven aan een super de luxe welness dagje!
vaatwasser of vakantie. of kleding.. of een nieuwe telefoon. een efteling abo, maar dan heb ik nog 350 euro over. wil ook wel nieuwe gordijnen, een nieuwe bank, salontafel, of een nieuw matras.. wil trouwens de hele slaapkamer verbouwen.. eehm, ik heb ook nog een tuinset nodig. Mag het echt maar 500 zijn?
een loungeset ja! En de rest gebruiken voor een nieuwe garderobe, kapperbezoekje en gewoon echt lekker voor jezelf!
het gaat er toch om wat wij zouden doen voor 500 euro, nou auto-onderdelen kopen dus. En dan is het heel normaal dat je daar een vraag over kan stellen. En stel je niet zo aan, die 3 posts,hahahaha @ts: weet je al wat je gaat kopen? misschien een weekendje weg? of lekker naar een kuuroord een weekend ofzo?
-een duur en goed fototoestel -een super mooie spiegel of lamp die je al lang wilde, maar altijd te duur was. -een vakantie?
Ik zou een dagje weg met me man plan en met een overnachtign en dan gewoon onbeperkt gaan shoppen en lekker uit eten (maar dat is wel zoals jij het omschreef je meer hebt dus al aan het huis de spaarrekening en je kids hebt gegeven ) Zou ik alleen maar 500 euro hebben dan zou ik het noo de spaarrekening zette. Voor bij de nieuwe auto Of ik zou er nieuwe zonnen schermen van kopen En met heel veel zou ik een uitbouw aan ons huis willen