Mijn man heeft een erg gevoelige huid, en heeft ook vaak allergische reacties op zijn huid. We gebruiken een normaal merk wasmiddel, maar ik wil graag overstappen naar een merk dat geschikter is voor de erg gevoelige huid. Heeft iemand goede ervaringen met een bepaald merk? Ik wil ze niet zomaar allemaal op goed geluk uitproberen, omdat dit dus de klachten kan verergeren. Bedankt weer!
Neutral ben ik al eens tegengekomen ja, die ga ik misschien eens proberen. Ik neem aan dat deze speciale wasmiddelen wel ook goed de vlekken uit kleding krijgen? De kinderwas moet namelijk ook schoon .
Neutral of persil hypo, gebruikte ik toen mijn dochter pasgeboren was. Alle rompers van de spuitluiers zijn schoon geworden
Neutral kan inderdaad. Wordt ook aangeraden voor baby-wasjes. Maar hier werkt die van de LIDL ook goed. Bij de standaard merken krijg ik vaak jeuk, soms rode vlekjes. Maar met de goedkoopste merken minder vaak. Aldi ging ook al goed eerder
ik heb er ook vreselijk last van maar zoals iemand al zei die van lidl of de huismerken van c1000 of Ah gaan goed hier
Neutral hier heel lang gebruikt voor mijn dochter. Die heeft Eczeem, en kon alleen nog maar deze wasmiddel verdragen. Voor toen was het echt ideaal. Nu gelukkig weer terug kunnen gaan naar robijntje Ruikt toch n stuk lekkerder...