Wat kost jullie schoonmaakster?

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke3, 16 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik heb een gemiddeld huis. 5 kamer woning van 120m2

Inderdaad, ik moet het even aankijken maar je hoort vaak dat schoonmaakster traag kunnen werken om zo haar uren vol te maken en niet al te veel te doen dus ik vroeg me af wat realistisch was.

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik zou ook uit mezelf meer betalen dan 5 euro, vind het echt niet kloppen.
    Mijn zus zoekt trouwens nog een schoonmaakadresje in DenHaag, ze kan echt onwijs goed schoonmaken en is betrouwbaar, dus als iemand nog zoekt. Ze maakt nu ook schoon bij mij en mijn moeder maar aangezien wij in Zoetermeer wonen is het makkelijker voor haar om een afresje in haar eigen woonplaats te hebben. Voor meer info mail me maar ;)

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb net gereageerd op een advertentie en hij vraagt 12 euro per uur en hij meldt erbij dat ie ingeschreven staat bij KvK, dus ik neem aan dat dit wit is.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

hahahahahaha de pleuris werken? Nee hoor :)
    Soms geven we haar wel wat extra's, maar dan komt ze de volgende keer dat ze op komt passen weer met een kadootje voor de kids. Tja, ze moet het zelf weten.

5. Trees

Trees Niet meer actief

Ik vind dat makkelijk kunnen. Hier doet ze in drie uur tijd, drie slaapkamers, speelkamer, bijkeuken, woonkamer, keuken, badkamer en toilet plus hal en wat extra's. Het enige wat ze niet doet is de studeerkamer, omdat daar privacy-gevoelige spullen voor mijn werk liggen. Deze deur gaat dan ook op slot. In totaal maakt ze ongeveer 240m2 schoon.

Ik ben trouwens niet van de tierelantijntjes en ik heb geen vensterbanken. Het huis is daardoor makkelijk schoon te maken. Ik red het zelf ook in deze tijd. Ik ben trouwens niet heel erg precies ;)

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou voor 5 euro plus schoonmaken én oppassen???
    ja ze gaat er zelf ook mee akkoord natuurlijk maar dat is echt weinig hoor.
    maargoed ik vind dat wij ons daar verder nee mee hoeven te bemoeien, hadden haar ouders ook kunnen doen :)

soms denk ik ook wel aan een schoonmaakster, vind het soms best druk maar ik vind mezelf echt een mieren----, maar het grote werk uit handen geven klinkt wel lekker!
    wie weet ooit :)

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja maar niet tegelijk he, ze komt of schoonmaken of oppassen, ze past niet op terwijl ze schoonmaakt :)

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Maar @foxter, zou je dan niet voor je eigen gevoel haar meer willen betalen ?? Ik zou me met 5 euro echt dooschamen. Maar goed.

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    + 1

10. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier krijgt ze 12,50/uur. komt 3 uur per week en doet de ene week alles beneden de trappen naar boven en de badkamer en wc boven heel grondig (woonkamer keuken toilet) en de andere week doet ze de twee bovenste verdiepingen (3 slaapkamers, washok, badkamer, toilet) en het toilet beneden en als ze tijd over heeft wat extra's zoals ramen lappen aan de binnenkant, straatje voor even aanvegen dat soort dingen.

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoe kom je aan een goede schoonmaakster? Staat ze ergens ingeschreven?!

Ivm mijn reuma en nu bi komt bijna alles op mijn man neer. En die werkt toch ook 38 uur in de week...Daarom hebben we ook besloten om naar een schoonmaakster op zoek te gaan, maar ik vind het ook wel weer een grote stap om een onbekend iemand in huis te laten als wij weg zijn...

Hoe hebben jullie dat gedaan!? Of hebben jullie een bekende?!

12. Foxter

Foxter Niet meer actief

die van ons is via via, ze maakt bij heel veel mensen in de buurt schoon.

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja, dat zei ik ook al in een bericht ervoor, maar dat wil ze dus niet. En toen we haar in een envelop meer gaven ging ze daar speelgoed van kopen voor mijn kinderen...

Ik heb haar nu wel zover dat als ze bijv 3 uur en 10 minuten is geweest, ik haar voor 4 uur betaal. Onder het mom van, dan hoef ik me niet te haasten als ze op past.

Maar ik schaam me niet hoor, ik ben er blij mee. Zij wil het zo, ik ga niet zeuren of ze mn geld wil aannemen.

14. Trees

Trees Niet meer actief

Via via lukte hier helaas niet. Daarna heb ik een briefje in de supermarkt opgehangen en de eerste keer bij haar thuis afgesproken. Zo wist ik én direct waar ze woonde en kon ik meteen checken of het er een beetje netjes uit zag. Ze heeft bewust geen eigen sleutel. Ik leg deze voor haar klaar en als ze weg gaat gooit ze deze door de brievenbus.

15. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik heb een advertentie op mp geplaatst en een aantal op gesprek laten komen. Voordeel vor ons is wel dat er altijd iemand thuis is. We werken beide veel vanuit huis. Dus ze is hier praktisch nooit alleen.

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Op zich het ook kunnen als ik thuis ben met (straks) mijn kinderen, maar zou me dan heel opgelaten voelen. Als je zelf aan het werk ben thuis is dat natuurlijk wat anders.

Kan idd wel een advertentie zetten of bij de supermarkt plaatsen.

Deel Deze Pagina