Hi allemaal..! Ik zit al een tijdje met een idee om een leuke blog/facebookpagina te starten met wat uiteenlopende onderwerpen. Ik merk dat ik weinig informatie kan vinden omtrent zelfstandig sporten voor zwangeren. Verder lijkt het mij leuk om wat te schrijven over voeding, leuke activiteiten, lifestyle en mode. Het moet vooral een leuke pagina worden, met mooie foto's ed. Zou hier interesse zijn, met andere woorden, zou je zo'n pagina willen volgen en waar zou je nog meer over willen lezen?
Leuk idee! Ik kijk altijd eerst naar de inhoud van een pagina en of het bij me past. Als het me bevalt klik ik zeker op de "vind ik leuk"-knop Ik zou er gewoon mee beginnen, veel schrijven en daarna mensen uitnodigen. Daarna kun je je link in je onderschrift op een forum als deze zetten en zorg je dat je lekker actief post en gezien wordt. Aanmelden bij zwangerschapstartpagina's en websites in dit genre wil ook weleens helpen. Er zijn overal mensen voor, zeg ik altijd maar Succes
Hmm nee, ik zou er niets mee hebben.. Ik vind het sowieso veel fijner als er op een blog één onderwerp gekozen wordt, anders is het al snel een bij elkaar geraapt zooitje..
haha zo zou ik het niet noemen, maar ik zou ook meer hebben met pagina's/blogs die echt voornamelijk 1 of 2 hoofdonderwerpen hebben. Een lifestyleblog met van alles wat is al gauw een 13 in een dozijnblog, daar zijn er zoveel van dat het moeilijk wordt om er echt iets unieks van te maken.
Bedankt voor jullie reacties! Ik sinds een tijdje een mooie spiegelreflexcamera en wil dan mijn geschreven stukjes combineren met mooie foto's. Zo is het toch ook wat eigens.. Ik hou jullie op de hoogte..