Hier kost het 28,25 voor 1 ochtend in de maand. Een andere kostte veel minder. Ik dacht dat die prijzen wettelijk vastgesteld waren?
35 euro nog wat...dus niet zo heel goedkoop..voor 2 dagdelen ben ik meer als 50 euro kwijt.. Is sinds kort heel erg omhoog gegaan......
Correctie, ik was prijzen van kdv aan het neergooien! Wij betalen voor 2 ochtenden in de week 60 euro eigen bijdrage... dat is de hoogste prijs, bij verzamelinkomen <30.000 euro (meen ik) krijg je een bepaalde korting. Zoek ik ff op... wacht...
hier is het 53 euro voor een ochtend en een middag, maar doordat het inkomens afhankelijk is, kost het ons maar 35 euro per maand
bij ons gaat het trouwens om het netto inkomen per maand... <1487 euro kost het 26 euro voor 2 dagdelen <2000 euro kost het 35 euro en daarboven 53 euro
Gevonden gezinsinkomen <16.000 36,50 p/m >16.000 en <27.500 55,50 p/m >27.500 62 p/m Voor 2 ochtenden dus... 8:45 uur tot 11:45 uur
tijden zijn hier van 8.45-12.00 en 13.00-15.15 (voorheen betaalde je als je onder de 1440 euro per maand zat maar 6 euro , maar das ivm bezuinigingen veranderd... er sluiten nu ook 13 vestigingen)
Zit dus best wat verschil in he, in die hoogste categorie, want daar gaat het hier om. Ik zie van 26 tot 35 euro voorbijkomen. Sommige ochtenden zijn ook wat langer, het is hier van 08.45 tot 11.30.
Hier 38,- per maand voor 2 dagdelen in de week. Is hier niet inkomensafhankelijk. Wanneer ouders het niet kunnen betalen kunnen ze via de gemeente een beroep doen op het stimuleringfonds.
Wij betalen 40,- per maand en dat is voor twee dagdelen. Wel inkomensafhankelijk, wij zitten in de hoogste categorie.
wij zouden 80 of 90 euro (exact moet ik nog berekenen) moeten betalen voor 2dagdelen. weet nog niet of ik t doe
Wat veel verschillen idd. Dan vind ik de 38,- die wij betalen erg meevallen. Er worden hier wel acties georganiseerd om meer geld te besteden te hebben. Zoals een kleding- en speelgoedbeurs, paaseitjesactie, Jantje Betoncollecte, etc. Dit geld wordt dan weer gebruikt om wat extra's te doen met sinterklaas, laatste 'school'dag, etc. 2e en volgende kinderen uit hetzelfde gezin krijgen 30% korting op de ouder bijdrage.
Wat een verschillen zeg! Wij betalen 85,- voor 2 dagdelen Vind het best wel wat geld per maand zeker als ik zie dat hier mensen nog mider als de helft betalen
wij betalen 76 euro voor 2 dagdelen van 08.30 tot 12.00 uur. Dus 38 euro per dagdeel. Het is niet inkomensafhankelijk, iedereen betaald hetzelfde.