Wieowie wil er voor mij een stukje tekst voor in een bedankkaartje vertalen? Ik heb een stiefoma (noem je dat zo???) in Duitsland. Nu zijn mijn ouders daar onlangs op bezoek geweest en ze heeft een enveloppe meegegeven voor ons en voor onze dochter met een geldbedrag daarin. Daar wil ik haar nu voor bedanken, maar ik spreek echt geen woord Duits, laat staan dat ik het kan schrijven. Dit is wat ik er in wil zetten: Heel erg bedankt voor de enveloppe. We zijn er erg blij mee. We kijken er naar uit om onze dochter aan u voor te stellen. Andere suggesties voor de tekst zijn ook welkom. Ik ben niet zo creatief daarin. Wat moet ik nou zeggen aan een vrouw die ik amper ken en nu wel geld aan ons geeft ? Ik hoop dat iemand van jullie me verder kan helpen.
Je kunt hele stukken tekst vertalen via de site Babelfish. Misschien heb je daar iets aan. Mijn duits is van lang geleden..... Succes.
Liebe .... Herzlichen dank für das Geschenk. Es hat uns sehr gefreut! Wir werden mit unsere Tochter mal vorbeischauen, so das Sie sie auch kennenlernen. Liebe Grüsse....
Liebe Oma / Großmutter, wir möchten Ihnen herzlich danken für das Geschenk. Es hat uns sehr gefreut, wir sind sehr froh damit. Wir möchten sehr gerne mal zu Besuch kommen bei Ihnen, dann können Sie unsere Tochter auch mal kennenlernen. Das wäre sehr schon, denken wir. Wir hoffen, dass wir einander schnell wieder treffen werden. Mit herzlichem Gruß, .....