Wat kost kinderopvang?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Blaak, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Oh ja, voor je studie kun je vaak een deel van de kinderopvangkosten terug krijgen van de gemeente. Dat krijg ik ook. Dit omdat je geen werkgever hebt.

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Dat zal toch wel? Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar overheen kijkt aangezien het gewoon goed uitgelegd wordt als je de gegevens invoert.

De kosten van de gastouder zijn hier 423 per maand voor 2 dagen. Wij betalen 200 euro zelf.

Maar TS, hier heb je toch niets aan want zoals je ziet is het bedrag dat je zelf moet betalen is inkomstenafhankelijk.

3. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nee dat is dus niet zo. Bij de proefberekening wordt alleen aangegeven dat je het salaris van je salarisstrookje moet nemen. Niet dat daar nog bedragen vanaf gaan als je hypotheekrenteaftrek hebt. Ik vind het dus zeer slecht aangegeven en had dat eerst ook niet. Totdat ik kortgeleden een voorlopige teruggave indiende en daar opeens een afwijkende toetsingsinkomen stond. Bleek overigens dat manlief allang wist dat je toetsingsinkomen wordt gecorrigeerd voor je hypotheekrente ;)

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

ik ga toch via de gemeente terug krijgen een klein beetje idd. Hoeveel het allemaal gaat kosten enzo is nog een vraag, maar ik weet iets meer, thanks!

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Voor 1.5 dag in de week betaald ik 460 euro. Per maand dan.

Hiervan krijg ik ongeveer 150,- van terug van de belastingdienst.

Deel Deze Pagina