word gek van buren!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Luna86, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.867
    9.380
    113
    Gelderland
    Onze buren gooien zo hard met de buitendeuren dat mijn kleine mannetje er steeds van schrikt. Ligt hij bijna te slapen en hoppa daar gaat weer een deur!
    Zo hebben ze ook een trampoline in huis staan waar iedere dag even gebruik van gemaakt wordt door de kinderen en dat geeft dus een heel irritant geluid. Ik vind het echt niet erg als ik af en toe wat hoor vanuit die kant maar dat mijn mannetje er zo van schrikt vind ik wel vervelend!

moest het even kwijt *lucht op*

2. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    heeeeel herkenbaar hier precies hetzelfde gggggggggggggggrrrrrrrrrrr

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heb je het al eens aangegeven bij de buren? mischien hebben ze het zelf niet door en letten ze erop als je er iets van zegt?
    Ik hoop het in iedergeval.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooh wat vervelend zeg!
    en wat sneu voor je mannetje!

miss dat je het idd eens kan aankaarten bij de buren!? hoogstwaarschijnlijk valt het hun niet eens op dat ze zo hard met de deuren slaan!
    En je hebt er ook wel zo'n remmer voor , dat de deur niet zo hard dicht slaat , een soort van veer ofzo!?

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.867
    9.380
    113
    Gelderland
    We hebben het nog niet aangegeven maar dat gaat niet meer lang duren:D

6. adi

adi Niet meer actief

Irritant inderdaad, maar misschien denken ze hetzelfde als ze bijv jullie kindje horen

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb ook ontzettend last van de buren,

hun zijn al ruim 2 jaar bezig met hun huis verbouwen, en doen dit altijd savonds om 7 uur, net wanneer mijn mannetje moet gaan slapen,
    dan gaan de grote bouwlampen aan,gaan ze boren van hier tot tokio en daarna met de vrienden natuurlijk nog een biertje doen grrr en dat 2 jaar lang... 4 avonden per week... word er ook langzaam aan een beetje moe van...

maar mag er niks van zeggen zegt manlief, verbouwing is vanzelf een keer klaar en dan houden ze wel op... tja heeft ie een punt natuurlijk... maar een keer een briefje door de bus van sorry voor de overlast o.i.d. ... dan zou ik het al een stuk beter kunnen hebben...

maar waar jij last van hebt is iets wat hun heel makkelijk kunnen "verhelpen" probeer er eens met je buren over te praten.

iig heel veel succes

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Misschien horen ze hun kindje wel helemaal niet!;)

En meid,ik zou ze aanspreken hoor,of het wat minder kan!;)

9. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    vind het wel een beetje drammen hoor sorry...
    in huizen wordt geleefd en vooral met kinderen, je kindje zal wel moeten wennen aan geluiden want dat kan je niet voorkomen... en als kinderen lekker buiten spelen op de trampoline laat ze lekker....

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Sorry hoor,maar mijn vent had lekker de boom ingekund,zeker dat ik er wat van had gezegd allang!!!!!!;)2 jaar lang 4 dagen in de week!:$

11. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind die leefgeluiden erom heen alleen maar goed.(met de deuren smijten is een ander verhaal wat ze trouwens zelfs niet eens door hebben (nog))
    Je kindje went dan aan die geluiden ipv uiteindelijk alleen maar te hebben geleerd in slaap te kunnen vallen bij stilte en wakker schrikken bij een pufje bij wijze van.
    Ik ging zelfs stofzuigen in het kamertje van mijn dochter toen ze nog zo klein was en ze sliep er zo doorheen.
    toen kwam er wel een fase dat ze bij een piepje al wakker werd maar als er geboord word in huis of bij de buren en ze ligt net op bed valt ze wel gewoon in slaap en zo ook met buiten spelende kinderen.

12. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Jij woont zeker niet in een nauwelijks geisoleerd huis van 50 jaar oud waar je ALLES hoort. Echt elke scheet hoor ik hier,bij wijze van:x Ben zoo blij als we kunnen kopen ipv huren! Altijd aso's die langs me wonen.

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    HIer ook last van de leefgeluiden van de buren.

