hoi dames, alvast even escuus voor als het een beetje warrig over komt maar ik ben behoorlijk overstuur. mijn man was voor ruim 2 weken op vakantie naar zijn familie in suriname, nu zou hij gisteren terugkomen en het vliegtuig waar hij in zou moeten zitten was om 19.30 geland maar tot op heden is hij nog NIET thuis, ik ben al bijna de hele nacht op en kan alleen maar huilen, mijn zoontje van 6 jaar mocht gisteren dus op blijven tot papa thuis zou komen maar hij kwam maar niet. nu vraagt hij ook contineu waneer papa komt en ik maak me behoorlijk zoregn. ik zal eerlijk zeggen onze relatie is momenteel niet geweldig maar ik weet zeker dat hij zijn kindjes NOOIT zomaar zou verlaten!!! en daarbij weet hij dat ik dit weekend moet werken ik heb dagdiensten en hij zou dan dus gewoon thuis zijn voor de kindjes want hij weet dat ik anders met een oppas probleem zit. ik heb me nu dus ziek gemeld voor mijn werk en het enige wat ik kan doen is huilen ik maak me zo druk nu! ik heb al de hele nacht geprobeert te bellen naar zijn mobiel maar die staat nog altijd uit, krijg voicemail. ik heb schiphol gebeld maar die mogen niet zeggen of hij op het vliegtuig zat daar kan ik strakjes voor naar de vleigmaatschapij bellen waar hij mee reiste. ik heb de dounae gebeld om te vragen of hij door de doane is gegaan maar dat zeggen ze niet, ze konden wel zeggen dat hij daar niet is. ik heb de politie gebeld maar die doen niks pas als hij 24 uur vermist is kan ik angifte doen. volgens zijn familie is hij donderdag naar het vleigveld gegaan in paramaribo, ik hoop dat ik straks te horen krijg of hij wel of niet op het vleigtuig heft gezeten. maar ik weet het nu even niet meer maak me zo druk juist omdat hij zeker wel zou bellen als hij later zou komen en hij weet dat ik moet werken en dat ik dus met de kindjes zit en hij weet dat zijn zoontje gisteren mocht opbljiven tot hij zou komen , heeft iemand raad voor me want ik weet het echt niet meer, zit hier nu met 2 kindjes die naar papa vragen en ze zien hun moeder huilen probeer het in te houden maar ik ben zo overstuur ben er gewoon miselijk van . heeft iemsnd een idee wat ik kan doen???
Oh meis, wat naar! Ik kan niet veel voor je betekenen, maar wel een dikke knuffel van hier! Hopelijk weet je snel meer!
Ojee. Ik heb echt geen idee wat je nog zou kunnen doen. Stertke in ieder geval, wat een sh#t situatie.
Oh meis wat een vreselijke situatie Heb je wel contact gehad met je man toen hij in Suriname was, had je het idee dat er iets anders dan anders was? Misschien kun je in ieder geval zijn familie daar vragen iedereen die hem kent na te vragen of ze iets gezien/gehoord hebben en naar hem uit te kijken? En voor hier, heb je geen familielid of vriendin die even bij je thuis kan komen en je kindjes bezig kan houden zodat jij even een klein beetje ontlast wordt? Zou inderdaad zeker straks de vliegtuigmaatschappij bellen, dan weet je in ieder geval of hij in NL is of niet.... Heel erg veel sterkte, ik wilde dat ik meer voor je zou kunnen doen!
