Incl drank en dan hele avond blijven zitten etc was ik laatste keer 15,00 kwijt per volwassen Vlees halen we altijd bij slager niet bij supermarkt
Een gasbarbecue vind ik dan weer niet echt barbecueën, maar wel makkelijker om even snel te gebruiken inderdaad.
Ik heb vorig jaar voor 15 volwassenen en 3 kids 130 kwijt. Vlees salade saus stokbrood. Via de cateraar incl. Bbq en tafel.hoefde alleen het drank te kopen en geen afwas. Een stuk goedkoper!
Ik maak altijd zelf kipsate, gamba spiezen, biefstuk spiezen & hamburgers. Voor de rest kijk ik altijd wat er voor lekkers te halen is voor er nog bij 😁 Wij hebben dus veel veel diverse soorten vlees. Wanneer ik dit ga kopen, ben ik denk ik tussen de 50 à 75 kwijt. Dit is dan alleen het vlees en daar moet nog drinken, stokbrood en salades bij. Echter, ik maak kleinere porties omdat we zoveel verschillend hebben en de rest gooi ik in de vriezer, vaak verdeeld porties. ( even afhankelijk hoeveel ik heb ) Een volgende keer kan ik dit er dan zo uit halen, marineren en hoef ik voor dan alleen nog maar salades, stokbrood, pindasaus en wat te drinken te regelen. Dus voor het vlees ben ik in 1x wat meer kwijt, per bbq beurt valt dit omgerekend heel erg mee 😊 Ohja! We zijn ( nu nog ) met z'n 2e.
Ik ben ook wel benieuwd HOE TS aan 215 euro komt. Vlees en salades van de slager,meerdere flessen sterke drank en kratten vol bier erbij gekocht?
215 Heb je er dan ook gouden bestek bij? Ik weet niet wat ik altijd exact kwijt ben maar weet wel dat ik geen 200 euro kwijt zou zijn. Ik maak veel zelf dus ik koop kip filet voor de sate, met rund gehakt maak ik lekkere hamburgers, van de gamba's maak ik spiezen, zalm pakketjes etc. Wel haal ik het gewoon in de winkel omdat het financieel voor ons wat goedkoper uit komt maar het maakt het er niet minder lekker op Sate saus en knoflook boter maak ik ook altijd zelf en tegenwoordig maak ik ook zelf de knoflook broodjes. Je kan het dus zelf zo duur of goedkoop mogelijk maken als je wilt. Al vind ik persoonlijk 215 euro echt overdreven veel geld. Maar goed, ieder zijn ding
Wij waren gisteren met 5 volwassenen en 2 kinderen en waren rond de 50 kwijt. Wel alles bij de slager en poelier gehaald.
Ik denk dat je het zo duur kunt maken als je zelf wilt.. Vlees bij lidl/Aldi of slager zit nogal prijs verschil in. Hoewel, hier heeft de slager bbq schotels voor 4 personen voor 17 euro. Stokbrood, kruidenboter, sausjes, slaatjes zijn ook meerdere prijs klasses van, en goedkoper hoeft dan niet altijd te zeggen dat het minder lekker is. Ik ben benieuwd of ts na de bbq veel over houd!
Ik vind 215 nog niet zo'n gek bedrag, maar het ligt er helemaal aan wat je koopt... Ik bedoel als wij bbq'en dan is dat vaak met stukken lamsvlees van de slagerij en dat kost al gauw 10 euro per kg. Daar haal je 4-5 stukken uit. Idem met vis. En als dat voor 5 volwassenen is en nog een aantal kinderen dan loopt zo'n bedrag gauw op. Het ligt er dus helemaal aan wat voor vlees je gebruikt en waar je het koopt. En dan nog groenten om te bbq'en, verschillende soorten salades, drinken (wij drinken geen alcohol), brood, fruit.
hier kan ik de slager voor laten komen incl de bbq luxe vlees salades stokbrood en sauzen voor 20 personen. En de bbq mag vies mee terug haha.