We horen ze gewoon praten (schijnbaar praten ze hard)
    Horen precies wanneer er iemand met hakken bij hun is (vaak haar moeder)
    Beginnen vaak met het schoonmaken van hun huis als het 20.30 uur is (zo'n 3 x per week incl. verschuiven van de meubels)
    En van de week ben ik zelfs bij de kinderen gaan kijken of er iets aan de hand was, bleek dus 1 van hun katten te zijn.

Ik vind niet dat we er wat van kunnen zeggen, ik kan toch niet verbieden dat ze hun huis schoonmaken, hun visite de schoenen uit moeten trekken of dat ze moeten gaan fluisteren.

Ze zullen ons ook vaak horen, huilende kinderen, gillende kinderen, boze mama, hond die blaft en ook ons schoonmaken.

Toen een paar weken geleden hun wasmachine bij het centrifugeren veel kabaal maakte en dat na een tijd nog niet was verholpen is Jan langs geweest met een waterpas :D

Groetjes Anita

14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.867
    9.380
    113
    Gelderland
    Ik vind het ook niet erg dar er geleefd wordt maar we hebben al heel lang overlast van ze! De trampoline staat niet buiten maar die staat in huis;)
    Is het dan ook normaal als je je kind om 7.45 buiten tegen de muur laat voetballen??
    Het is een ophoping van overlast en je gaat je steeds vaker irriteren en sneller en dit is nu zo'n beetje de druppel met die deuren en dat de kleine er wakker van schrikt.

15. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    dus als je buren hun voordeur 20a30 keer perdag dicht smijten/trappen vind jij dat normaal???????????? ik woon ook naast zulke mensen en met hun valt niet te praten heb zelfs al een keer een klap voor mijn kop gehad.

@ TS ik snap je helemaal hier is het net zo en vaak heeft ze de heledag de muziek heel hard aan de bass dreunt giga door en ik heb binnen 2 minuten hoofdpijn!

16. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij wonen in een huis van de juaren 30... dus ja...:D
    maarja ik stoor me niet zo aan dat soort dingen.. wel aan die blaffende honden de hele dag dat vindt ik dan weer irritant... naast ons woont een gezin met 3 kids en ook die horen we en dan vooral snachts.. maar ach alsof die moeder daar zo blij mee is... als ik dan ook nog ga lopen klagen vind ik dat zo sneu...

17. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.867
    9.380
    113
    Gelderland
    Oh wat erg en dat al 2 jaar lang:$ Hopelijk zijn ze snel klaar!

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nee het is niet normaal maarja het is hun huis he... ikzelf hou gewoon niet van dat gedram om een ander... ze moeten lekker zelf weten hoe ze leven dat doen wij ook...

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh nouja buiten of binnen... en waarom zou je geen balletje kunnen trappen smorgens dan? misschien dat ik er heel anders over denk omdat wij een hele kindrijke straat hebben met dus veeeel kleine kindjes en die hoor je de hele dag buiten met dit mooie weer... en savonds binnen... tja als ze hier graag om 7.45 een balletje willen trappen ga je gang hoor...:p

oh en mijn kleine schrikt elke morgen wakker om 6 uur door de gigantische motor van de buurman... tja moet ze maar aan wennen dan... kan moeilijk zeggen hey buurman sleep dat ding ffe een straat verder en zet um dan pas aan:p

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wij hebben een koophuis en helaas hoor je hier ook alles ;) maar ik snap wel wat je bedoeld :)

Echt superirritant he van die buren die met de deuren gooien ed. Hebben wij helaas ook last van.
    Mijn dochter slaapt ook 'naast' de kamer van een van de kids van de buren en vaak hoor ik via haar babyfoon gewoon die kinderen huilen/schreeuwen weet ik veel wat.

Ik vind het ook echt mega irritant maar ik probeer maar altijd weer te denken dat ze ook vast wel last zullen hebben van ons. Mijn zoon schreeuwt ook soms heel hard en huilt 's nachts heel veel. Is 's morgens supervroeg wakker (en dat gaat ook niet zonder geluid) en hij gooit ook wel eens met de deur (grrr :x)

Als je zoontje echt steeds blijft wakker schrikken zou ik gewoon eens overleggen met de buren. Het is natuurlijk echt zielig voor zo'n kleintje als hij steeds schrikt ervan en hopelijk begrijpen de buren dat (en dan vooral de kids natuurlijk...)
    Veel succes!

Deel Deze Pagina