Hallo even een vraagje wil graag de samsung wave kopen maar vroeg mij af of ik daar mee kan whats appen? En voor degene die deze telefoon bezit is hij fijn in gebruik?? Alvast bedankt doeg
Samsung wave 525 heeft BadaOs besturingssysteem en geen whatsapp en instagram Verder wel een fijn toestel en maakt mooie foto's.
Mijn zus heeft laatst de Samsung advance gekocht! Ook een mooi toestel, lijkt op de galaxy s2 maar dan een goedkopere variant. Misschien kan je daarmee uit de voeten als je wilt what's appen. Ik raad je niet de Samsung ace aan want daar kan mijn schoonzuster maar 10 APp's op zetten en vervolgens is het geheugen vol en kan ze ook niet veranderen in het systeem dat het op het geheugenkaartje gezet wordt. Zij vind het een miskoop.
Wave heeft idd een ander besturingssysteem dan veel andere smartphones. Daardoor best wel beperkt als je de standaarddingen wil doen met apps.
Ik heb een wave en vind het echt een rot toestel. Geen whats app en veel andere apps werken ook niet! Gelukkig volgende week een nieuw toestel! . Maar raad em echt af!!