weer een mp frustratie!!

Discussie in 'De lounge' gestart door corina83, 20 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Sorry moet even mn frustratie kwijt..

We hadden een mooie leren bank op het oog voor 190 euro, geen geld natuurlijk!
    Degene die de bank aanbood ging akkoord met dat bedrag en wilde dat we hem deze week op kwamen halen, prima.

Dus ik ging al op zoek naar een paknbak en had al afgesproken met mn vader om even van auto te ruilen omdat hun een auto hebben met trekhaak.

Krijgen we nu ineens een berichtje 'sorry de bank is verkocht aan iemand met een hoger bod' prima logisch maar zeg dan niet dat je akkoord gaat met ons bod...
    Zeg dan 'ik wacht nog even af wie hoger bied' of zeg 'nee ik wil hem voor dat en dat bedrag weg doen'

grrrrr hebben we nog geen 'nieuwe' bank...:x

2. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Tjah daar kun je je wel aan ergeren, maar zo gaat het nu eenmaal.

Denk dat veel mensen dat zo doen,
    Maar leuk is het idd niet.

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Dat slaat idd nergens op.
    Hoop voor je dat je snel een andere leuke bank voor een leuk bedragje vindt.

4. Tara86

Tara86 Actief lid

7 jun 2011
    372
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ooh dit heb ik al meerdere keren gehad. Ik vind het erg kinderachtig! Ga dan idd niet akkoord met het geboden bedrag.

5. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Dat snap ik wel hoor, zou het zelf ook doen maar dan zou ik niet zeggen 'oke dan is hij nu verkocht aan jullie' en dan die personen alles laten regelen om later een mailtje te sturen 'oh sorry voor de late mail maar hij is verkocht aan iemand voor een hoger bedrag'.

zeg dan 'onder voorbehoud' maar ja :)

shit happens hahaha was alleen even pissed weer.. typisch marktplaats dit soort acties..

Verder zoeken naar een leren bank dan maar.. worden de haren van de hond een beetje zat.. blijven heel erg in de stof hangen en no way dat de hond weg gaat haha.

6. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    en het mooiste is, hij stelde dit bedrag zelf voor van 'als jullie dit bieden dan is de bank voor jullie' niet dus..

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind het ook niet netjes. Op z'n minst had hij jullie kunnen mailen met de mededeling dat er een hoger bod was en of jullie daar nog overheen wilden.

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    vind ik ook, hij had ons die kans nog kunnen bieden..

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, echt, ik haat zulke acties! Wat wij zelf wel een keer hebben gedaan, was een hoger bod accepteren nadat we 3 dagen niets meer hadden gehoord van de 1e bieder. Tja, het houdt een keer op en die hogere bieder blijft ook geen eeuwigheid wachten ;)
    Maar bod accepteren is bod accepteren. Als je dan nog een hoger bod krijgt is het jammer voor je. Had je maar langer moeten wachten voordat je het bod accepteerde.
    Maar goed, dat is weer het nadeel van internet: lekker anoniem, dus de normale fatsoensregels gelden voor veel mensen ineens niet meer. Jammer, maar helaas.

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ja maar sorry kijk dat vindt ik nog netjes, je wacht eerst nog een paar dagen voor je hem verkoopt zeg maar.
    Hier was het binnen 12 uur tijdsbestek..
    Ik had alles net geregeld, ook met mn werk enzo om de bank op te halen want die moest deze week weg en ivm de diensten van mn man konden we dan alleen donderdagoverdag *was geen probleem voor de verkopende partij* en dan krijg je een mailtje 'hij is al verkocht' hahaha daar zakt je broek toch vanaf:D

11. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wow, das echt gewoon aso! 12 uur?!?! Pfff, zuur zeg! :(
    Ik hoop dat jullie snel een andere mooie bank vinden voor een betere prijs ;) Succes!

12. Was er pas niet nog een topic, waarin een verkoper had gezegd dat iets kapot was gegaan, maar dat hij/zij gewoon een hoger bod had gehad? Dat moest diegene toen toch gewoon eerlijk zeggen? Gebeurt dat, is het weer niet goed :p

Ik snap je frustratie wel hoor ;)

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja lullig... heel irritant helemaal omdat je er vanalles voor regelt

14. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Wat een flapdrol :x!

15. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    haha snap ook wel dat hij voor een hoger bedrag ging hoor, maar hij had ook kunnen vragen van 'joh ik heb nu dit en dit bod gekregen, willen jullie daar nog overheen gaan?' want op mp zelf zijn we nog steeds de hoogste bieder..
    Tuurlijk wil iedereen het maximale voor zn spullen, maar doe het dan op een eerlijke manier. ;)

16. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Hmmm, je zegt dat je het zelf ook zou doen, alleen anders geformuleerd.. Dus tsja..

Onder voorbehoud vind ik ook zo wat, akkoord is akkoord!
    Zo vaak meegemaakt dat ik ineens een hoger bod kreeg, maar jammer dan! Product gaat altijd naar degeen met wie ik er contact over heb..

Maar ja, het blijft vervelend uiteraard! Hoop dat je een andere leuke bank tegenkomt!

17. Ik ben het ook helemaal met je eens hoor, ik zou ook goed pissig zijn! Moest alleen meteen aan dat topic denken :p

18. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    ja maar ik zou dan nog wel overleggen met de 1e bieder dat ik een hoger bod heb gekregen en of hun er dan nog overheen willen of er vanaf zien, eerlijke kans..

19. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Terwijl je dan al gezegd hebt dat ze het aangebodene over mogen nemen?

20. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    nee want als ik dat had gezegd dan mogen ze het hebben voor het bod wat hun hebben gedaan, dan gaat het niet naar de hoogste bieder.

Deel Deze Pagina