Vendee juli/augustus

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Espoir, 23 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.576
    731
    113
    Hoi allemaal.

    Ik ben nog steeds oriënterende voor de zomervakantie. Nu is mijn oog gevallen op de Vendee.

    Hebben jullie tips voor mij? Campings, liefst met NL animatie, uitstapjes in de omgeving, etc.

    En hoe is het weer daar in die periode?

    Ons reisgezelschap bestaat uit 2 volwassenen, een kleuter die over 2 wkn 5 wordt, en een baby, die tijdens die vakantie 1 jaar zal worden.
     
  2. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.512
    113
    Vrouw
    https://www.rcn.nl/nl/campings/frankrijk/vendee/rcn-la-ferme-du-latois?utm_source=gglePlusPlaces&utm_campaign=gglePlusPlaces&utm_medium=url&utm_content=LFDL
    Dit is echt een heeeele fijne camping.
    Rustige sfeer, geen Ole-Nederlanders. Ik stond aan een groot grasveld in een rondje (stacaravan) met goed zicht op de kinderen. Genoeg te doen aan de vendee maar..vind het zelf niet het meest interessante stukje Frankrijk. Desalniettemin ben ik er toch 4 x geweest de afgelopen jaren.
    De stranden zijn prachtig, zee wel redelijk onstuimig!
    En het klimaat is top, heel veel zon uren.
     
    Espoir vindt dit leuk.
  3. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.951
    15.255
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wij gaan voor de tweede keer ook naar de Vendee en verblijven voor de tweede keer op de camping Le pin parasol, echte aanrader
    Vorige keer prachtig weer gehad, ongeveer 25 graden in juli/aug
     
    Espoir vindt dit leuk.
  4. Mamalon

    Mamalon Actief lid

    27 feb 2015
    217
    50
    28
    Die RCN camping zijn wij een paar jaar terug ook geweest en is inderdaad een erg fijne camping!
     
    Espoir vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina