Gister is me man 30 geworden en morgen komen kennis en 2 vrienden als verassing maar nu kom het hij heb de gekste plannen even na de xenos boven bezig zijn..met de babykamer..hoe hou ik hem thuis en bezig wil hem onderhand opsluiten op de zolder hahanormaal is die liever thuis bezig en nu wil die shoppen waar ik heel veel van hou en nu even niet..dus wie heb er een goede smoes..
Zwanger, hoofdpijn, rugpijn, super moe, ongesteld, whatever ... wacht; ongesteld kan je niet gebruiken bedenk ik me nu, haha
Mmmm, als ze voor de verAssing (=crematie) komen dan geef ik je man groot gelijk dat hij het huis ontvlucht
@joycey haha en dan op het hoogtepunt gaat de deurbel hahaha. Ik denk beeldend. Dat wordt lekker in slaap vallen Heb je geen klusjes in huis die je hormonen willen dat perse morgen gedaan worden?
Idd, hormonsters in de strijd gooien en hem klusjes laten doen, Hoe laat komt de visite dan kun je altijd Zeggeb we gaan eind van de middag. Mijn man zwichtte altijd als ik last van hormonsters had haha was ook de beste oplossing. Als je dan daarna even een traan laat en zegt dat het je spijt en er niks aan kan doen is het wel weer klaar