Kinderwagen voor tweeling

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Joss, 3 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joss

Joss Lid

9 mrt 2009
    94
    1
    0
    Secretaresse
    Noord Holland
    Beste meiden, aangezien ik zwanger ben van een tweeling en opzoek ben naar een goede kinderwagen ben ik opzoek naar mensen die ervaring hebben met duowagen. Zelf gaat nu mijn voorkeur uit naar de easy walker duo, maar wellicht dat jullie daar andere ideeën over hebben.

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    link doet het niet ;)

Ik zou iig letten op dat je de wandelwagenbakken naar je toe kan zetten, dus dat je in de bakken kan kijken zonder dat je eerst moet stoppen en om de wagen moet lopen. Verder is het handig dat je en de bak en de wandelwageninzet tegelijk erin kan hebben (als de een al toe is aan zitten maar de ander liever nog even ligt)
    verder is een verstelbare duwstang erg prettig (alleen al als je wel eens hakken aan hebt maar ook platte schoenen ;)) maar vaak ook omdat partners verschillende hoogtes hebben.
    en zwenkwielen zijn ook erg fijn! Anders moet je zelf nl veel kracht zetten om de bocht door te komen. En kijk eens op kieskeurig.nl daar staan veel gebruikerservaringen op.

4. agnes74

agnes74 Actief lid

23 nov 2008
    125
    0
    0
    Hoi Joss,

Ik heb de easywalker duo en mij bevalt ie prima. Hij rijdt licht en draait perfect. Door de zwenkwielen kun je (in mijn geval dan) gemakkelijk van bv woonkamer in smalle gang komen. Mijn meiden liggen in de reiswiegjes altijd heerlijk in te slapen, dus de vering is door hun goedgekeurd;) ! Ervaring met de zittingen heb ik nog niet.

succes ermee!
    agnes

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Zie mijn reactie elders en op babykeur.nl. Super wagen!

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Mijn zus heeft de easywalker duo. HEt ene kindje is 1 en de ander bijna drie maar ik vind het een onding om achter te lopen. Krijg echt last van mijn rug omdat hij zo zwaar duwt met twee erin. Scheelt misschien dat ze niet even zwaar zijn en ik het gevoel heb dat ik de wagen steeds tegen moet sturen. Ik vind naast elkaar ook niet zo handig omdat je wel erg breed bent dan.

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik vind hem juist heerlijk lopen! Ik denk dan toch echt dat het door verschil van gewicht is hoor... Met onze twee meiden gaat het super :)
    Breed valt ook mee. Je kunt gewoon door alle deuren heen, alleen bij de kassa in een winkel kan het soms passen en meten zijn ;)
    Ook heerlijk dat de MC er op kan!!

8. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Wij hebben de urban jungle duo. Ben er echt super tevreden over. Bij ons bleef de keus over tussen de easywalker en de jungle. Uiteindelijk hebben wij de jungle gekozen omdat hij lichter is, makkelijker in te klappen, lichter stuurbaar, makkelijker te verstellen is.

Het enige "nadeel" is dat er geen maxi cosi's op kunnen, maar dat mis ik eigenlijk niet. Daarbij is het toch niet goed voor een baby om zo lang in een cosi te liggen.

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zit je toevallig bij de ING? Of je partner of ouders? Daar hebben ze namelijk een duowagen voor rentepunten. Ik kan me niet voorstellen dat je die wagen ergens anders goedkoper kunt krijgen.
    Succes in ieder geval!

10. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik heb zelf geen ervaring met een duo-wagen maar ik zag laatst een advertentie voor de zoom duo-wagen, zie Baby-s.eu || Zoom Duowagen . Het is de meeste compacte duo-wagen en heeft ook een prijs gewonnen.

11. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Nou deze wilden wij ook graag hebben, maar toen we hem in de winkel zagen vonden we hem helemaal niet praktisch! Hij is zo lang! Het wordt echt lastig om in de winkel de bochtjes te maken hoor!
    Nee, naar onze mening niet zo handig...

Deel Deze Pagina