Wanneer kon jij wel door de grond zakken?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 15 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Zoals de titel zegt: wanneer kon jij wel door de grond zakken? :)

Ik heb vast wel eens van die momenten meegemaakt, maar weet zo even geen voorbeeld te noemen. Wel heb ik er één van mijn stiefmoeder.
    Ze was haar keukenkastjes aan het opruimen/ uitzoeken en ik stond er bij. Ze kwam een theedoek met bijbehorende handdoek tegen en zei: "die kan ook wel weg, zat een keer in één of ander kerstpakket. "
    Laat dat nu net het kerstpakket zijn geweest die ik een keer zelf heb samengesteld en aan hun gegeven heb. Ik heb mijn mond maar gehouden, maar ik denk dat als ik had gezegd dat ze dat van mij hadden gekregen, dan kon ze denk ik wel door de grond zakken.

Ben benieuwd naar jullie verhalen. :D

2. Sifra

Sifra Niet meer actief

Nu, kan wel door de grond zakken van de meest gruwelijke menstruatiepijn :(

3. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ongesteld worden tijdens de daad met een nieuwe lover :).
    Inmiddels gelukkig al heeeuuul wat jaren terug :p

Oja, en keihard van de trap vallen buiten op het schoolplein voor de ogen van de halve school.. ook leuk :)

4. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Hier voor het eerst kennismaken met vader van een vriendje; hij zegt ik ben Anne (???? huh Anne dat is een meisjesnaam dacht ik!) en ik floepte eruit; Fijn voor je.... hahahaha ik was gewoon te perplex!

Later konden we er prima om lachen!

5. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Toen ik in het restaurant van mijn werk, tijdens lunchtijd, mijn enkel zwikte en vol op mijn plaat ging. En niet zomaar, nee, had nogal wat vaart en maakte dus echt een snoekduik en eindigde 3 meter verder, net achter de achterste in de rij voor de kassa's. Had gelukkig geen eten bij me, maar wel een knie die 3x zo dik werd.

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Met mijn gekregen cadeaubon parfum uitkiezen bij ici paris en er bij de kassa achterkomen dat die cadeaubon niet van ici paris was maar van parfumplanet :)

7. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    In een hele drukke straat zo tegen een stilstaande auto aanfietsen en dan dan nooit weer op kunnen staan omdat je heel hysterisch de slappe lach hebt..

8. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    In een volle trein bij het uitstappen over een kerstpakket struikelen en languit in het gangpad belanden :)

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Zojuist...kinderen in alle haast naar school brengen. Het regent hier pijpenstelen, op mijn hoogste hakken (dom als je haast hebt) snoeihard op je gezicht gaan op het schoolplein. En je zoon van 5 heel hard roept; mama, doe eens niet zo gek!

10. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Haha 'leuk' al die valacties. Gelukkig val ik nooit zo snel...

Onee niet helemaal waar.
    Ik liep een keer met mijn man op straat, toen nog mijn verkering.
    Ik weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg, maar ik struikelde over zijn voeten en viel. Gat in de broek. En er reed toen net een auto langs. :)

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hahahhaah ik lig hier helemaal in een deuk.

Ook wel eens iets gehad waar ik wel echt mee door de grond kon zakken.
    Lange schooldag gehad tot kwart voor 5 en op het station zitten wachten totdat je bus komt... ik denk wat voel ik toch? Wat is mijn kont koud.. kom ik erachter dat er een scheur in mijn broek zit... hoelang die er al heeft gezeten weet ik niet maar hoopte toen niet lang. Snel mijn vestje er maar voor geknoopt. Man man wat erg.. helemaal niet in de gaten gehad. Het was niet dat mijn broek strak zat ofzo dat ik eruit scheurde maar kan me echt niet bedenken wanneer dat is gebeurd... :)

12. Drieka

Drieka Niet meer actief

Toen iemand tegen me zei 'jij hoeft je nergens druk om te maken want je kan de hele dag doen wat je wilt, werken doe je toch niet meer' :x

Ik ben op mijn 26ste volledig afgekeurd omdat ik zoveel lichamelijke beperkingen heb, slik de hele dag morfine om maar te kunnen functioneren en mijn voormalige werk was mijn leven (was chirurgie-verpleegkundige). Dus tja, niet echt mijn keuze om maar van alles te krijgen en levenslang thuis te zitten.

Wat voelde ik me op dat moment gekwetst :(

13. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Wij zeggen als grap altijd tegen onze dochters dat we geen schoonzonen willen met tatoos en een matje in de nek. Die mogen van ons dan niet binnen komen. Tja nu mocht de middelste naar een kinderfeestje waarvan de vader twee sleeves heeft (goei manneke), ze zei tegen de vader 'Jij mag van mijn mama niet bij ons binnen komen'. Ze hadden zo moeten lachen. Ik heb wel gezegd dat we idd niet van tatoos houden maar het een grap is. Ik kon wel door de grond zakken.

14. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Toen de gynaecoloog mij aan het hechten was na een knip en ik moest constant scheten laten in haar gezicht. kon ze echt niet ophouden op dat moment. :p ik heb echt heel vaak sorry gezegd toen haha ik schaam me er nog steeds voor.

15. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    hier ook een soortgelijk verhaal;

Ik stond in de kantine op werk mn spullen af te ruimen toen een mannelijke collega zei 'je hebt een rode onderbroek aan' ik zei 'nee hoor roze'. Bleek dat er dus een gat zat vanachter waar je zo mn onderbroek zag.. :) ben snel naar mn kamer vertrokken..

16. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Toen ik een aantal kennisen op ging halen van het vliegveld en er echt VEEEL te laat achter kwam dat er een super grote maandverband (van iemand anders!!!) onder mijn schoen geplakt zat, waarschijnlijk vanaf het begin toen ik even naar de wc moest.....

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ooow wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben... haha..
    Echt erg is dat he :)

18. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja dat snap ik... maar die man was geen schoonzoon toch ;) haha.

Mag ik vragen waarom jullie dit zeggen voor de grap?
    ( ergens toch een kern van waarheid? ;) )

19. Zebraatje1990

Zebraatje1990 Actief lid

26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volle kar boodschappen, twee kinderen waarvan er één aan het huilen was en ik bij de kassa erachter kom dat mijn pinpas niet in mn portemonnee zat die had mijn vriend de ochtend meegenomen. moest alle spullen in de kar laden en 1 voor 1 terugzetten in de schappen. waardeloos voelde ik me!!!

20. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Oh oh ik heb echt 5minuten niks kunnen zeggen, kreeg er zo de slappe lach van, tranen over mn wangen.
    Je kan er niks aan doen, snap best dat je je echt lullig voelde, maar ik zag echt een haarscherp beeld voor me hahahahahaha

So he pfffff is wel eens goed voor een mens.

Deel Deze Pagina