Wat kost jullie overblijf op school?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Bloem85, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Gezien de bedragen die voorbij komen toch maar eens vragen of dit klopt, 4.08 per keer?!?

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Hier betalen we 3,75 per keer per kind aan de TSO, gerund door de plaatselijke kinderopvangorganisatie die ik ook de VSO en NSO regelt. Dit is wel incl. eten en drinken, dus ik vind het ideaal, geen gedoe met brood smeren 's ochtends en overgebleven eten.

3. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Hier 1,50 per keer. Zelf eten meegeven en drinken ook. Is in hetzelfde gebouw als waar het kdv, school, bso ook is. Dus door medewerkers van het kdv. Voordeel is dat ze mijn dochter al kennen vanaf dat ze 12 weken was en mocht ze haar broodje op hebben en nog wat willen ze dat ook gewoon kan krijgen. Laatst had ze haar broodje om 10.00u opgegeten en toen had ze om 12 u dus alleen fruit. Toen heeft ze ook gewoon een broodje gekregen.

Onze dochter eet zo langzaam en moet met de auto al bijna 10 m rijden, dan blijft er 40 min over om te eten wat voor haar echt te weinig is, dus geen rust dan. Nu heeft ze toch meer tijd en betere motivatie omdat ze daarna nog lekker kan spelen.

Deel Deze Pagina