Hallo, Ik ben hopeloos op zoek naar de Instant Noodles van het merk SUN YAN. Ik heb 1 pakje in mijn kerstpakket gekregen vorig jaar, en hij is zooo lekker (pittig)! Bovendien zit er ook maar 0,5 gram zout in, ipv de 5 of 6 of zelfs 7 gram zout, wat wel in andere merken zit. Wie weet waar ik deze kan kopen? Want volgens Google mag ik het in het buitenland gaan bestellen.... En het liefst koop ik het gewoon in de winkel.... Alvast bedankt....
Xenos schijnt dat merk Noodles ook te verkopen. Je zou dus altijd even bij een Xenos naar binnen kunnen lopen, mocht je daar in de buurt zijn.
Ohh die zijn idd lekker! Volgens mij ooit een keer bij de toko gehaald. Wel in duitsland overigens, maar nu ben ik ook benieuwd. Zal van de week eens bij de toko langs gaan. Heb er nu ook zo'n zin in haha
Deze zat volgens mij trouwens ook in mijn kerstpakket. Ik houd echter niet van Noodles, dus heb het aan mijn zwager gegeven.
heb mijn ogen uitgekeken daar! voorheen was ik alleen in kleinere toko's geweest. ts zou idd ook even bij een toko gaan kijken
Wat ik via google kan vinden zat het ook in een Makro kerstpakket. Moet je wel iemand kennen met een pas en weet ook niet of het standaard in het assortiment zit.
Ow goed idee, ik kijk vrijdag even bij de Makro! Online hebben ze heel veel soorten, maar deze net weer niet... Pfff