Wat kost dat nou?een bruiloft..

Discussie in 'De lounge' gestart door schatje1, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    OFF TOPIC: wat leuk dat knopenboeket!

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    nog meer off topic, plaatje:
    En on topic, dit was ongeveer even duur als een gewoon trouwboeket maar vind het wel super leuk dat het blijft en je het niet weg hoeft te gooien!

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Het is inderdaad maar net wat jullie zelf willen.
    Wij gaan trouwen op Bali.
    -Ik heb een jurkje van noanoa voor 100 euro en doe slippertjes aan. mijn dochter heeft een jurkje van de zara (22 euro) en ook slippers. Mijn ventje doet een mooie linnenbroek aan en een mooi overhemd. -We hebben daar heel de dag entertainment/eten en alles erop en eraan voor ondeveer 1000 euro en dat is echt heel veel geld voor Indonesische begrippen nog!
    -Ringen zijn ongeveer 1000 euro, dus dat is wel weer wat duurder zeg maar.
    -Ja, huwelijksreis zit gewoon erbij ingegrepen. Tickets waren 1600 euro. Maar het leven daar is erg goedkoop. We zijn daar een maand en je geeft gewoon uit wat je hier thuis ook zou uitgeven, dus dat kost niets extra.
    -Thuis geven we ook een feestje. Daar zijn we ook ongeveer 1000 euro voor kwijt (haha, net zoveel als de trouwdag;))

Voor toch zo'n gave bruiloft vind ik dat we echt weinig geld kwijt zijn.

4. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Wij waren zo'n 10.000,- kwijt, maar wilde in het mooie stadhuis in Den Haag trouwen, koetsje erbij, kerkje met zaal afgehuurd , ijscoman, jazzbandje op de receptie enz.

wel goedkoop gedaan betreft catering en bloemen(corsages)

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.815
    19.110
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben niet zo'n meisjes-meisjes en ik hoefde echt een prinsessenjurk. Normaal hoef ik ook niet echt in de belangstelling te staan. Toch vond ik het heel bijzonder om in een mooie jurk en met mijn haren & make-up prachtig gedaan door de kapper rond te lopen. Ik heb erecht van genoten... Voor één keer.

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

mooie foto's!

7. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    haha kats uit de buurt;) kom uit apeldoorn:p

8. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me dan wel weer leuk. Maar ik bedoel meer van een groot feest en alles wat daarbij komt kijken hoef ik niet. Misschien komt dat ook wel doordat ik veel familie bijna nooit zie, niet veel echte vrienden heb. Mensen die me naast staan zullen erbij zijn, meer niet. Dan blijft het toch wel bij een man of 25, hooguit 30.
    Misschien zou ik er anders over denken als ik een heeeel groot sociaal leven had haha.

9. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    pff dan wil ik niet weten hoe duur de huur van die enorme limo was!;) die was wel 3 of 4 of 5 hummers lang!

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Oei...pijnlijk onderwerp volgens mijn bankrekening haha. Laat ik het zo zeggen, het was meer dan 20.000 euro maar ik had dan ook iets van 250 man!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Haha, heb je niet een nulletje teveel getypt voor de trouwauto? Daar kan ik er namelijk 10 voor huren ;). Hummer Rental - Tarieven

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    klijntjuh die fotos zijn mooi zeg! Vooral de een na laatste.

Wij hebben 12.000 euro uitgegeven. Daarvoor hadden we kleding (gekregen). fotograaf, koets, ceremonie, receptie voor 50 man, diner voor 20 man, feest voor 100 man supermooie bruidssuite en huwelijksreis naar zuid afrika... het was een geweldige dag en elke cent waard.

13. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Wij kijken nu tegen zoon 3500/4000 euro aan...Maar heb nog niet helemaal alles dus mn jurk en pak van mn vent zijn prijzen die ik heb geschat.
    Hiervoor hebben wij:
    *Trouwen op stadhuis.
    *Diner voor 20 man.
    *Huur van een limo.
    *Mijn kapsel (make-up doe ik zelf)
    *Feest voor 65 mensen.
    *Jurk en pak.
    *ring (ik hou mijn verlovingsring dus moeten er enkel een voor mn mannetje)
    *bandje.
    *fotograaf 8 uur lang.
    *fotoreportage in Blijdorp.
    *Uitgebreid snoep/hapjes/theebuffet tijdens feest.

