ik baal zo ontzettend van ze allemaal... mijn moeder is al iemand die nooit maar dan ook nooit interesse toont in ons... komt nooit, en mijn dochters weten nieteens wie ze is! mijn zus hetzelfde... mijn vader al helemaal niet... en de rest van "de familie" zie ik ook nooit... vandaag zou mijn zus weer eens langskomen, maar ze belt altijd een uur van te voren af... dit keer dacht ik dat ze wel zou komen dus had mijn dochter het al verteld voordat ze een middagdutje ging doen... helemaal blij natuurlijk.... zwembad opgezet, chipjes gehaald... en nu komt ze dus weer niet.... als ik daar wil komen zijn ze er nooit of belt ze ook af dat het niet uitkomt... bah en nu heb ik ruzie met haar omdat ze er geen begrip voor kan opbrengen dat ik boos ben hierom... en waarom ze niet komt? omdat ze moe zijn.... pffff bah wat een klote familie... zo moest t ffe kwijt:x
Pff...vervelend is dat.. En ook vervelend voor je dochter...is ze blij dat je zus komt en komt ze niet..wie belt er ook een uur van tevoren af.. Als het nou 1 keertke was ok...maar elke keer een uur van tevoren lijkt me wel erg irritant ! Ik ben ook weleens moe of heb geen zin, maarja als ik heb afgesproken dan ga ik .. Bij mij is het juist weer in tegendeel....de schoonfamilie Ik hoop voor jou dat je dan wel wat hebt aan je schoonfamilie.
Jeetje wat vervelend! dat is echt niet leuk joh! Ik snap niet dat mensen zo kunnen doen, en dan ook nog boos worden omdat jij het vervelend vind! Pfff... families...!
He bah wat k*t is dit heey Helemaal als ze geen begrip kunnen tonen voor je Kom jij wel is bij hun dan? Mischien denken ze wel,, ja hallo ze komt hier ook niet waarom zouden wij dan gaan...
mijn schoonfamilie is wel oke, alleen wonen ze weer 2,5 uur rijden van ons vandaan.... ik kwamzeker eens in de twee weken aanrijden bij ze... toen merkte ik dat het alleen van mijn kant kwam en ben ik ermee gaan minderen en kijken wat zij zou doen... nou ze belde nooit en sprak dan eens af maar kwam weer niet... dit is iets van de afgelopen 3 jaar en nu ben ik er zat van....
Wat vervelend.. Het is erg herkenbaar helaas. Mijn broertjes zie ik alleen als ik bij hen langs ga.. De band met mijn zusje is wel goed.. Die zie ik eens per week ongeveer. Mijn ouders zie ik alleen als ik daar heen ga of als ze op Esmee passen. Hier ook veel eenrichtingsverkeer.. Ik doe het dan maar voor Esmee maar af en toe denk ik ook. BAH!! Altijd moet het van mij komen.. Zo heb ik mijn broertje nu al zo'n 2 maanden niet gezien en hij woont 4 strate verderop. Best triest eigenlijk..
Wat vervelend dat t zo loopt tussen jou en je familie, en dat elke keer een uur vantevoren afbellen is ook irritant zeg!!! En als ze elke x zo een domme smoes als ik ben moe zou ophangen zou ik zeggen van goh joh spreek dan gwn niet meer af met me en blijf lekker weg!!! Maarja, dan heb je de poppen ook aan t dansen als ze niet een begrip heeft dat je boos bent dat ze WEER afbelt... Sneu voor je dochter, die snapt t allemala niet en heeft zich er natuurlijk op verheugd tante weer te zien. Is er ooit iets voorgevallen tussen jou en je familie dat ze ineens zo afstandelijk zijn tegenover jou en missen ze hun kleinkind niet??? Als jij altijd wel moeite hebt gdn zou ik t lekker laten gaan, t is moeilijk ik weet t maar je kan niet achter ze blijven aanlopen! Ik heb dit ook wel eens gehad ( had wel goede sterke band met mijn familie gelukkig) dat ze zelf eens in de zoveel tijd langskwamen maar wel verwachten dat ik zeker 1x pwk gezellig langskom en doe ik dit niet hoor ik gelijk: je komt nooit blabla..Gelukkig hadden wij wel veel msn, belcontact. Nu is t helemaal goedgekomen en komen zij hier ook erg vaak. jammer dat t zo loopt voor je meid, toch ga je dat stukje missen in je leven, vooral als je nu zelf mama bent. Hopelijk heeft ze een volgende keer geen smoes en kunnen jullie eens afspreken en wie weet bespreekbaar maken wat er nou gaande is?? Heel veel succes!
wat rot meid, ook omdat je het je dochter had verteld en ze helemaal blij was ermee. Snap heel goed dat je er heel erg van baalt
idd rot, ik kan mij voorstellen dat het voor jou ook vervelend is, maar de teleurstelling voor je dochtertje helemaal natuurlijk. Als ze niet begrijpen waarom je boos bent, dan heeft een gesprek ook geen zin natuurlijk.
