Wat kost het om een website te laten maken?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    hier maakt ml websites. Zover ik weet is het algemeen wel redelijk prijzig, en je bent altijd een vast bedrag per jaar er nog aan kwijt. Wil je bij google komen te staan betaal je nog meer.
    Een webshop laten maken kost wel tussen de 300 en 1000 euro. Maar het ligt eraan wat je er allemaal op wil hebben staan etc. Ik zou even overleggen wat het je gaat kosten. En hoeveel hij ervoor je wil opzetten. (en het zelf onderhouden, daar moet je wel verstand van hebben)

2. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Ik doe het altijd veel te goedkoop haha. Het ligt eraan wat voor soort site je wil hebben maar als je een wordpress site wil in de style van mijn site (Maximaalkinderkleding) reken ik daar ongeveer 250 euro voor. Webhosting is voor eigen kosten en het updaten van de site (klein 25 euro) groot (50 euro) per keer.

3. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

De opmaak is inderdaad klaar, maar je moet hem zelf invullen naar je eigen stijl. Neem anders even een kijkje op mijnwebwinkel.nl
    daar zitten ook de kosten bij voor een domeinregistratie, die moet je anders denk ik wel apart erbij rekenen?
    Je staat wel automatisch dan op Google dacht ik, maar je moet je wel aanmelden voor reclame te maken via Google Adwords, dat zijn ook weer extra kosten. Ben er nog niet helemaal in thuis, zit er nu middenin, maar anders wordt je dus nog niet gelijk gevonden als ze je naam intikken in Google en dat is natuurlijk wél belangrijk....

4. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

25 euro per uur

Deel Deze Pagina