Hmm, ik gebruik ze ook zelf (ik vind het gewoon fijner dan wc papier ) en ik heb nergens last van! Terwijl ik dus echt overal allergisch voor ben als het op zeep en wasmiddel enzo aankomt. Ik moest laatst nog mijn man, die op zolder lag te slapen, wakker maken om van dekens te ruilen. Ik was vergeten dat ik niet tegen Omo kon en had dus na het wassen van mijn dekbedovertrek óveral dikke jeukende plekken op mijn benen. Het zag er niet uit. Bij de luierdoekjes van de Aldi dus nergens last van. Mijn kinderen trouwens ook niet. Zijn beide zindelijk maar gebruik na het poepen nog wel luierdoekjes bij ze.
doekjes en luiers hier, al tijden! En helemaal blij mee. Geen doorlekkers, ook in de nacht niet...doekjes ook erg fijn!
hier ook luiers van de aldi maat 5, maar die lekken tegenwoordig door bij de jongste billendoekjes verschillend,dan hema,dan aldi en dan action
Ik heb kruidvatluiers en huggies-doekjes van de action, voor 1 euro per pakje. Ik wil van de week ook eens een pak aldi-luiers gaan proberen, want mijn zoontje lekt de laatste tijd best makkelijk door de kruidvatluiers heen... (ben al van maat 4+ naar maat 5 gegaan, maar het gebeurt nog steeds wel eens... hij is 84 centimeter, en weegt iets meer dan 12 kilo, dus het zou nog makkelijk moeten kunnen natuurlijk!)
Billendoekjes bij de Action zijn ook erg goedkoop.. 100 doekjes voor ik geloof 0,99 cent. Bevallen ons prima (gebruiken ze zo'n 3 jaar nu in totaal).
aldi en lidl meen 1,39 ik haal ze altijd bij de action. weet niet of die bij je in de buurt is. daar hebben ze ook merken als huggies billendoekjes (1,-) en doos van 9 pakken pampersactive doekjes (10,-) maar ook eigen merk vanaf 79cent per pak.
Ik vind ze niet fijn. Ik gebruik zelf de kruidvatluiers, en doekjes van Zwitsel (meestal in een 6 of 12 pack)
De luiers vond ik de allerbeste....totdat ze veranderde (andere luiers met als gevolg doorlekken). De billendoekjes...tja, daar rijdt ik speciaal voor om. Die vind ik super!
De luiers zijn iets stugger, maar wel een minder sterke urine geur dan bij de pampers. Maar mijn portemonnee is er erg blij mee! Daarnaast doe ik de boodschappen al bij de aldi, dus wel zo makkelijk.
absoluut niet stug hoor! gebruik ze hier ook bevallen goed,ik gebruik kruidvat en aldi,aldi is soepeler
heb maar eens een pak aldi luiers gehaald naar aanleiding van dit topic. ga de luier vanavond testen. doe hem voor de nacht aan kijken of hij morgenochtend niet is doorgelekt. dan komt hier de luier van de aldi door de test en anders blijf ik gewoon bij de kruidvat luiers doekjes haal ik altijd in de aanbieding laatst bij de etos. 12 pakken voor 10 euro. heb gelijk een paar dozen gehaald.