Op ibood heb je eens in het half jaar ongeveer de hunt. Allerlei superleuke dingen komen razendsnel voorbij en kan je tegen bodemprijzen kopen. Vannacht begint de home and living hunt dus veel voor vrouwen heb ik het idee Heb er al best veel gekocht.. Cinderella dekbed, kussens, telefoon station of hoe heet zon ding.. Echt van alles al
Dit keer idd alleen (en voor het eerst) de hom&living-hunt... Ben benieuwd, vind de normale hunt altijd wel erg leuk, maar veel dingen die ik toch niet nodig heb, dus hoop nu wat meer van mijn gading te vinden!
Inderdaad... Parfums enz. zal wel niet, dat valt volgens mij weer onder health & beauty, maar goed, we zullen wel zien!
Oh nu word ik zo nieuwsgierig dat ik vast niet kan slapen? Krijg je dan meerdere aanbiedingen? Of 1 per uur? Of wat? Ik wil hebben hebben hebben
Volgens mij is er een beperkt aantal exemplaren van een artikel. Zodra het op is komt er een volgende. Kan zo in 5 a 10 min gebeurd zijn. Ik heb er ooit zo'n set snijplanken van joseph jospeh voor 30,- ipv 60,- gekocht.
Is idd op is op, soms binnen de minuut, soms binnen vijf minuten maar wel heel snel achter elkaar. Mijn station voor telefoon was in de winkel iets van 59 en daar 19 ongeveer... Scheelt echt veel!
het scheelt niet altijd veel he.. dus staar je niet blind op de prijs! soms verkopen ze bv oude modellen van iets en als je googlet vind je het voor dezelfde prijs of lager in webshops.. ze maken ook gebruik van de rush van het moment
Staat idd op de site, ik kijk zelf via de link iboodhunt.eendagskoopjes.nl die refresht zichzelf namelijk continu
Dat dekbed is de eerste toch? Dat is niks voor mij. Hoelang duurt het voordat de volgende ongeveer komt?