bah bah bah, morgen is het zover begin m nu al te knijpen... heb alvast vla gehaald voor als ik straks niet normaal kan eten door hechtingen ofzo. weet ik veel. morgen gaat hubby meehelpen met soep maken. eet ik komende dagen lekker eigen gemaakte verse soep
Wat vervelend dat je het zelf moet betalen. Dat is de reden dat ik ze de maand voordat ik 18 werd nog snel eruit heb laten snijden. Was een tip van mijn tandarts. Onder de 18 is het gratis.
Oei, best duur zeg tegenwoordig... Ik had ze alle 4 laten verwijderen door de kaakchirurg in 2 behandelingen voordat ik 18 werd, maar goed, toen was het ook nog gewoon ziekenfonds Ik wil je veel succes wensen. Neem desnoods je MP3 speler mee of zet wat nummers op je smartphone, dan kan je naar wat anders luisteren terwijl ze bezig zijn.
nou ben weer thuis... Behandeling ging niet door. Er was een foto gemaakt en ik schijn aardig wat ontstekingen te hebben zitten her en der. álle verstandskiezen moeten eruit + 3 kiezen waar dus ontstekingen zitten(waar ooit al wortelkanaalbehandelingen zijn gedaan) Enuhh dat gaat allemaal tegelijk gebeuren onder algehele narcose.... 13mei naar de anesthesist om de verdoving te bespreken hoe en wat. en dan kom ik op een wachtlijst voor de behandeling en dat kan 8 tot 10weken duren.... mag dus nog 3maanden met ondraagelijke pijn rondlopen kortom, geen leuke verjaardagen komende tijd want ben alleen maar chagrijnig door de pijn en heb ook 24/7 hoofdpijn ervan. slaap slecht. gaan dus 3 fijne maanden worden Zit al aan de tramadol en naproxen, en die helpen niet
Mijn tip bel alle ziekenhuis in de omgeving en kijk waar het eerste plek is. In Delft moest ik toen 3/6maanden wachten met mijn zoontje. De tandarts belde rond en kon terecht in Rotterdam werden het 6 weken.
Balen! Maar waarom onder narcose? Heb je angst? Normaal doen ze dat niet onder narcose. (assisteer zelf bij de kaakchirurg) Waarschijnlijk moet je zo lang wachten omdat ze op de OK pas over 3 maanden een plekje hebben. Als je niet zo lang wilt wachten zou ik dormicum vragen voor een snellere behandeling op de polikliniek. Dan gaat het ook een beetje langs je heen. Succes
om verschillende reden onder narcose. omdat ik bang ben en hij ook denkt dat als het in 2 behandelingen gebeurt, dat ik de 2e keer niet terug kom. en omdat er 7kiezen gedaan moeten worden (4 trekken, 3 schoonmaken) wil hij t allemaal tegelijk doen. hij weet niet waar de pijn vandaan komt dus daarom alles aanpakken. vond het echt een eikel 1e klas. hij onderbrak me steeds, mocht mezelf niet uitleggen, was erg grof en geen grijntje medeleven. heb bij hem echt geen goed gevoel. wilde er zsm weg en ben dus vergeten om zijn naam te checken want kwil niet bij hem terug. ben ook flink geschrokken dat hij alles tegelijk wil doen, maarja dan ben ik er wel in 1x vanaf en hoef ik mezelf maar 1x te dwingen om erheen te gaan ipv 2x. ander ziekenhuis zal niet gaan denk ik. maar kan altijd ff rond neuzen natuurlijk
Wat een geld zeg! Heb pas mijn verstandkies laten trekken bij de tandarts, kosten 35 euro. Wel heel apart trouwens want ik ben geswiched van tandarts door een verhuizing en de vorige zei dat ik naar de kaakchirurg moest en deze tandarts heeft hem gewoon zelf eruit gehaald. Blij mee want als ik nu zie wat het kost dan denk je wel even 2x na!
Ik vermoed dat de chirurg grof overkwam, omdat je al jaren eerder de verstandskiezen had moeten laten trekken, en je nu met 3 onnodig ontstoken kiezen en veel pijn zit. Ik kan me voorstellen dat een arts moeite heeft om medelijden te hebben met iemand die niet goed voor haar lichaam zorgt. Ik vond het ook niet leuk hoor om te laten doen, maar ik wilde niet in de situatie komen als waar jij je nu in verkeert. Ik had (en heb nog steeds) geen gebitsproblemen, dus nooit iets anders hoeven laten uitvoeren dan wat gepeuter met het haakje, een beetje schoonmaken, of een bitje met fluor gel. Dan zijn de naald voor de verdoving en de geluiden van alle apparatuur nogal eng, vandaar dat ik muziek mee had.
Als het onder je basisverzekering valt en je niet aanvullend bent verzekerd, kost het je dus maximaal 350,- Ben je wel aanvullend verzekerd, kunnen deze kosten gedekt zijn maar dat ligt aan je doorverwijzing, je pakket en je vergoeding. Sterkte alvast...
Die ontstoken kiezen(niet mn verstandskiezen) zijn ontstoken omdat mn tandarts de (onnodige) wortelkanaalbehandelingen niet goed gedaan heeft. Dat heeft niks te maken met dat ik mezelf niet goed verzorg hoor. Vind t beetje rare opmerking.
Oh, mijn excuses dan. Ik dacht dus dat die het gevolg waren van de verstandskiezen die erdoorheen kwamen.
Dat zou wel heel ver gaan als een kaakchirurg grof overkomt omdat je niet goed zou poetsen????? Die man zal gewoon zijn dag niet gehad hebben. Hoeveel mensen met nog veel heftigere dingen komen wel niet langs..... Wij hadden van de week nog een dame die met haar fiets gevallen was en met haar mond op een bankje terecht was gekomen. Alles lag er letterlijk uit, 2 elementen in een bekertje. Niet alles kon teruggeplaatst worden helaas..... Het was die mevrouw haar eigen schuld. Maar wij gaan toch echt niet grof lopen doen hoor, zou mooi wezen
Bij mij hebben ze eerst boven en -onderkaak links gedaan en paar weken daarna rechts. Was goed te doen hoor, kon ´s avonds weer eten. Bij jou is het dan iets lastiger omdat ze alles tegelijk doen, maar dan kan je altijd nog een beetje met je voor en snijtanden kauwen. En rietjes moet je in huis hebben, veeeel makkelijker met drinken De eerste dagen zag ik eruit als een hamster met dikke wangetjes. Maar ik was blij eindelijk van die pijn af te zijn. En als de verdoving eenmaal erin zit, merk je toch niks meer. Succes