Wij halen vlees, salades, sausjes etc allemaal bij de slager omdat we dat lekkerder vinden dan spul uit de supermarkt, ik denk dat we ongeveer met ons gezin bbqen rond de 65,- kwijt zijn exc drinken . Soms doen we met vrienden erbij dan zitten we rond de 100/125 exc drinken
Wij barbecueën vanavond met 5 volwassenen en 5 kinderen. Ik heb, inclusief een kratje bier en wat flessen fris ongeveer 50 euro uitgegeven. Mijn ervaring is dat dit ruim voldoende is (worstjes, hamburgers, hamlapjes en kipfilet om saté van te maken, wat filetlapjes, aardappelsalade, komkommer, tomaat, wat puntpaprika's, sausjes en stokbrood)
per volwassen persoon was het 2x vis spies met bijzondere vis 2 gambas 2x kip spies 1 biefstuk 1 lamskotelet 1 varkenshaas 1 rib eye 1 stuk tonijn 1 zalm En dan nog wat wild maar niet gerekend per persoon gewoon wat aparte vleessoorten op schaal Groente spiesjes ook niet per persoon gewoon twee schalen En dan lekker de hele avond tafelen Stokbrood salades olijven zalm haring paling kaassoorten kruidenboter aioli humus tapenade sla tomaat couscoussalade enz Niet overdreven veel drank wijn/bier/mix/rose wel goede drank geen troep Cola fanta sprite spa rood Toe had ik fruitsalade tiramisu ijs En voor de kinderen kinderdingen die als kind gewoon lekker/leuk zijn
Ja, klopt. Maar de gepofte aardappel en de groentespiezen waren ook heerlijk van de barbecue hoor. Wij hoeven gewoon geen kilo's vlees, maar eten precies wat we lekker vinden. En dat anderen dat wel met heel veel vlees doen, allemaal prima. Ieder z'n ding toch?!
Wat een hoeveelheid vlees/vis, dat krijg ik echt niet weg . Snap nu wel hoe je aan dat bedrag bent gekomen Edit: mijn man (grote eter) vraagt hoeveel jullie nog over hebben
Hier waren we 60 euro kwijt met 5 volwassenen. We hadden: 1 kilo kogelbiefstuk 700 gram gehakt 10 lamskoteletten 1 kilo kipfilet 5 karbonades. Verder: Salade Twee stokbroden Drie kruidenboter Cola Wijn Bier Rum Sappen Satesaus Sauzen hadden we nog. We hebben nog vlees over dat we vandaag bbqen. Vlees allemaal van de slager. Lekkerder en goedkoper. Vorig jaar hebben we gebarbecued met collegas van mijn vriend en hadden we in totaal 15 volwassenen. Toen waren we 140 euro kwijt en hadden we echt heel veel over. Ook hadden we pastasalade's, aardappelsalade etc etc.
wij hebben bbq gedaan met 5 volwassenen en drie kinderen, op woensdag... alles mee gekocht met de wekelijkse boodschappen en waren net 180 euro kwijt. de dag erop konden we nog eens bbq'en met twee volwassenen en 2 kinderen (plus peuter) en de dag daarna aten de de laatste groentjes op met wat kip die we niet opkregen. het is inderdaad maar net waar je je boodschappen doet en wat je voorop slet aan kwaliteitseisen. wij hadden een pastasalade, aardappelsla en grote kom gemengde groentjes (zelf gemaakt allemaal), brood, sausjes en vlees van bij de slager, plus wat extra van de diepvries bij de aldi, omdat alles uitverkocht was in de andere winkels. het vlees van de aldi was beduidelijk minder lekker dan dat van de slager, maar best oké.
Nou weet ik weer waarom we bijna nooit barbecuen. Ik heb al gegeten en gedronken als ik die hoeveelheden vlees hier lees, gaat dat echt allemaal op? Bij TS heb je volgens mij na een avond een kilo(!) vlees en vis op als je alles achter de kiezen hebt wat er pp is ingekocht. Dat gaat toch helemaal niet?