Het is ook niet zo dat zei dat zelf vroeg hoor! Ik heb het zelf per ongeluk eruit gefloept... (ja blond geweest) Momenteel gaan we niet veel uit door de zwangerschap en zo, maar wil straks toch echt wel weer 1x per week iets leuks met zijn 2-en doen.. even wat anders zijn dan papa en mama.
[/quote]Momenteel gaan we niet veel uit door de zwangerschap en zo, maar wil straks toch echt wel weer 1x per week iets leuks met zijn 2-en doen.. even wat anders zijn dan papa en mama.[/quote] Dat snap ik heel goed dat je nu geen zin hebt, ik heb dat ook hoor, s'avonds ben ik kapot, heb ik echt geen zin meer om de deur uit te gaan, ben ik blij dat ik zit, ookal gaat het wel als ik de deur eenmaal uit ben, maar ja...! Je moet het er wel inhouden idd, lekker met zijn tweeën oppad, want je bent idd ook gewoon jezelf, vrouw en vriendin, inplaats van alleen maar moeder hoor, dat vergeten heel veel vrouwen weleens, je moet ook lekker aan jezelf denken en aan je relaties, want das heeeeeeel goed voor je!!! Ik ben dat nooit vergeten, ik heb dat heel erg nodig tijd voor mezelf en dat neem ik soms te weinig, maar ik neem het zeker wel !!!
Hier is de kogel door de kerk. Ik kreeg gisteren weer koorts en ik zei: nu moet er iets gebeuren! Of ik haal de 30 niet, of ik moet ook wat voor mezelf krijgen. Maandag ga ik dus opzoek naar een oppas, voor 1 middag in de week. Hee Monique, kan je oppas ook hier komen? Klinkt niet verkeerd. Ik ben naarstig opzoek naar een leuke cursus voor Elmar en ik samen. Zodat we ook 1 avond voor ons samen hebben. En ik wil die vrijdag avond met een vriendin op pad echt een beetje op de rails krijgen. Dan moet het wel lukken, of niet? Eerst maandag even horen op welke dag ik tai chi kan gaan doen, dan heb ik op dat moment de oppas nodig.
Zo, ik heb heel de middag lekker met mijn moeder gewinkeld en mijn vader heeft opgepast (das nog altijd het goedkoopst, hihi, mijn vriend is weg voor werk en mijn ouders logeren bij mij)! Ik ben helemaal versleten, maar ik moet je zeggen, het doet wonderen hoor, want je verlangt er gewoon weer naar je kleintje te zien!!!
[quote="Karina] Dat snap ik heel goed dat je nu geen zin hebt, ik heb dat ook hoor, s'avonds ben ik kapot, heb ik echt geen zin meer om de deur uit te gaan, ben ik blij dat ik zit, ookal gaat het wel als ik de deur eenmaal uit ben, maar ja...! [/quote] Ja we gingen eerst 1x per week 1,5 uur zwemmen met zijn tweeen, alleen maar baantjes trekken.. goed voor de spieren en goed voor (toen) mijn figuur (nouja.. figuur..hihi)