hoiii bij de hoeveel weken kan en mag je een 3D echo laten maken? groetjes Edit Moderator: Verplaatst naar onderzoeken en echo's. Graag goed opletten waar je iets plaatst.
volgens mij geeft een 3d echo tussen de 20 en 25 weken het mooiste effect (kindje goed zichtbaar, meer ontwikkeld, etc.). Maar vanaf wanneer het mag, weet ik niet..
Ik heb een 3D/4D echo laten maken met 16.3 weken, en was erg mooi (foto's staan in mijn album). Kindje is alleen nog erg mager omdat het nog geen babyvet heeft, maar verder is alles duidelijk zichtbaar, en ze kunnen je kindje in 1x geheel op het scherm krijgen. Zelfs het geslacht was overduidelijk te zien
ze hebben mij aangeraden tussen de 24 a 28 weken dan het mooiste effect.. wij hebben hem bij 25 weken laten maken was geen succes want heb een voorliggende placenta dus was heel slecht te zien wij doenhet dus niet meer maar succes met je 3d eche vast
Ik heb morgen de 3d echo. Mij hadden ze ook aangeraden tussen de 24 en 26 weken. Ben morgen 24 weken en 5 dagen.
Bij ons werd ook aangeraden tussen de 24e en 26 week, wij hebben net 1 gehad met 25 weken, en het was heel erg mooi, ik kan het iedereen aanraden Die foto's van Patricia01 met 16 weken zijn heel erg mooi, je krijgt het kindje dan helemaal op de foto... ik denk dat je het zelf moet weten wanneer je wilt gaan
jaah als je wa later doet is mooier hoor maar heb een 3D echo(geslagtsbepaling) gehad mnet 17weken..en dat was alleen daarom.. maar denk dat as je een uitgebreider wil mooier is als je iid rond 30weken zit gr
Wij hebben vrijdag een pretecho laten doen (foto's in album). Ik was 26 weken en 4 dagen. Er staat ook een foto in van op 20 weken.
Dank je wel Gelukkig heb ik vroeg mijn pretecho gehad omdat ik ook een placenta heb die aan de voorkant ligt, hierdoor was het nu al moeilijk om af en toe de kleine helemaal in beeld te krijgen. Hij lag steeds zo lekker met zijn gezichtje verstopt in de placenta