Maar als zijn familie hem donderdag voor het laatst heeft gezien, telt dat dan niet als meer dan 24 uur? Ik zou de politie gewoon nog een keer bellen.
jeetje ze doen net of je crimineel bent! Mogen ze het niet zeggen tegen iemand die zijn vrouw is Sterkte! Het lijkt me een rotsituatie. Misschien is hij wel bestolen en is zijn tas weg..
ja heb geregeld contact gehad , laats was de dag voor hij zou vliegen want hij wilde de schoenmaatjes van de kinderen weten, heb zijn familie gisteravond laat al gebeld dat hij er nog niet was , ze zei dat hij donderdag echt naar het vliegveld was gegeaan , ik ga later weer bellen zodat hun ook actie kunnen ondernemen maar het is 5 uur tijdsverschil met hier (is daar nacht) hoop starks te weten of hij in het vliegtuig heeft gezeten, dis is echt een hel, wens dit niemadn toe
oh jeetje meis wat heftig zeg hoe reageerde zijn familie toen je zei dat hij nog niet thuisgekomen was? wat erg ook omdat je kindjes zo naar hem vragen.. ik heb niet in dezelfde situatie gezeten maar wel een moeder verschillende keren vermist gehad omdat ze manisch depressief is en mijn ervaring is idd dat ze niet snel actie ondernemen... maar ik neem wel aan dat er in dit geval wanneer zou blijken dat hij wel in het vliegtuig zat actie ondernomen zal worden als je de situatie uitlegt.. wat vreselijk stressvol zeg, leef met je mee hou je ons op de hoogte.. hou je sterk! dikke knuffel..
Als hij de maat van je kindjes wilde weten klinkt het wel alsof hij gewoon naar huis wilde komen met kadootjes en al....Misschien is er op weg naar het vliegveld iets gebeurd? Heeft de familie in Suriname al aangifte gedaan bij de politie daar ter plaatse? En ze zouden ook de ziekenhuizen in de buurt kunnen bellen, misschien is er iets gebeurd en kan hij zelf geen contact met ze opnemen . Heel veel sterkte, nogmaals.
Jeetje meid wat een verschrikkelijke situatie! Ik zou zo ook niet weten wat je zou kunnen doen. Maar ik wil je wel veel sterkte wensen en hopelijk is hij alsnog snel gezond en wel thuis en met een goede reden ook hopelijk!
Och wat een heftig verhaal. Ik kan je niet meer tips geven dan wat de rest al gedaan heeft. Heel veel sterkte en ik hoop dat je snel iets hoort. Knuffel voor jou en je kindjes...
jeetje wat erg! ik zou ook de ziekenhuizen in suriname bellen en alles uitleggen, en over je kindjes beginnen. vaak zijn ze daar heel gevoelig voor want familie en vooral kinderen zijn hun alles.... en de politie gewoon blijven bellen, je niet zomaar laten afschepen hoor! ik hoop dat je man gauw gevonden word.... sterkte in de strijd!!!! en een dikke knuffel voor jou en jullie kindjes!
Wat vreselijk meid! Is er toevallig ook iemand waarmee hij samen reisde? Of heeft iemand hem afgezet op het vliegveld? Want nu weet je niet een zeker of hij het vliegtuig wel heeft genomen. Hoe zou hij thuis komen van schiphol?
Wat erg voor je! Die onzekerheid! Ik zou zodra het kan de familie in Suriname laten checken of hij daar op het vliegtuig is gestapt, misschien willen ze daar wel wat informatie strekken. Veel sterkte en hopelijk gaan jullie hem snel vinden!
Misschien een heeeele brutale en ongepaste vraag.... Had hij geld problemen? Is er een mogenlijkheid dat hij misschien drugs heeft meegenomen?
Jeetje wat erg, ik kan niks anders bedenken dan wat de anderen al hebben gezegd. Ik wens je veel sterkte toe!
hij reiste alleen en ik ga later zeker de familie in suriname bellen mar het is nu nacht daar, hopelijk kom ik dan wel een beetje uit mijn woorden pfff. nee drugs smokkelen zou hij zeker niet doen en had de douane al gebeld maar daar zat hij niet dat hadden ze voor me nagekeken, probeer dat het reisburo op schiphol te bellen maar ze nemen nog niet op ze zijn er toch wel op zaterdag hoop ik??????????
even een hele dikke knuffel. hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, is er iemand om naar je toe te kunnen komen?