Weet iemand wat een stacadoor ongeveer kost? Ik kan uiteraard iemand laten komen voor een offerte, maar vroeg me af wat die ongeveer de m2 kosten zodat ik weet of het voor ons betaalbaar is.
Volgens mij was ik 200 kwijt voor een kamer van 3x4. Inclusief wit verven van het plafond. En voorbehandelen, want wij hadden betonroest :x Ga uit van zo'n 15 per m2.
Hier glad stucwerk voor 12,00 per m2. Over 6 weken beginnen ze hier, 220 m2 totaal dus reken maar uit
Kan het niet per m2 zeggen. Hier voor het hele huis 4750 euro. Andere offertes waren tot tegen de 6000 euro.
Hangt van de staat van de ruimte af. En van de kwaliteit van het werk. Van je eisen en de eigenschappen van de miren. Veel hoeken betekent meer profielen. Das duurde dan een simpele schoenendoos. Beter offertes aanvragen, dan heb je een daadwerkelijk idee.
6 jaar geleden betaalden we 15,00 p.m2 voor de muren inclusief spachtelputz in de kleur die we wilden. Paar weken geleden heb ik de muren van mijn bedrijfspand laten doen, wel allemaal op het laatste moment (was eigenlijk niet de bedoeling, maar toen het pand leegstond bleek het zo lelijk te zijn, dat ik het toch wilde laten doen), ik betaalde toen 16,00 per m2, heb verder geen offertes aangevraagd, omdat ik al dolblij was dat hij de week erop al kon komen.
Er zit nu granol op, maar niet tot onderaan en niet tot bovenaan. Randjes van zeg 3 cm. Echt heel knullig. Ze hebben eerst de plinten er tegenaan gedaan en zijn toen gaan granollen. Prijzen vallen wel mee geloof ik. Moet plafond ook altijd gedaan worden?
Familie heeft bij ons gestuct, ken nog wel een goede stucadoor in Gelderland Plafond hoeft niet, bij ons niet gedaan.