Wat kost een baby per maand?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door unexpectedmom, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Wij zijn per maand kwijt:

360,- kdv kosten (2 kinderen)
    20,- fruit
    avond eten bereken ik niks extra want ze eten beide niet zoveel
    60,- luiers en doekjes(2 kinderen)
    2,- cosmetica kosten (shampoo badschuim oorstokjes)
    60,- kleding
    50,- overige ze krijgen weleens een kadootje en laatst moest ik een nieuwe kolf aanschaffen en de wasmachine kosten erbij.

2. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    wij zijn een dikke 300 euro per maand kwijt, soms meer soms minder.

3. 11oktober

11oktober Actief lid

28 jul 2011
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals al meerderen hebben gezegd merken wij het ook nauwelijks in de uitgaven. Dingen zoals bioscoopje, avondje stappen, weekendjes weg doe je toch meestal iets minder en dat geld geef je nu uit aan de baby.
    Wij hebben echt alles van marktplaats gehaald. En via vrienden dingen overgenomen zoals de babykamer, kinderwagen, etc.
    Een nieuwe kinderwagen kost honderden euro's, terwijl ze op rommelmarkten worden aangeboden voor 15 euro. Als je hem niet meer nodig hebt staat dat gewoon in de weg en dan doen mensen hem voor een prikkie weg. Dus lekker rommelmarkten/marktplaats afstruinen!
    Zo ook met speelgoed. Op MP worden dozen met speelgoed aangeboden voor een leuk prijsje.
    Kleding ook via MP. Als onze zoon eruit gegroeid is gooi ik het weer op MP en krijg ik er vrijwel voor terug wat ik heb uitgegeven. Van dat geld koop ik dan weer een vuilniszak vol kleding van een grotere maat.

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier 250 euro kdv ( krijg ik 114 euro van terug)
    75 euro aan luiers, doekjes en flesvoeding
    50 euro aan fruit, groente, tussendoortje.
    -----------
    375 euro zeg maar ( zonder kleren speelgoed etc)

Dan krijg ik terug

114 euro opvang toeslag 1x per maand
    +/- 185 euro kinder bijslag 1x per 3 maanden
    1400 euro combinatie korting
    ( belasting dienst , als je kind langer dan 6 maanden bij je heeft gewoond en je werkt heb je naar rato recht op, hoe meer je werkt hoemeer je terug krijgt)

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

huh verzekering vergoed da tallemaal toch wel? osteopaat? en de eczeem creme??

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Dat ligt er aan.
    Heb je een aanvullende verzekering, dan kan osteopatie wel vergoed worden. Mbt de creme, dat ligt er aan of die vergoeding opgenomen is in de basisverzekering.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

de eczeem creme werd hier gewoon vergoed en wij hebben geen aanvullend verzekering

Deel Deze Pagina