Ik moet zeggen dat wij heel veel zelf doen en dus ook de catering voor ons feest zelf doen en belachelijk weinig huur betalen voor de locatie:) (die ik vandaag heb vastgelegt:D) De band kennen we dus dat scheelt ook weer. Maar ik vind het wel een mooi bedrag voor zoon dagje. Wil er niet teveel geld aan uit geven ga liever lekker luxe op huwelijksreis:)

14. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    hahaha, die van ons was denk ik max. 500. :D

Gemeentehuis was gratis, mijn man werkt in het gemeentehuis.. Vriendjespolitiek, erg he. ;)

Receptie was ook gratis, mijn tante heeft een restaurant in noordwijk aan zee en had een hele leuke en luxe high-tea geregeld.

Trouwjurk was iets meer dan 150,-

Ringen waren ook gratis, de trouwringen van mijn man zijn overgrootouders.

Pak had hij al

Huwelijksnacht was 250,-

Mijn vader is fotograaf, die heeft de foto's genomen.

Zieje, dat is pas goedkoop hihi. :D En we hebben een schitterende dag gehad!

Wij vonden het gewoon echt doodzonde van ons geld om zoveel voor 1 dag te spenderen. Dat is dan niet meer de mooiste dag van onze leven, maar de meest dramatische haha! (grapje)

15. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

:$:$:$ jeetje wat een bedragen zie ik zeg

5000 voor een trouwauto en zag ook ergens 1700 euro voor ringen voor bij komen .... pffuuu ...

onze bruiloft was om precies te zijn €987 euro :D

en we hadden:

*kleding voor mij en man (had geen jurk want ben geen jurkenmens)
    *ringen
    *trouwen op stadhuis
    *touringcar voor daggasten
    *trouwauto (mercedes)
    *fotograaf
    *koud buffet
    *zaaltje voor receptie
    *bruidsboeket
    *kapsel

:D we zijn op een woensdag om 14.00 uur getrouwd in delft :D
    en echt ik heb een topdag gehad! met ong 65 gasten :D
    ik was toen 28 weken zwanger en had zware bi. dus vandaar een receptie ipv een feest .

ik zou het niet meer over willen doen!
    en het was misschien eenvoudig maar het ging mij erom dat ik mijn vriend nu mijn man kon noemen en dat we onze liefde konden bezeggelen met een huwelijk :D

ik vind het altijd wel mooi om te zien van die bruidjes in z`n mooie prinsesenjurk.... maar ik was al flink van mezelf... en toen ook nog eens een mega zwangere buik dus ik vond een jurk gewoon niet leuk staan... en daarnaast ben ik al geen jurken/rokken mens hihi

zo zag ik er trouwens uit op ons huwelijk :D

Bekijk bijlage 139842

16. Catoo

Catoo Niet meer actief

Wij wilden een budgetproof bruiloft, maar dat liep toch iets anders, ouch!
    In totaal waren wij rond de 10.000 euro kwijt, maar dat was het meer dan waard!!

Wij hadden ongeveer:
    -jurk 2000 ( 1250 begroot oef...)
    -schoenen 175
    -pak 1000
    -auto 250
    -uitnodigingen 150
    -trouwen op locatie 450
    -ringen 1750
    -locatie incl. maaltijd 30p en feest 100p 4000
    -dj 500

De ringen vonden wij het belangrijkste. Die draag je iedere dag dus daar wilden wij zeker niet op besparen.
    Voor de jurk ook iets meer uitgegeven van begroot, maar goed hij zat dan ook zó lekker. Jammer dat je zoiets maar een keer aan kan...

Veel plezier met plannen :)
    XCatoo

Deel Deze Pagina