Ik kan makkelijk douchen in 5 min, doe ik meestal ook....inzepen, haren wassen en uitspoelen en klaar. Als ik me scheer dan wel wat langer natuurlijk...maar een paar minuutjes. Mijn vriend douched elke dag 15 minuten en dat word een duur geintje zo denk ik?
hier ook, mijn vriend douched echt wel 15 a 20 min. ik let er laatste tijd erg op. ook omdat ik kleine dan denk te horen en snel klaar wil zijn. ik had me bedacht een eierwekker neer te zetten in de douche. deze op 8min zetten dat ie dan kraan uit moet doen. anders sta ik beneden warm water kraan aan te doen
douche is wel het laatste waar ik me druk om maak ene keer douche ik kort andere keer douche ik lang... ik douche elke dag en soms wel 2 a 3 x per dag.... en mijn rekening was echt niet hoog van mijn water...
Hier douchen we beide dagelijks. Ik denk ongeveer 10 min per persoon. Dochter gaat om de dag in het babybadje. Kreeg net de afrekening van water. We kregen nog wat terug en kom dan op 186 euro met 3 personen op jaarbasis. Dat is 15,50 per maand, dus vind ik alles meevallen. Overigens betalen we natuurlijk nog wel andere kosten voor het waterschap enzo maar dat is bij ons apart.
Ik ben denk ik in 3, max 5 minuten weer onder de douche vandaan. Ik vind het echt een 'noodzakelijk kwaad', niks aan... Mijn ritueel: douche aan (is vrijwel meteen op temperatuur), shampoo, doucheschuim, gezicht wassen, shampoo uitspoelen. (spoelt de rest ook meteen af) Om de zoveel dagen tussendoor snel scheren. Wij hebben trouwens een warmte-terugwin-systeem, waardoor het nieuwe douchewater voor een deel wordt opgewarmd door het al gebruikte douchewater (maar zo kort als ik douche, zal dat weinig opleveren, haha!). Hier trouwens ook een lang-douchende man (20 minuten is geen uitzondering....).
Hier max 5 min, met een keukengeiser dus weinig water. Heeft niks met geld te maken, vind het gewoon doodzonde om water te verspillen.
Hier douchen we redelijk lang, gaan vaak samen, denk 20 min, maar ook wel 4 x per week in bad. Dochter gaat ook om de week in bad. Mijn man heeft eens gekeken naar de meter van het gas voor en na het bad, en kwam op 30 cent gas, en 30 cent water. Vraag me af of dat kan, 60 cent voor een bad