Nee, dat is niet leuk en uit dat je zus boos is. Blijkt wel dat ze het idd niet snapt. Ik zou zeggen "lekker boos laten zijn", maar weet dat het niet zo simpel is. Hier gaat het net zo, maar dan met mijn schoonmoeder en mijn schoonzussen. Ik probeer het maar heen te laten en me er niet meer zoveel van aan te trekken, maar leuk is anders. Geniet van je gezin en degene die wel belangstelling voor jullie hebben en wel komen!
we hebben de poppen nu toch al aan het dansen dus heb haar eens verteld hoe ik dat allemaal ervaar... onze familie is sinds een x aantal jaren niet zo close meer... vooral ik en mijn moeder botsen te veel door dingen uit ons verleden als gezin... mijn moeder heeft mij met 17 jr uit huis gezet en gezegd, red jezelf maar! dat heb ik dus gedaan met veel moeilijkheden op mijn pad tot mijn 23e jaar... vanaf toen ging het goed met mij en had ik alles weer op een rijtje... ik heb haar dat enorm kwalijk genomen en heb haar dus ook 3 jaar niet gezien of gesproken... mijn vader ken ik niet die is weggegaan toen ik 1 jaar was... ik wilde voor de goede vrede het "contact"herstellen en mijn moeder een kans geven... maar ook dat is op niets uitgelopen... mijn zus en ik zijn uit elkaar gegeroeid als zussen die vroeger 2 handen op 1 buik waren nadat zij uit huis ging met 16 jaar... dus hadden we nog wel contact maar wat minder als voorheen.. ik heb ook nog een broertje en zusje 21 jr en 15 jr) die zie ik gelukkig wel regelmatig! en mijn dochters zijn dol op hun en hun op mijn dochters! nu is het zo dat mijn zusje van 15 nog thuis woont en we dus niet heel vaak kunnen afspreken omdat mijn moeder het bepaald voor haar... ook heeft mijn moeder gezegd toen ik nog zwanger was van mijn jongste dat ze niets met ze te maken wilde hebben dat was na een ruzie aan de telefoon omdat zij altijd zo negatief doet en altijd oude koeien uit de sloot haalt.. nou dan heb ik er ook genoeg voor haar! wie zet haar kind nou op straat!!!! dan zegt ze ooh nou wacht maar tot die van jou groot zijn, ben benieuwd hoe jij het doet! nou dus echt niet zoals haar....!!! ik laat mijn kinderen nooit in de steek!!
Wow heftig mora! Ik geef je ff een virtuele hug!! En vind het knap dat jij sowieso dan anders ben dan je moeder!
Heel heftig! Maar snap heel goed dat het nu echt gedaan is! En je eigen kind met 17 op straat 'gooien'! Schandalig hoor... Gelukkig kijk jij daar heel anders tegenop... Geniet lekker van je gezin! Vooral sneu voor je dochter die het toch wel een beetje begrijpt!
dankjewel allemaal.... ja ik ben er nu echt klaar mee.. ga geen tijd en energie meer in die mensen stoppen.. en soms doet het me nog wel eens verdriet zoals bij de geboortes van mijn dochters dat mijn vader en moeder daar geen getuige van zijn geweest.... maarja... aan de andere kant ben ik ook wel weer blij dat ze niet in hun leven zijn want ze denken heel anders en zijn erg negatief... ik hoop dat mijn dochters het later kunnen en willen begrijpen dat ik deze keus heb gemaakt... ik zal ze nooit iemand ontzeggen in hun leventje maar wel als ze niet goed zijn voor mijn kinderen... en dat kan in alle vormen zijn... heel langzaam aan is het contact verwaterd en nu is het einde verhaal... ik probeer het een plekje te geven.... ik geniet zeker van ons gezin en ben oh zo blij dat ik niet zoals mijn moeder ben...! ik weet hoe ik het Niet zal gaan doen!! en mijn kinderen zijn altijd welkom en ik zal alles voor ze doen later als ze mij nodig hebben dan ben ik er voor ze.. ik kan gewoon niet begrijpen dat een moeder tot zoiets in staat is om je kind uit huis te schoppen en daarna ook niet in de stres zit waar ik dan uithing dit is altijd een erg ruzie onderwerp geweest tussen ons en dat blijft het ook... ik wil graag dat mijn dochters opgroeien in een warm en liefdevol thuis, dat hebben ze hier zeker.. en dan maar zonder een opa en oma van mijn kant/.. gelukkig hebben ze een hele lieve opa en oma van mijn mans kant... he bah wat naar kan dat allemaal zijn he
ja ik vind het ook erg sneu voor haar, ze kwam uit bed en ging gelijk kijken in de tuin waar haar nichtjes waren... zwaar teleurgesteld dus... ik vind het ook jammer want ik zie ze ook bijna nooit.... maarja dat is haar aandeel erin... ze zijn altijd welkom geweest, mijn nichtjes zowiezo!
Zo herkenbaar maar dan met betrekking tot mijn schoonfamilie. Wij hebben zo goed als geen contact met hen en dat bevalt goed.
Oh bah wat vervelend is dit zeg. Lijkt me vreselijk als het contact met je fam zo is. Ook dat je ouders gewoon niet komen. Kan me dat zo moeilijk voorstellen. Oke mijn vader heb ik totaal geen contact mee maar ik weet niet beter. Altijd alleen me mams gehad(die is helaas overleden) Nou meid kan alleen maar zeggen heel veel sterkte ermee. Hoop niet dat je te vaak verdriet word gedaan. Dikke knuffel
das echt klote. vooral als ik weet dat wij met z,n alle zo hecht zijn met elkaar, wij zouden zoiets nooit doen, en al helemaal niet 1 uur van te voren af zeggen, sterkte meid!