Wat kosten jullie kerstboodschappen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Majel24, 22 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    105 euro, voor 2 dagen
    is voor beide dagen voor 4 personen dus vind het meevallen

2. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Dit jaar heel weinig. Moet alleen nog ontbijtjes halen, dan ben ik voor max 20 euro klaar. Kerstavond en eerste kerstdag ben ik buiten de deur en tweede kerstdag werkt mijn man. Dan bak ik denk ik pannekoeken voor de kids. Verder overdag eten we weinig bijzonders, ik ben niet zo van de schranspartijen.

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    85 euro ongeveer en daar zit ook nog wel wat gewone boodschappen voor bij.. Tweede kerstdag gaan we uit eten dus er komt nog wel wat bij.

4. Theres

Theres Actief lid

4 nov 2009
    280
    33
    28
    Zeeland
    110 euro bij de Sligro en 135 euro bij de AH. Best veel dus, maar is eten vanaf gisteravond t/m eerste kerst. Gisteren hebben we met 4 volwassenen gegeten en 3 kinderen. Vanavond met 4 volwassenen en 2 kinderen. Morgen eten we gewoon met zijn vieren met wel extra lekker (spare-ribs). Maandag standaard en eerste kerst verzorgen wij het hoofdgerecht (we maken surf en turf met biefstuk en gamba's dus is niet echt goedkoop). En dan hebben we ook allemaal lekkere extra's gehaald (kaasjes, worst, fles 43, verse jus, lekkere broodjes en beleg, etc.)

5. Triskele

Triskele Niet meer actief

Geen idee ik doe dat altijd in delen, lang houdbare spullen koop ik wel 3/4 weken van te voren, en dan steeds beetjes, maandag haal ik voor 100 euro vlees maar dat is wel voor 3/4 dagen, en duurder vlees zeg maar.

6. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik zeg "vrete op aarde" haha we snoepen/ eten best veel...

7. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    130 euro ongeveer

8. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Eigenlijks niets extra. We eten eerste kerstdag pannenkoeken, dat wil onze dochter zo graag, en wij vinden het wel prima. Tweede kerstdag zijn we uitgenodigd, dan neem ik wel een bloemetje voor de gastvrouw kwijt, dus ongeveer 15 euro. Maar dan hoef ik weer geen eten te kopen dus dat heft elkaar een beetje op. Eten boeit ons niet zo heel erg, en we hebben ook niet zo veel geld, dat scheelt misschien ;)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    10,50. Was mn pinpas vergeten dus heb alleen melk, yoghurt, groenten en bananen mee kunnen nemen. Ongeveer. 1e kerst zijn we bij mn ouders, 2e kerst schoonouders en een lekker brood neemt mn man maandag mee want hij is banketbakker.

10. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

250 euro voor 3 dagen en 2e kerstdag gaan we uit eten. Maar moeten wel bij zeggen dat dit voor 8 volwassenen en 3 kids is. We gaan een midweek met familie weg. Wel excl. Wijn en sterke drank dat neemt ieder voor zich mee. En brood enzo dat halen we daar.

11. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    46 euro,dit is dan incl brunch v 2 dagen,2x avondeten,lekkers en canei en wst biertjes.moet maandag alleen nog wat vers spul zoals stokbrood en groente halen,verwacht dan nog ong 12/15e uit te geven.

12. XoXo

XoXo Niet meer actief

€150 1e kerstdag high tea, 2e kerstdag man jarig/lunch. Ik hoop dat we nu alles in huis hebben......

13. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ongeveer 10 euro aan luxe broodjes en beleg voor op kerstochtend. Lekker luxe ontbijten met z'n 3en.

Op eerste kerstdag gaan we eten bij iemand, en neem ik de salade mee, kostte me ongeveer 10 euro.

En op tweede kerstdag maken wij het nagerecht waar we zijn, en dat was ongeveer 20 euro.

Dus voor 40 euro was ik klaar.

Vorig jaar, was ik voor 8 personen, incl vlees, wijn, garnering en groenten en zo 75 euro kwijt. Dus 140 euro... dat vind ik echt heel erg veel.

14. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uhm wij waren bijna 100 euro kwijt, ook wel wat gewone boodschappen erbij. Gaan gourmetten thuis dus voor zijn 3tjes aan eten.

15. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    10 euro, wij maken het voorgerecht voor 9 personen.
    1e bij familie, 2e bij vriendinnen

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

iets van €220, maar daar zitten de gewone weekboodschappen bij

17. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Voor kerstavond ongeveer 20 euro,dan zijn we met zijn tweeën
    Voor 1ste kerstdag 140 voor avond eten,drinken en hapjes voor in de middag, maar dan zijn we met 7 personen exc kids en dit delen we dan ook
    Voor 2de kerstdag ongeveer 60 euro gourmet en hapjes voor in de middag met 4 personen

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ondanks dat wij beide dagen niet thuis zijn hebben wij toch €200 uitgegeven. Dit zijn de boodschappen tot woensdag. Deze bestaan uit een luxe ontbijt, flesje wijn, stokbrood, salades en lekker te knabbelen.

19. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Tot nu toe heb ik zo'n 150 euro uitgegeven. Dan heb ik voor vandaag tot en met woensdag eten in huis.
    Ik moet alleen maandag nog het vlees halen bij de slager en nog een paar verse dingetjes.
    Ik denk dat ik in totaal zo'n 200 euro kwijt ben.
    We krijgen hier wel mensen te eten, dus ik had veel nodig.

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik was 125 euro kwijt voor 1,5 week gewone boodschappen plus kerst boodschappen. Helemaal niet veel dus! Lidl heeft leuke producten voor kerst vind ik.

Deel Deze Pagina