Blog/Facebook interesse..?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melissa86, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melissa86

Melissa86 Lid

2 apr 2014
    50
    0
    0
    Hi allemaal..!
    Ik zit al een tijdje met een idee om een leuke blog/facebookpagina te starten met wat uiteenlopende onderwerpen.
    Ik merk dat ik weinig informatie kan vinden omtrent zelfstandig sporten voor zwangeren. Verder lijkt het mij leuk om wat te schrijven over voeding, leuke activiteiten, lifestyle en mode. Het moet vooral een leuke pagina worden, met mooie foto's ed.
    Zou hier interesse zijn, met andere woorden, zou je zo'n pagina willen volgen en waar zou je nog meer over willen lezen?

2. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Leuk idee! Ik kijk altijd eerst naar de inhoud van een pagina en of het bij me past. Als het me bevalt klik ik zeker op de "vind ik leuk"-knop :D

Ik zou er gewoon mee beginnen, veel schrijven en daarna mensen uitnodigen. Daarna kun je je link in je onderschrift op een forum als deze zetten en zorg je dat je lekker actief post en gezien wordt.

Aanmelden bij zwangerschapstartpagina's en websites in dit genre wil ook weleens helpen. Er zijn overal mensen voor, zeg ik altijd maar :D

Succes :D

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind het leuk om kookblogs te lezen en crea blogs

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    ik vind het erg leuk! ik zou zeker lid worden, en kijken of het leuk bijgehouden word!

5. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Het is niks voor mij, ik ben geen blog-lezer. Dus aan mij heb je niks. ;)

6. Hmm nee, ik zou er niets mee hebben.. Ik vind het sowieso veel fijner als er op een blog één onderwerp gekozen wordt, anders is het al snel een bij elkaar geraapt zooitje..

7. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    haha zo zou ik het niet noemen, maar ik zou ook meer hebben met pagina's/blogs die echt voornamelijk 1 of 2 hoofdonderwerpen hebben.
    Een lifestyleblog met van alles wat is al gauw een 13 in een dozijnblog, daar zijn er zoveel van dat het moeilijk wordt om er echt iets unieks van te maken.

8. Melissa86

Melissa86 Lid

2 apr 2014
    50
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik sinds een tijdje een mooie spiegelreflexcamera en wil dan mijn geschreven stukjes combineren met mooie foto's. Zo is het toch ook wat eigens..
    Ik hou jullie op de hoogte..

Deel Deze Pagina