Ik ben helemaal kapot na vanavond...ben me echt rotgeschrokken, heb doodsangsten uitgestaan... Net nu alles echt goed gaat in mijn leven (nieuwe baan bevalt super, eigen woning, Deantje gaat goed) gebeurt dit... ben echt zo verdrietig en bang nu! Zoals de meesten van jullie wel weten is mijn ex (Deantje's vader) destijds gearresteerd (werd verdacht van meerdere ernstige delicten!) en uiteindelijk vrijgelaten wegens GEBREK AAN BEWIJS Welkom in Nederland lieve mensen! Ik heb hem na zijn vrijlating nog 1x gezien, toen ik met Dean in de supermarkt liep in mijn buurt. Toen heb ik hem vriendelijk doch dringend verzocht mij met rust te laten, en hij antwoordde toen nog met "Geen probleem, ik begrijp het". Daarna heb ik hem ook niet meer gehoord, tot vanavond... Had de hele dag al een naar en onheilspellend gevoel. Elke avond ga ik sowieso een stukje wandelen in het bos/park hier achter, misschien onverstandig, steevast dezelfde route. Nooit gebeurt daar iets...en vanavond stond mijn ex ineens voor mijn neus, alsof hij uit het niets kwam! Ik liep daar alleen (en het was heel erg stil, etenstijd en er loopt sowieso bijna nooit een hond daar) en schrok me wezenloos. Stond echt verstijfd...achteraf stom, ik had moeten wegrennen...hij begon te praten, dat hij me zo miste, dat hij het niet pikte dat ik vreemdgegaan was ten tijde van onze relatie, dat hij Dean wou blijven zien, dat ik hem zoveel pijn en verdriet bezorgd had, dat ik een bitch was, een hoer, een trut...en al die tijd stond ik echt verstijfd...geluid uitbrengen ging niet...mijn hart ging als een razende tekeer, dacht dat ik zou ontploffen! Hij kwam steeds dichterbij en ik begon in één keer te janken, niet echt de reactie die ik gepland had als ik ooit in zo'n situatie terecht zou komen, maargoed... Pakt ie me ineens vast, probeert me te zoenen, ik begon te gillen en me te verweren, maargoed, hij is wat sterker dan ik. Hij sleurde me letterlijk aan m'n sjaal mee een stuk verder het bos in, gooide me op de grond en begon weer te schreeuwen, wat hij allemaal "zei" zal ik maar niet herhalen. Ik voelde me weer net als ten tijde van onze relatie...echt machteloos en bovenal dood- en doodsbang Ik kreeg 2 klappen en daarna kneep hij keihard m'n keel dicht...was echt doodsbenauwd, kreeg geen lucht, ik zag verdomme mijn hele leven aan me voorbij flitsen...ik dacht echt, hoe moet het nu verder met Deantje, straks heeft hij geen mama meer... Ik heb een beschermengel gehad: een jong stel liep langs, vroegen wat er aan de hand was, die jongen ervan zag gelijk wat er gaande was, belde 112, mijn ex is toen gevlucht, al rennend... Het jonge stel is de hele tijd bij me gebleven tot de politie gearriveerd was...nou dat was me nogal wat, 2 motoren, een auto, een busje en een ambulance. Ik ben naar het ziekenhuis gebracht, politie erachteraan... gelukkig mankeer ik verder niets, behalve wat rode vlekken in mijn hals en een beetje opgezette wang...ben de hele avond verhoord, gelijk het hele team hier is erop gezet en uiteindelijk hebben ze hem 3km van Apeldoorn af gearresteerd...ik vroeg huilend aan de agente die mij verhoorde of ze hem nu wel echt levenslang zouden opsluiten, antwoord ze doodleuk dat hij overmorgen waarschijnlijk alweer vrij rondloopt...hoe stel je *(&$#&*(#$ iemand gerust! Ik ben echt panisch nu, zit weer keihard te janken, het is alweer een paar uurtjes geleden maar ik ben nogsteeds doodsbang! Ik wil echt niet weten wat er gebeurd zou zijn als dat stel niet langsgelopen was...ik ben hen zo dankbaar! Sorry meiden maar moest echt mijn hart luchten!
Gatver meis, wat een rotverhaal! *Dikke knuf* Het is idd zo in dit geweldig land, dat ze zon lullo's niet opsluiten en dat ze erg snel weer rondlopen. Ik word gewoon kwaad op dit moment. ONgelovelijk.
nou ja zeg ....jeetje dit kun je never nooit vergeten .....hoe was dean er onder ? ik neem aan dat hij er bij was? sterkte meis hoop voor je dat je hem niet weer tegen het lijf loopt
Straatverbod aanvragen bij de rechter... Jouw en zijn omgeving inlichten dat hij weer vrij rondloopt... Je nieuwe huis goed beveiligen... En dat allemaal voor zo'n gozer, die je maar niet met rust laat... Sterkte en blijf in je kracht staan!
Jeetje dit is echt niet normaal. Was jesse-dean erbij? En waarom laten ze hem zo snel alweer vrij, er zijn toch getuigen? Ik neem aan dat dit wel een rechtzaak wordt. En inderdaad vraag een straat verbod aan.
ja meis ervoor zorgen dat jij en Deantje veilig zijn! niet meer op zulke plekken helemaal alleen gaan wandelen, idd je huis goed beveiligen, en straatverbod en aangifte doen! sterkte meid! zulke debielen moesten ze lang opsluiten en nooit meer vrij laten, maar helaas.....
Nee, Deantje was bij mijn ouders. Na het avondeten moet ik altijd ff m'n hoofd legen en dat doe ik dan vaak alleen.
Ik heb maar 1 advies voor jou: als de sodemieter maken dat jij uit Apeldoorn wegkomt! Verhuis naar een klein dorp, ver, ver weg van Apeldoorn! Klintk heel radicaal, maar ik denk nog de enige oplossing. Dit is al de zoveelste keer dat jij te grazen wordt genomen door die vieze vent! Wat als hij straks Dean ook te pakken wil nemen? Lijkt je nu misschien nog erg onwaarschijnlijk, maar je weet nooit hoe zo'n gekke doorgedraaide vent reageert. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen, alleen al voor je lieve kleine Deantje! En daarbij: je kan de rest van je leven toch niet in angst leven?!?!?! Van het gerechtssysteem in nederland kun je niet vertrouwen, want dat zijn toch allemaal luie donders. Die nemen pas échte actie op het moment dat het te laat is. En zo ver wil je het vast niet laten komen! Vraag ook een straatverbod aan bij de rechter! Licht alles en iedereen in om je heen! Heel veel stertke meid!
jeetje meid wat een verhaal! ik zou idd een straat verbod aanvragen als ik jou was en je huis goed te beveiligen.. misschien is het handig om je buren er ook even goed over in te lichten, mochten die wat vreemds zien of horen kunnen hun ook de politie bellen.. succes meid!
jeetje wat een verhaal. Ik zou inderdaad een straatverbod aanvragen. Heb je ook aangifte gedaan! En misschien kan je via een rechtsbijstandverzekering of een rechtswinkel eens navragen of je nog iets meer kan doen En ja misschien is verhuizen niet zo'n gek idee Sterkte
Jemig! Dat is idd erg schrikken zeg! Zoals de meesten al zeggen, zou ik ook een straatverbod aanvragen als ik jou was! Enne, verhuizen, tja, je hebt natuurlijk net een mooi huisje... maar als het echt niet anders kan, zou ik er toch maar eens over nadenken... In ieder geval veel sterkte! Xx
Net zoals ik de vorige keer al zei: wegwezen meid! Aan ons rechtssysteem heb je niks,je moet maken dat je wegkomt. Weg uit Apeldoorn,voor mijn part weg uit Nederland,maar in ieder geval ergens waar hij je niet kan vinden. Klinkt hard maar nu ben je op het punt gekomen dat je moet kiezen anders loopt het verkeerd af...
pffff inderdaad zal daar ook weggeaan het idee al, wat als dat jonge stel niet had gekomen en niet had gebeld! want vaak word je ook maar aan je lot over gelaten als er iemand wat ziet! zal inderdaad zoals vele zeggen ver weg daarvandaan gaan wonen en zorgen dat hij er NIET achter komt! want dit is inderdaad echt niet goed, en aan het rechtsysteem heb je inderdaad niks! want dit is niet normaal hoor meis! gewoon als het kan verhuizen en snel! en eerst een straatverbod voor hem aanvragen.
jezus hee, heel veel sterkte. Wat een ongelovelijke eikel, op zijn allerzachts gezegt, en die politieagente ook hoor, lekker opbeurend om dat zo te zeggen
Jeetje wat verschrikkelijk! Ik vind het zo erg dat wij "vast" zitten in onze huizen achter 300sloten en dat de criminelen nog vrij buiten lopen! De agente had het denk ik beter kunnen formuleren maar ik vind het wel goed dat ze eerlijk geweest is want dan kan je je daar een beetje op instellen. Mocht je 's avonds nog de deur uit willen/durven dan kan je misschien een busje haarlak of deo in je hand houden zodat je m meteen in zn ogen kan spuiten en heel hard weg kan rennen. En sowieso aangifte doen (ik weet niet of je dat al gedaan hebt) want anders kan hij jou nog gaan aangeven als je een keer iets terug doet
Haarlak, deo? Pepperspray is een betere optie lijkt mij. Kun je niet kopen in de winkel op de hoek, maar er is wel aan te komen. Je hebt ook van die alarmdingen voor in je jaszak, schijnen een ongelooflijke pokkeherrie te maken. Weg gaan uit je woonplaats is denk ik weinig zinvol. Je gaat toch met Dean op bezoek bij je ouders en andersom, dan kan hij met weinig moeite je nieuwe adres achterhalen. Vaak hoor je dat zulke mensen ophouden als ze een nieuw slachtoffer hebben gevonden. Niet leuk voor zijn toekomstige vriendin.
Ik heb ook een tijdje pepperspray gehad totdat ik hoorde dat daar een boete voor stond van heel veel geld omdat het word gezien als verboden wapenbezit. Daarom kreeg ik dat als tip van een agent omdat het vaak net zo effectief is maar niet illegaal
Schijt aan ! Ik had ook altijd een busje pepperspray op zak. In Duitsland kan je aan die Tasers komen (krijgt ie een flinke schok van ) En wat de andere meiden zeggen, maak dat je uit Apeldoorn komt. Nu ben jij het , maar straks ontvoerd hij je kleine.... Wegwezen daar voor het te laat is! (hoe moeilijk het ook is....)